Silueta era chiar
Bianca cu profesorul nostru de geografie. E greu de crezut, dar Bianca era foarte diferita.
D:P: -Buna ziua dragi elevi. V-am adus-o pe Bianca in semn ca vati descurcat foarte bine pana aici. Daca nu aveti grija de ea vi se pot întâmpla mai multe decat s-au întâmplat pana aici. Poate chiar si mai rau. Luati si acest tablou. O sa va fie folositor mai târziu.
O: -Dvs. știți ce se întâmplă?
D,P: -Nu. Dar daca stati uniti o sa dezlegati acest mister îngrozitor. Nu mai am voie sa zic nimic. Doar fiti uniti si aveti grija de Bianca.
M: -Domn' profesor.... Si a disparut. Firat voiam sa il intreb unde este mancare. Mie foame.
A: -Treaba asta devine din ce in ce mai încurcata si misteriosa. Trebuie sa facem cumva.
N: -Bianca ce sa întâmplat? Esti bine? Cum te-a adus aici profu'?
An: -Sincer nu stiu sa raspund la nici o intrebare. Tot ce imi aduc aminte era ca voiam sa ies de la școală am vazut o umbra pe perete. Pe moment m-am speriat, iar dupa mi-am continuat drumul. Iar dupa am avut ca un fel de viziune. Cauta ceva numit Lucifractor era ca un dispozitiv ca un ceas de pus pe mana si facea dulblura la orice. Dupa a venit umbra a îndreptat Lucifracolul si ma prins acolo. M-am trezit oe terenul de fotbal si am vrut sa merg acasa, dar strazile erau pline de zombi si din cand in cand mai vedeai cate un spirit sau o fantoma. Asa ca am venit din nou la școală.
Eu: -Nici nu stiu ce sa spun. Bine ca esti bine.
An: -Si de tabloul asta nu sti nimic ?
Bi (Bianca) : -Nu
A: -Si acum? ce facem?
N: -Suntem in sala de sport. Un lucru e clar. Nu avem cum sa ne plictisim.
Eu: -Nadia trebuie sa aflam ce se întâmplă cu școala si cum scapam de aici.
N: -Eu propun sa ne urcam din nou in pod. Eu am inpresia ca de acolo se trag toate astea. Daca mergem acolo o sa afla ce se întâmplă cu noi si mai ales cu ceilalți.
D: -Intr-un fel ai dreptate, dar daca se întâmpla ceva cu noi astia care am mai ramas ?
O: -Nu prea are ce. Nu cred ca acolo sunt toate fantomele si spiritele
An: -Mai sti? Nu mai am încrederein nimic sincer.
Eu: -Mergem?
A: -Hai
Am plecat din sala de sport unde era cald si bine si am iesit pe hol unde era foarte frig si avea un miros exagerat a moarte si pericol. Am urcat la etajul 1 unde era podul. Am pus scara si am urcat pe rand. Dupa ce am urcat toti ne afundam in pod unde il vedem pe ...
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie