Aproape toti

188 4 0
                                    

Un om care vine repede spre el, iar dupa nergru. Si asa a ajuns in pod. Dupa cele auzite am început sa ne împrăștiem prin scoala in cautarea altor persoane. Eu am luat-o pe Bianca pentru ca trebuia sa avem mare grija de ea dupa vorbele lui dom" profesor si pe Monica. Alexandra a mers cu Oana si Nadia. Si baieti doar ei 3 singuri. Ne-am împărțit prin baie, sali de clasa, sala de informatica, debara peste tot. Băieți,Oana, Nadia si Alexadra au ramas jos la parter, iar eu, Bianca si Monica am mers sus la etajul 1.
M: -Bianca azi dimineață cand te-ai trezit erai intraga?
B: -Da, de ce ma intrebi?
M: - Nu ai sprâncene
B: -Ceeeeeee???
Bianca din sala de de clasa unde stiudiau cei de clasa a 5a fuge direct la baie unde o vede pe Andreea cu carpe bagate in gura si legata de calorifer
  B: -Fetelor. Veniti putin
  Eu: -Ce ai mai patit? Cand am vazut-o pe Andreea am încremenit. Pe langa faptul ca era vai de capul ei ii lipsea si 2 degete. Moni merge mai aproape de ea si o dezleaga. O ridica si o ducem in sala de clasa unde studiau cei de a5a si o punem pe un scaun.
   Intre timp ce-i de jos:
N: -Haideti sa intram in clasa a8a.
A: -Corect. Nu am fost acolo. Deci nu avem cum sa stin daca e sau nu cineva.
V: -Ca sa econimisim timp eu propun sa mergeti voi la clasa a8a si noi la a6a. Daca e ceva tipati ca va auzim.
Baieti pornesc spre clasa a6a si clasa era plina de serpi, tarantule, paianjani, soareci si viermi. Si pentru ca toate astea nu erau de ajuns in fata lor apare un clown.

 Si pentru ca toate astea nu erau de ajuns in fata lor apare un clown

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Băieții au inceput sa tipe si au inchis usa repede. Dar atunci capul clownului iese prin usa. Au inceput sa o ia la fuga prin toata școală, dar clownul nu mai era dupa ei de mult.
B: -Ce căutați voi aici? Nu trebuia sa fiti jos
V: -Am deschis usa de la clasa a6a si acum un clown ne urmăreste.
M: -Cee?
Eu: -Si restul unde sunt?
D: -Jos unde sa fie pe marte?
A: -Sunteti tembeli cum lea-ti lasat acolo.
V: -Dar tu ce dracu ai fi facut de spaima ?
  Eu: -Nu ii momentul nici locul potrivit sa be certam. Hai dupa ele
An: -Staiti! Tu de unde ai aparut?
A: -Eu?
An: -Nu vorbeam cu Monica ca nu am mai vazut-o de 3 minute. Normal ca tu da cine eu?
A: -Ma gasit Bianca legata de calorifer in baie.
M: -Povestim mai tarziu. Haideti o data.
   In clasa a8a unde erau fetele:
A: -hahah am gasit o poza cu dirigintelor pe cand a terminat a8a 😂😂
O: -Eu am gasit i cheie. O fi de la usa asta?
N: -Nu cred. Atunci ar trebui sa aiba toate clasele inclusiv si noi.
O: -Şşşşşş. Voi auziti asta?
A: -Da
N: -Repede luati ceva in mana.
  Dupa spusele Nadiei fiecare ia cate ceva in mana. Oana a luat o matura, Nadia avea un dicționar si Alexandra avea un tablou.
O: -Se apropie din ce in ce mai mult.
Pentru ca erau foarte speriati si grabiti Andreea si Bianca deshid de o data usa, iar Bianca cand a vrut sa intre fetele au inceput sa strige si Bianca s-a facut cu un dicționar de la Nadia, iar Andreea nu ajungea ca era vai de capul ei ia mai tras si Oana o matura fix la stomacel.
Ceilalti nu mai zic nimic diar incep sa rada in hohote. Si Andreea saraca isi vomita matele pe acolo
B: -Voi sunteti idioti?
N: -Da tu esti normala? Ce vi asa de parca acuma va mananca balaurul?
B: -Noi ne-am facut griji pentru voi
A: -Si de ce ma rog? Nu e nimeni si nimic aici
M: -Baietii au vazut un clown in clasa de laga voi si de aia.
N: -Hai sa o stergem. Zic.
Eu: -Andreea esti bine?
A: -Acum da
V: -Hai in sala de sport atunci. Sa facem investarul pentru cei noi veniti.
Ajungem in sala de sport ne intandem care oe banci care pe saltere si incepem sa povestim.
O: -Cum ati gasit-o pe Andree?
Eu: -In baie legata de calirifer
O: -😂😂😂😂. Scuze suna prea comic.
D: -Mie foame
Si noua
D: -Ce facem atunci?
A: -Ne mănâncăm intre noi ca nu avem nimic de mancare atunci.
An: -Apropo Gheorghe e spânzurat in pod.
N: -Nu cred ca vrei sa ii mananci mana sau picioarele.
An: -Nu desteapt-o Andreea nu stia.
  Povestim ce povestim si vedem in sala de sport cum pretele cade parca rupem o foaie din caiet. In spatele lui ramanand doar...

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum