C: -In caz ca nu stiati ati fost atrasi cum ii se zice in capcana diavolului.
O: -Ce e ala? De unde sti?
C: -Capcana diavolului are semnul asta ( poza pe care am pus-o la capitol)
An: -Sunt confuza? Atunci cum iesim de aici ?
C: -Asta e idee. Usa aia se deschide o data la 2 zile nu cand vrem noi. Asta înseamnă ca se va deschide maine.
B: -De geaba se deschide maine. Noi fara ceilalți nu plecam.
C: -Daca ai noroc se deschide maine.
A: -Cum adica daca ai noroc? Tocmai tu ai zis ca se deschide o data la 2 zile.
C: -De e adevărat. Asa am zis! Dar eu stau aici de 4 zile si nu s-a mai deschis decat cand ati intrat voi.
Al: -Si cu acel semne ce e?
C: -Este semnul la o ghicitoare care ne va ajuta sa deschidem usa in caz ca nu se mai deschide.
A: -Si ai rezolvat ghicitoarea?
C: -Din pacate nu. Ghicitoare se afla in cartea cu încântați.
O: -Ghinion nu o putem lua. A încercat Alexandra si nu a putut. In secunda 2 a fost langa noi o vampiroaica insetata de sânge.
C: -Stiu. Macar situația voastra arata bine. La mine au venit mumi care voiau sa mumifice.
Al: -Facem schimb de experiență altadata. Acum trebuie sa ii gasim pe restul si sa rezolvam ghicitoarea pentru cazurile de urgență.
An: -Bun si unde sunt ceilalți? Pot fi oriunde. Biblioteca asta e atat de mare incat ne-ar trebui 210 zile sa cautam fiecare colțișor.
B: -Cristi tu chiar nu sti nimic de restul? Nu i-ai vazut?
C: -Din păcate nu. Dar stiu altceva.
Eu: -Ce?
C: -Este vorba de un pasaj secret. Cand mumiile au vrut sa ma mumifice "seful lor" adica vampiroaica voastra de care mi-ati povestit a tras de o carte si s-a deschis o usa, dupa a intr, iar usa s-a camuflat in perete.
B: -Perfect. Hai sa cautam cartea.
O: -Cum vrei sa o cauți prin atâtea cărți?
B: -La asta nu m-am gandit.
A: -Am eu o idee. Sti locul de unde a tras vampiroaica cartea.
C: -Nu. Dar stiu locul unde era usa. Am vazut-o eu.
A: -Perfect. Atunci mergem acolo si tragem de carti. Poate cine stie.
Al: -Si ca sa completez idee Andreei putem sa ii strigam poate ne raspund si asa ne spun tot. Cine stie poate au vazut de unde a tras cartea.
An: -Dar avem o mica problema.
O: -Care e aceea?
An: -Trebuie sa avem mare grija. Daca deschidem cartea cu încântați o sa iasa din nou fiara cu sange rece.
Intre timp in compartimentul secret:
N: -Ajutoor! Cineva sa ne scoata de aici
D: -Nadia calmează-te. O sa iesim de aici.
N: -Cum? Spune tu? Nu ne găsește nici dracu aia darămite ei.
D: -O sa ne găsească. Ai încredere
M: -Darius are dreptate. Totul e izolat fonic. Sansele ca cineva sa te auda sunt aproape nule.
R: -Am eu o idee. Hai sa deschidem niste carti.
V: -Si daca ies cine stie ce drăcușori de acolo.
R: -Nu carti cu încântați. Carti normale, iar pe cele cu încântați le ocolim.
Nadia si Darius.
N: -Noi
R: -Va luati un raft la alegere. Tu te urci pe scara la cartile de sus, iar Darius va sta la cartile de jos.
La fel va si cu Monica si Vlad. Iar eu voi sta prin apropiere.
V: -Exclus. O sa te pierdem. Tu vi cu mine si Monica.
R: -O sa pierdem o gramada de timp asa
M: -Nu contează. Pierzi trenul?
Dupa ce s-au împărțit pe grupe si fiecare si-au ales un raft, au trecut la treaba.
Erau 5 rafturi asa ca Monica, Raluca si Vlad au luat raful 4. Iar Nadia cu Darius raftul 3.
Ajung la raftul 3, iar Darius o ajuta pe Nadia sa se urce pe scara tinand de aceasta.
V: -Ati gasit ceva?
D: -Daa
R: -Serios? Ce?
V: -O carte doar despre motoare si masini.
M: -Vlad cautam o carte care sa ne ajute sa iesim de aici.
Atunci Nadia a vrut sa se întoarcă, dar ...Imi pare rau ca am întârziat un pic (mai mult) cu capitolul. Sper ca nu dormiti. O sa mai fie un capitol tot azi.
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie