Dupa 1 an:
A trecut un an de la marele eveniment. Totul a revenit la normal insa cu niște mici schimbări radicale la fiecare dintre noi. Am inceput sa mergem din nou la școală si am trecut peste. Acum Andreea este impreuna cu Andy, Alexandra este impreuna cu Vlad, Nadia este împreună Darius, Moni împreună cu un tip din școală pe nume Sebi, Oana este împreună cu Marius (tot un tip din școală care este cu un an mai mare decat ea),Gabriela sa mutat cu părinții ei in alta tara dupa cele întâmplate si anume in Anglia. Vine destul de des in România, dar tot ne lipsește. Si daca va întrebați de mine eu sunt singura. Raluca si Bianca nu mai trebuie sa avem grija de ele. Raluca este impreuna cu Petrisor, iar Bianca este cu Alex. Da cam multe schimbări stiu... Dar important este ca ne-am revenit si ca viata noastra este acum normala. Intre timp am terminat clasa a12a si ne-am despărțit putin pentru o perioada pentru ca multi dintre noi suntem cuplati. Dupa aproximativ 3 luni am decis sa mergem sa ne întâlnim intr-un club pentru a sarbatori ziua de nastere a Biancai si Ralucai pentru ca sunt nascute in aceeasi zi.
Mirosul de tutun si alcool s-a izbit de noi dupa primul pas in club. Nu mai era nimeni ianfara de noi. Clubul era doar al nostru. La bar era o femeie care avea peste 30 de ani si un barbat de vreo 29 care facea tot felul de scheme cu paharul, bauturile si ce mai avea el pe acolo. A reușit sa ne fascineze total. La 00:00 a venit toartul pe sarbatoritele noastre. Le-am cantat la mulți ani si dupa am mai petrecut pana la 6 dimineața. Am petrecut atat de mult pentru ca nu era orice zi de naștere. Era o zi de naștere speciala pentru ca amnadoua faceau 18 ani. Nu in fiecare zi faci 18 ani asa ca am intrecut putin (putin mai mult masura) si ne-am ametit putin...Bine putin mai mult. Tot ce contează este ca ne-am simtit bine. Atat de bine incat am adormit toti pe canapele din club. Noi ca noi ca am dormit pe canapele, dar saracul Vlad ca el a dormit pe boxa. De ce? Ei bine... Se pare ca s-a certat cu Alexandra. Evident ca este o cearta de copii, dar na... O sa le treacă. Prima care se trezește din somn este Nadia. Care ne-a sculat si pe noi ceilalțicu un miros dulce de cafea. Intr-un cuvant Nadia e super, pentru ca a facut cafea. Nimic inafara de cafeaua ei nu ne mai puteam trezi.
B: -Ma doare capul de nu mai pot.
R: -Cred si eu... la cat am chefuit ieri.
Pentru aceasta petrecere a venit si Gabriela din Anglia insa nu a mai putut sta cu noi pentru ca la ora 12:13 avea avion.
G: -Eu trebuie sa plec daca mai vreau sa ajung in Anglia la ai mei.
Al: -Chiar nu mai poti sta? Te rog te duci maine?
G: -Trebuie sa ajung neapărat. Maine alti bani alta distracție. E ziua mamei
A: -Sa mai vi. Cat poti de des.
G: -Promit ca o sa vin. Paaa sa aveti grija de voi.
Noi: -Paaa. Si tu sa ai grija de tine.
Dupa ce a plecat Gabriela a plecat si: Raluca cu Petrisor,Andreea cu Andy, Monica cu Sebi, Oana cu Alex, Nadia cu Darius.... ma rog... au plecat toate cuplurile inafara de mine, Alexadra si Vlad. Noi am ramas la curățenie. De ce tocmai noi si nu toti? nu stiu!
V: -Marina da-mi te rog frumos carpa de la Ale... de langa găleata aceea rosie
Eu: -Adica de langa IUBITA TA ALEXANDRA. Ultimele cuvinte le spun cu voce tare sa ma asigur ca aude.
Al: -De langa PRIETENA LUI.
Ultimele cuvinte le spune cu voce tare sa se asigure ca eu aud.
Eu: -Acum pe bune? Ce aveti?De ce vati certat? Eu o joaca de copii mici
Al: -Spunemi tu cum ai proceda atunci cand ai vedea ca iubitul tau vorbește cu alta.
V: -Ti-am mai spus. ERA VARAMIA. E chiar asa greu de înțeles? Eu doar pe tine te iubesc.
Al: -Asa ziceai si inainte de asta.
V: -Si voi zice toata viata daca e nevoie sa me crezi.
Eu ma uitam la ei si ma amuzam foarte tare. Zici ca se bateau pe sandvișurile de la grădinița. Dupa 3 minute suna telefonul lui Vlad care stătea pe tejgheaua barului. Alexandra merge înaintea lui sa vada cine era si scrie ANA!
Al: -Vezi? Ti-am zis eu!
Vlad rade si raspunde.
A (Ana): -Ce face iubitul meu VERISOR?
V: -Bine. Tu ce faci?
A: -Azi vin pana la bunici. Vi si tu?
V: -Ma mai gandesc.
A: -Ok. Pa scumpul meu VERISOR.
Dupa ce a auzit Alexadra convorbirea lor telefonica a inceput sa se înroșeasca. Vlad a începutsa rada cea ce o enerva si mai tare pe Alexandra. Dupa Vlad a mers si a luat-o in brate.
V: -Vezi? Nu exista nimeni altcineva.
A: -Scuze ca nu am avut încredere in tine. Imi pare rau.
V: -Nu mai contează acum.
Eu: -PUPO BAAA!
Vlad nu mai sta pe ganduri si face cea ce ii spun facand schimb de saliva fix in fata mea. Nu am putut sa ma uit la asa ceva si m-am intors la curățenie. Bine ca s-au împăcat.
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie