Andreea&Andy
Pov: Andy
Stau linistit si astept sa vina Andreea cu paharul de apa cand aud cum tipa
Fug repede la ea.
Ad: -De ce tipi asa femeie. Spun eu intrand in camera. Ma uit peste tot si nu vad nimic. Imi face semn sa ma uit in jos. Ma uit si vad UN PUI DE DRAGON!
An: -Spunemi ca am vedeni si ca nu e ce cred eu ca e.
Ad: -Uite ce frumos e! Ce faci frumusete tu aici ?
An: -Iti bati joc de mine?
Ad: -Zi ca nu e frumos? De unde vii tu ?
An: -Si urmele de sange de unde sunt ?
Ad: -De unde vrei sa sfiu eu? Am eu fata de detectiv?
An: -Tu nu ai fata dar aia e partea a doua. Ce?
Ad: -Si eu care credeam ca ma iubesti
An:- Scoate pocitania aia din casa. ACUM!
Ad: - :))) Doar nu iti este frica nu?
An: - Mie ? Frica? Niciodata.
Intind mana si dragonul se pune in palma mea.
Ad: -Cum sa nu iubesti aa ceva?
An: - Trebuie sa il gasim pe Emi de urgenta!
Ad: -Gandeste-te cum vrei sa faci asta daca nici nu stii unde e? Merg sa il duc afara pe asta mic.
Ies si eu dupa Andy. Dupa ce ajungem afara il lasa jos. Puiul de dragon incepe sa urle si sa scoata noste zgomote foarte ciudate. Ma sperii si ma pun in spatele lui Andy. Ne uitam si vedem cum din pui devine ditai dragonul. S-a marit !
Ad:- Wow ! Ce mai e si asta ?
An: - Imi placea mai mult de el cand era mic.
Ad: - Merg sa pun mana pe el. Stai aici!In masina
Bo: -Nu stiu de voi dar am gasit pistol deci e al meu!
P: -Eu i-au arcul!
E: -Se pare ca si alea Le-am uitat in masina.
R: - Eu ce fac? Nu am nimic absolut.
E: -Tu esti cu Petrisor! Iti apara el spatele.
R: -Bogdan are doua pistoale.
B: -Pentru ca sunt periculos azi si nu am o gagica sa ma apere. Tu il ai pe Petri asa ca va descurcati.
E: -Urcati in masina ca plecam. Mai avem de mers 30 de minute.Bianca&Alex& Eu
Dupa ce sare Bianca sare si Alex.
Eu:- Nu sar nici moarta.
B:- Si o sa stai acolo sa te omoare alea. Sari ca nu e mare lucru.
Eu: -Ma descurc eu. Spun si inchid geamul.
Al: -Marina! Nu mai face pe copilul mic si imdependent si sari. Deschide geamul! MARINA!
B: -Nu mai avem timp! Vin draci astia pietruiti.
Mergem la drum si incepe actiunea. Sunt din ce in ce mai multi. Nu facem fata o sa avem nevoie de ajutoare repede.
Al: -Pe portiunea asta nu mai sunt pietre.
B: -Ne mutam mai la deal. Tip eu la el
Tragem cu pietre in ei de mai bine de 30 de minute. Odata ce piatra ajunge la ei se destrama in multe bucati care dispar inexplicabil dupa 10 secunde.
B: -Si ultimul! Am tinta buna si ii trag direct in cap.
Al: -Am terminat!
B: -Nu prea cred. Trebuie sa ne intoarcem dupa Marina.
Al: -Copilul asta e enervant. Ce era greu sa se arunce ?
B: -E claustrofoba! Nu te mai lua de ea. Putea sa fac un atac de panica din moment in moment.
Al: -Imi pare rau! Nu am stiut!
B: -Nu mai judeca fara sa stii tura viitoare.
Il iau de mana pe Alex si suntem pregatiti sa mergem dupa Marina cand...Monica& Erik&Nadia&Darius
M: -Stiti ce? Mancarea mai poate astepta!
Er: -Si cum vrei sa ii gasim pe restul? Nu avem net, semnal, e imposibil. Cu ei a fost o coincidenta ca ne-am intalnit. Noi suntem in Mures. Ei poate sunt in China.
N: -Suntem toti in Bucuresti. Cladirile astea sunt niste iluzii optice care te incurca.
M: -De unde stii?
D: -Pune mana pe ele! Ce nu e real dispare.
N: -Ultima sansa sa ii gasim si ca sa ajungem si repede e sa o luam prin aleea intunecata.
Er: -Absolut nu! E plin de specii de fantome, stafii si serpi acolo care mai decare sarite de pe fix.
M: -Daca ai tu o idee mai buna te ascult! E singurul drum care duce acasa la Emi sa ne spuna ce mama lui dracu se intampla aici.
D: -Dar de ce toata lumea il cauta pe el. Cand am mers la scoala si am trecut prin atatea unde mama lui Dăncilă era el?
M: -Nu stiu! Dar e expert in asa ceva. Asa ca ne poate ajuta. Daca il ai la indemana de ce sa nu il folosesti?
Er: -Vai de mine expertul. Eu nu ma duc pe acolo nici mort. Plus ca nu stie nimic si tot ce zice inventeaza
M: -Si daca spune adevarul sa iti dau un pumn in cap ca sa te opresc din crestere?
D: -Ai invatat si tu ceva de la Bogdan!
M: -Lucrurile invatate se mai ai pun in practica. Dar de unde sa stiti voi daca chiuleati de la ore.
Er: -Ia uite ma! Buna dimineata Sf. Maria. De parca tu nu veneai cu noi si...
N: -Bai!
-CE? striga toti la unison nervosi.
N: -Uitati-va in fata voastra.
Ne uitam si vedem 3 cavaleri fara cap cu sabi care vin fix in directia noastra. Erau plini de sange si caii aveau ochii rosii si pupila dilatata. Unul dintre ei era galben si si-a taiat gatul fix in fata noastra.
N: -FUGIII!Alexandra&Vlad
A: -Hai sa iesim din casa asta! Nu suntem bine primit.
V: -Si unde vrei sa mergem. Nimeni nu stie unde suntem.
A: -Hai o data!
Vrem sa iesim din casa cand la intrare dam de fantoma din 1872 care se plimba cu taxiul. Stiu ca poate suna nostim dar am sa va explic despre ce e vorba:In noiembrie 1995 revista News relateaza poveste calatoriei soferului de taxi Frank Stimpson. Pe 28 noiembrie cam pe la ora 9 a fost oprit de o adolescenta care l-a rugat sa o duca la Montgomery. Taximetristul nu era prea incantat. Am observat ca avea parul blond si ca purta o rochie de moda veche cu guleraș la baza gatului. Cand a ajums la destinatie fata plangea. Taximetristul a intrebat-o daca o poate ajuta cu ceva.
Fata ia zis: "La noapte voi muri. Nu pori face nimic". Au inceput sa ii apara zgarieturi pe abdomen si in zona gatului.
Dupa 3 minute soferul ii cere sa plateasca.
Ea a spus: "Nu sunt de aici. Sunt din lumea spiritelor. Nu pot plati". Nu dupa mult timp capul i-a cazut la genunchi.
Politistul care a anchetat cazul spune ca e vorba de Jenice Stern. Ea a murit la 14 ani in 1872 fiind decapitata in timp ce mergea la Montgomery.
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie