Mireasa fantoma

83 1 0
                                    

Dupa ce am macat am mers in sala de sport si in fata noastră la o depărtare de 100m era o mireasa. Defapt era mireasa fantoma la care se zice ca daca o privesti in ochii te omoară.
Eu: -Jos.
Toata lumea se lasa jos si nu stiu de ce
Eu: -Orice ati face nu va uitati in ochii ei. Va poate omora. Daca o ignoram o sa plece. Pentru ca de aia a si murit. Mireasa se apropia din ca in ce mai mult de noi.Cand a ajuns langa noi am increme it toti. Era toti ghemuiti si nimeni nu zicea nimic. Dupa 1 minut nu mai auzim nimic si ne ridicam.
M: -Nu va ridicati! Poate eu inca aici. Ma duc eu sa verific. Voi rămâneți asa.
Monica intra in sala de sport. O auzit cum tipa. Se pare ca mireasa nu placase. A prinso de gat si a ridicat-o in sus ca sa o omoare. Andreea a tras cu ochiul si a început sa tipe.
Al: -Ce e ce ai pățit?
A: -Ramaneti asa. Moni e prinsa de fantoma.
An: -Ceee? Ma duc acolo.
V: -Nu te duci nicaieri.
N: -Monica nu te panica. Închide ochii si va pleca.
Monica face asa cum spune Nadia si după 2 minute auzim cum Mireasa scoate un tipat de la care ne doare capul si auzim cu moare, lasand in urma ei doar un praf mov.
Dupa ce a plecat mireasa Andy fuge cu tot cu pământ catre Monica.
An: -Esti bine? Respira, nu s-a întâmplat nimic.
M: -Da sunt bine. A zis Monica in timp ce gâfâia.
Ne strangem toti in jurul ei.
O: -Lipsește cine?
Al: -Cred ca suntem toti.
N: -Nu fiti asa de siguri. Lipsește Cristi.
B: -Firar. Mereu trebuie sa se întâmple ceva. Andy tu ramai cu Monica si noi mergem sa il cautam pe Cristi.
An: -Ok. Aveti grija de voi.
In alta ordine de ideei, Andy a ramas cu Monica in sala de sport si noi il cautam pe Cristi de nebuni in toata scoala.
R: -Hai sa ne despărțim
Restul: -NUU!
A: -Daca se mai întâmplă ceva macar sa fim toti. Ca eu nu prea mai am chef sa caut oameni.
B: -Si încotro sa o luam?
Al: -In clasa noastră. Pun pariu ca acolo la dus.
Mergem in clasa nostra. Deschidem usa incet si înainte sa intram ne asiguram din toate partile. Vedem ca torul este in ordine si intram. Era intuneric. Nu chiar bezna pentru ca tot mai vedeam ceva, asa ca am aprins becurile.
B: -Aaaaaaaa.
Raluca se întoarce spre ea si o intreaba:
R: -Ce ai pa...
Dar nu apuca sa termine ce are de zis ca se întoarce spre Bianca si incepe a tipa si ea. Dupa am început sa tipam toti. In spatele clasei era Cristi. Dar avea un sarpe ce il înconjoară.
C: -Fugiți. Salvațiva.
N: -Nu te lasam aici.
C: -Daca nu plecati o sa va muste si pe voi.
M: -Repede. Eu cu Raluca mergem la bucătărie sa aducem un cutit.
R: -Pana venim noi voi încercați sa il scoateți de acolo.
Fetele fug repede la bucătărie. Din fericire pe traseu nu intampina problema asa ca ajung cu bine.
Al: -Hai sa tragem de el.
O: -Uneori gândești? Daca o sa tragem de el o sa ne muste.
Al: -O sa tragem si ne dam repede in spate. Asa ii distragem atenția si il lasa pe Cristi in pace.
B: -Si o sa ne ia pe noi.
A: -Acum e cea mai buna solutie. O sa il scoatem cumva din clasa. Pana atunci sa facem primul pas.
V: -Eu nu ma risc.
N: -Ma duc eu!
B: -Esti sigura?
N: -Mai sigura ca niciodată.
Nadia merge la locul cu pricina. Trage de sarpe, iar șarpele se întoarce brusc spre ea ca sa o musca. A avut noroc ca s-a ferit la timp.
Sarpele se îndreaptă spre noi uitand de Cristi.
Al: -Si ce facem acum?
V: -Fugim prin toata scoala si o sa il prindem cumva intr-o capcana.
Facem cum spune Vlad. Il luam si pe Cristi si o tulim de acolo. Pe drum ne întâlnim cu Raluca si Monica care avea in mana cuțitul de la bucătărie.
A: -Fugiții! Acum!
Raluca nu mai sta pa ganduri si a tulito cu noi. Monica nu a apucat sa realizez asta asa ca a ramas fata in fata cu sarpele si cu cutitul in mana. Sarpele sta nemiscat si se uita la ea timp de 10 minute si dupa sare la gatul ei pe neașteptate. Noi ne oprim din fugit deoarece ne-an dat seama ca Monica nu e.
Ne uitam in spate si vedem cum șarpele sare la gatul ei.
An: -NUUU!
Atunci Monica scoate ....

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum