Tutankhamon si mumiile

85 2 0
                                    

Si vedem cum se deschide usa incet incet din spatele ei venind un zeu.
An:  -De unde a mai aparut si asta?
N:  -Mie mi se pare cunoscut. Parca am mai auzit de el sau l-am mai vazut pe undeva.
R:   -Iti spun eu cine este. E  Tutankhamon! L-am facut la isorie fix inainte sa ramanem blocati aici.
O:  -Acum imi aduc aminte si eu . Dar ce facem acum? Vine spre noi si nu cred ca vrea sa ne zica "Bine ati venit"
Eu:   -Bine ati venit
          Rau ati nimerit
M:  -Fugim
B:  -Unde sa fugi. Nu putem sa iesim pe hol deoarece e plin cu zombi iar dupa atat zgomot cu siguranță vor intra aici.
D:  -In acest caz trebuie sa ne furisam cumva in asa fel incat sa scapam de ei si sa mergem in sala de informatica din nou.
Nu dupa mult timp auzim si acei morti vi care vor sa intre in sala de sport.
A:  -Chiar cred ca acum e timpul sa fugim
Darius o ia de mana pe Nadia si Vlad pe Alexandra, iar restul fugim singuri. Nu ma întrebați  de ce ca habar nu am. Am ajuns la mijlocul terenului. Eram încolțiti din ambele parti. Din stanga veneau zombalai, iar din dreapta venea Tutankhamon  cu mumiile lui. Tot ce a mai ramas e sa mergem in sus sau un jos.  In jos nu aveam unde pentru ca erau pereti asa ca am luat-o in sus si am ajuns unde erau scaunele. Tutankhamon  vazand zombi aceia a inchis ochii pur si simplu si  s-a teleportat printre ei aducand o data cu el o expluzie care ia omorat pe toti. 
C:   -Macar am scapat de zombi.
T (Tutankhamon) :  -Acum voi urmati. A spus el cu o voce robotizata ca in filme.  A facut acelasi lucru adica s-a teleportat. Noi am stiu ca face asta asa ca be-am împărțit in doua si am fugit.
M:  -La cine ii borcanul cu pancreasul? striga ea.
Al:  -La mine.
M:  -Da-mi-l mie repede.
Alexandra nu mai zice nimic si ii arunca borcanul Monicai.
M:  -Ne vedem in mijlocul terenului toti.
A:  -Si mumiile?  Nu putem trece
M:  -Prindeti-va de mana si fugiti repede printre ele.  Nu o sa va ajunga pentru ca se misca foarte lent.
  Toti facem cu spune Monica.  Ajungem in centrul terenului
T:   -Pentru ca mi-ati luat pancreasul o sa plătiți.  Cine a îndrăznit sa faca asa ceva?
Nu spune nimeni nimic. Ne uitam toti spre Monica pentru ca nu stiam ce avea de gand si de ce ne-a bagat din nou in mijlocul terenului.
T:  -Anubis da-mi putere!
M:  -Jos!! 
Ne lasam toti jos si chiar dupa aceea trece pe langa noi o minge de foc trimisa de Tutankhamon.
N:  -Monica fa ceva!  Tu ne-ai adus aici
Atunci Moni inchide ochii si se aduna
B:  -Mai repede! mumiile astea parca cu cat merg mai mult cu atat sistemul lor locomotor inivie.
M:  -O mar  nos enleva.
        Todos os dias, sete dias
        Zulan matrck
Auzim cum spune Monica aceste cuvinte foarte complicate.  Primele 2 versuri le spune mai incet. Ultimul vers il spune tare si cu multa in credere.  Vedem cum Tutankhamon  a fost slabit de toate puterile si s-a intors din nou in sarcofag.  Dar din pacate mumiile nu s-au dus cu el.
M:  -Fugiții!
Vrem toti sa fugim dar nu avem unde. Eram inconjurati de mumi.  Au facut un cerc, iar noi erm inutrul lui.
Al:  -Si acum ce facem? 
An:  -Pastrati-va calmul. Cu cat suntem mai agitati cu atat merg mai repede.  Am un plan.
An:  -Formati un cerc repede.  Nu are nimic ca mai e si cel a mumiilor.
Facem cum zice el.  El intra in cercul facut de noi si zice cu voce tare:
An:   - A nazare
             Sete ondas
            First,  the sea
             O mar nos leva
Dupa cuvinteke rostie de Andy toate mumiile dispar.  Dupa ce toata lumea isi revine din soc vin si întrebările.
O:  -Cum ati facut asta?
M:  -Trebuie sa sti cateceva despre Egipt.
An:  -Corect!  Nu e chiar asa usor precum pare.  Nu e ca si cum te duci acolo si rostesti "Hocus pocus".  Trebuie sa te implici.
M:   -Si sa iti concentrezi si gandul cat si puterea doar pe acel subiect.
A:  -Nu imi vine sa cred.
B:  -Nici mie. Si eu vreau sa fac asta pot?
M&An:  -Nuu!
M:  -Cel putin nu acum si nu aici. De abia am scapat de ei.
R:  -Acestea fiind zise ce facem cu pancreasul asta?
N:  -Nu cred ca mai avem nevoie de el
Al:  -Sper ca nu vrei sa il arunci
N:  -Vrei sa il pui in veranda ca suvenir?
Al:  -Tu chiar crezi ca a trebuit sa il luam degeaba?  Nu il mai punem la loc pentru ca iar se  trezeste  "Domnul egiptean" 
A:  -Si ce facem cu el? 
Al:  -Eu propun sa...



 

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum