INTR-O LUME PARALELA

50 6 4
                                    

Cu toti stiti prin ce am trecut. Prin toate fenomenele paranormale. Inca nu am murit. Au fost un miracol. Ce nu te omoara te intareste.

Era o zi de duminica. Urma sa fie cea mai neagra zi din viata mea. Am mers la un gratar cu colegii intr-un loc ferit de civilizatie si de zgomotul masinilor. Era la marginea unei paduri. Cu un rau mic dragut.
A(Andreea):  -Andy aduci un pic sarea te rog sa punem pe mici astia.
An( Andy): -Imediat sufletel.
Eu: - Sufletel? Daca asa va alintati voi nu cred ca vreau sa ma casatoresc vreodata.
A: -Esti prea mica sa intelegi.
Eu:- Da... Sunt foarte mica la 19 ani. Cat un bob de mazare.
A:  -Cand o sa ai un iubit o sa vorbim.
Eu: - Iateuite cine imi da mie lectii!
A: -Recunoaste ca nici un barabat nu imi poate rezista. Sunt prea frumoasa
Eu:- Da... esti foarte frumoasa. Ca scoasa din cur.
A: -Stii ca glumeam nu?
Eu:- Stii ca si eu nu ?
N: -Pisoi hai sa mancam
D:  -Imediat.
Eu:-Auzo si pe asta. Asta cu pisoi. Si cred ca mai rau de atat nu poate sa fie.
R: -Scuze!
An: -Dar ce ai patit de gafai ?
R: -Am fost cu ursuletul meu in padure si m-am pierdut de el. Am crezut ca e aici cu voi.
Eu:- Ursuletul? Va rog. Incetati. Sunteti foarte cringee. Unua motanel, alta ursulet... Serios?
R: -Vorbim noi peste vreo 2 ani.
Eu: - Daca nu o sa mor singura.
R: -Nu conteaza. Ideea e sa imi gasesc iubitul si sotul meu.
Eu:- Acum suna a cosmar. Saracul baiat.
Ale: -Dar tu nu poti daca nu comentezi ceva?
Eu: -Aoleuuu. Crizat-o. Vezi ca prea te ambalezi.
M: -Eu zic sa mergem sa il cautam. Ne despratim fiecare cum vreti. Pe cupluri cate unul. Ne intalnim inauntrul padurii de unde porneste izvorul.
Eu:-  Stati! Si daca il gasim ? Aici este unicul loc in care avem semnal?
Al:  -Stii sa fluieri sau sa tipi?
Eu:- Da!
Al: -Atunci o sa te descurci.
Eu:- Mi-e frica sa merg singura. Mai bine va astept aici.
M:-Vi cu mine si cu Erik si gata. Am incheiat discutia. Acum sa ne grabim ca ne apuca intunericul.

Ne impartim cum am stabilit.
Er: -Te iubesc printesa!
M:- Si eu cavalerule.
Merg in fata lor pentru ca nu ii mai suport
Eu in gandul meu:  Auzu acolo "printesa" pana ajunge Monica printesa si el cavaler in Romania o sa putrezim cu tot cu oase cu tot intr-un cimitir. Sau daca au noroc in cel mai bun caz  vine un razboi si murim naibi toti
Constiinta: -Nu ar trebui sa vorbesti asa de ea. Este una dintre cele mai bune prietene a tale.
Eu:- O valea! Nu se supara de la atat
O cunosc mult mai bine decat tine

Eu:- Moni!
M:- Da
Eu:- Nu era vb ca trebuie sa ne despartim sa il cautam pe Petrisor?
Er: -Ba da!
Eu: -Voi ramaneti prin zona asta cu dulceata si dulcegariile voastre ca eu merg prin tufisurile astea.
M: -Bine! Dar sa ai grija.
Eu:- Bine mami!
M: -O haide... Mami?
Er: -Nu suna rau! 
M: -O mai taci! spune si il pocneste pe Erik cu cotul in gluma.
Er: -Bine gata !
M:- Barămită acum vrei sa faci si copii?
Er: -Da! NORMAL! DE CE NU?
Eu:- Daca ii faci nu ii face in padure. Abtinete pana acasa. Macar atat.
Er: -Parca ziceai ca pleci
Eu: -Chiar asta aveam de gand sa fac. Pa!

Vlad si Alexandra
V: - Ai gasit ceva ?
Ale: -Nimic! Parca la inghitit pamantul.
V: -Sa nu exageram. Uita-te in rapa aia care duce la vale.
Ale: -Tu iti dau seama ca daca a cazut aici clar ii mort nu?
V: -Macar mort sa il gasim daca nu viu
Ale: -In orice caz... saraca de Raluca. Era tare panicata
V:- Stiu ce simte. Cat timp am trecut prin toti demonii din lume si stiam ca nu esti in siguranta imi venea sa zdrobesc tot in calea mea.
Ale: -Mie de ce nu mi-ai spus pana acum?
V: -Haide sa il cautam pe Petri! Spune Vlad si o ia in fata
Ale: -Imi esti dator cu un raspuns. VLAD!
Vlad se face ca ploua si continua aventura.

Merg ce merg eu prin tufisuri si aud un sunet de dupa copac. Ma uit si nu era nimeni. Mai merg doi pasi si iar aud acel zgomot
Eu:  -Cine e ? Daca faceti vreo gluma proasta o sa va  castrez cand ajungem la cabana. Sa nu spuneti ca nu v-am avertizat.
Nu cred ca ma aude nimeni. Merg tot inainte ca sa ies pe un drum. Aud din nou acel zgomot si raman nemiscata timp de 10 secunde. Dupa care ma intorc brusc si incep sa tip cand am simtit ca cineva imi pune mana pe umar.
Bo( Bogdan):  -Chiar asa Marina? Ma castrezi?
Eu: -Idiotule. Ce prost te-o fatat ma-ta. Ce naiba faci pe Tarzan prin padurea asta. Ai innebunit?
Bogdan nu spune nimic doar rade.
Eu: -Degeaba razi ca o maimuta!
Bo: -Marina stiu ca esti o colega buna si ma ierti. Asa?
Eu ma duc la el si ma pun in  fata lui. Ma uit cu niste ochii foarte convingatori si zic:
Eu:- Normal... ca nu!
Bo: - Hai ma Marina. Ce rea esti!
Eu:- Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa faci pe Tarzan pe aici. Acum taci si indura. Si hai sa il gasim pe Petrisor.

Mai mergem 2 pasii dupa care o auzim pe Raluca cum tipa dupa ajutor in semn ca la gasit pe Petri. Ne grabim sa mergem acolo. Fug cat de repede pot.
Bo: -Ai auzit si tu asta ?
Eu:- Ce sa aud ?
Bo: -Suna ca si cum un dragon isi scutura aripile.
Merg la el si ii pun mana pe frunte.
Eu: -Ai febra? Eu nu am auzit nimic. Tu de unde stii cum face un dragon cand isi scutura aripile?
Bo: -Exista filme Marina zis si Gabi de catre parintii.
Ma uit  el si vad cum din spate se ridica un morman mare de frunze. Nu mai am puterea sa zic nimic. Ma uit in ochii acelei besti si imi dau seama mai tarziu ca chiar este un dragon.
Bo: -Marina! Hei! Ai murit?
Eu: -Uita-te... in spate.
Bogdan se intoarce usor si vede dragonul de culoare neagra.
Se uita la mine si spune "FUGI"

Fugim amandoi de nebuni prin padurea aia. La un moment dat dam de o panta si nu  mai puteam sa merge in fata. Dragonul ne ajunse si incepe sa isi deschida gura si a iesit un sunet de satana din el.
Bo: -Spuneti rugaciunile. Suntem morti. Si eu care credeam ca vine sfarsitul lumii inainte de dragoni

Inchid ochii si nu mai vreau sa ma uit. Atunci in spatele dragonului apare...

Ce parere aveti ?

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum