Me: -Vedeti voi aceste pedepse sunt săvârșite sub pământ la Himius unde va spuneam unde este rece si frig. Ii obosesc farte tare deorece sunt foarte grele. Dupa 2 ce ies de acolo sunt foarte slabiti si nu mai au nici o putere. Le trebuie o luna întreaga sa se refaca complet.
N: -Ce se aude?
Me: -Nu e de la mine.
R: -Cineva canta la pianul din pod...
Bo: -Eu nu ma duc nicaieri. Imi suna a horror.
P: -Daca stau mai bine sa ma gandesc nici eu nu ma duc.
Me: -Ma duc eu. Daca nu mai auziti pianul veniti, daca nu rămâneți aici. Ne-am înțeles?
Noi: -Da!
Mery mergem in pod foarte repede si usor.In pod:
Me: -Cine e acolo?
Anonimul: -Mery?
Me: -Ana?
Me: -Doamne de cand nu te-am mai vazut. Nu imi vine sa cred! spune Mery luando in brate pe Ana.
Me: - O clipa!
Mery coboara jos la noi.
Me: -Puteti veni. E in regula.
Urcam in pod. Acolo o vedem pe Mery si inca o fata.
Me: -Ea este Ana. A fost si este cea mai buna prietena a mea.
Bo: -Nu ma asteptam la asta.
R: -Nici eu!
A: -Si de ce cantai asa horror la pian?
Ana: -Era un cantec pentru părinții mei care au sfârșit in acest spital.
P: -Adica... au fost vi... ca noi?
Ana: -Adica da.
M: -Si cum au murit?
Ana: -Nu au mai iesit din acest spital, iar din lipsa hranei si a apei... au... murit.
Me: -Trebuie sa plecam. Sa tineti cont de cea ce v-am spus.
Ana: -Apropo! Aveti grija. Nu sunteti singuri care patruleaza pe aici.
Dupa ce au plecat totul a devenit sinistru si am ras din nou doar noi.
R: -Ce facem acum?
B: -Pentru inceput zic sa mergem jos. Ma cam inspaimanta locul asta.
Coboram jos. Aerul rece isi face prezenta. Intram in camera magica. Totul a revenit la normal.
O: -Trebuie sa facem ceva sa iesim cat mai repede de aici, daca nu vom sfârșii ca părinți Anei.
B: -Si sa facem ce? Pana nu gasim pe cine sa decapitam pentru a iesi de aici nu avem ce face.
Al: -Stati! Unde e Bogdan?
A: -Trebuie sa fie pe aici pe undeva. Nu ii departe.
O: -Bogdan iesi.
Al: -Bogdan nu e amuzant!
P: -Băăăăăăă!
Undei Bogdan? Nu mai era Bogdan.
Al: -L-am pierdut.
V: -Nu va panicati. Poate e pe hol si cum e cameraagica nu ne aude.
R: -Atunci haideti sa iesim pe hol.
Iesim pe hol si mergem toti in aceesi directie can 12m. Schimbam directia si facem la fel.
Alex: -Acum pot sa ma panichez?
M: -Acum si eu am început sa ma panichez.
B: -Hello! Nu ajuta cu nimic daca va panicati. Nu e. O sa il gasim noi.
A: -Trebuie sa ne despartim prin tot spitalul.
N: -Perfect. Fetele la dreapta si băieții la stanga. Ne intalnim sus la etajul 3 peste 30 de minute.
Ma: -Mai aveti pistoalele?
O: -Da!
Al: -Voi nu aveti nimic?
V: -Ce sa avem. Toate armele noastre sunt la voi.
Băieții: -Inclusiv inima! spun toti băieții in cor inafara de Cristi care nu avea pe nimeni. ( la fel ca mine)
Fetele: Awww. spune toate inafara de mine.
Eu: -Aoleu. Ala cine stie ce ii cu el si voua va arde de dulcegării? Va giugiuliti mai incolo. Daca o sa mai rămâneți intregi. Ultimele cuvinte le spun pe un ton vesel si sambesc fals.
A: -Chiar iti trebuie pe cineva.
B: -Da! Te-ai prea acrit.
Eu: -Atata timp cat inca sunt pisici pe fata planetei nu am nevoie de altceva doar de faptul sa iesim de aici. Si acum haideti sa mergem. Mergem si cautam peste tot. I toate camerele si dulapurile posibile. Pana si in debara am căutat. Dupa 30 de intalnim sus la etajul 3.
M: -Ati dat de el?
An: -Nu. Si l-am cautat peste tot.
Mergem pe acelasi coridor rece, lung, intunecat si se auzea ecoul pasiilor nostri. Pe cand sa trecem pe langa morga observam ceva. Era un perete complet alb.
Al: -Ati vazut ce am vazit si eu ?
R: -Nu. Ce ? Unde?
M: -Eu cred ca da.
Al: -In morga este un perete complet alb. Nu era si ultima data.
N: -Zic sa intram. Poate e Bogdan.
D: -Si daca nu e ? Ce facem?
N: -Ne aparam noi cumva.
Intram in morga. Mirosea a benzina.
B: -Simtiti si voi nu?
A: -Da. E benzina.
Dupa ce intram toti in spatele nostru vedem o plansa de care era prins...
Noi: -BOGDAN ?
Bogdan nu scoate nici un cuvant. Era acolo pus sus pe perete si tremura. Era legat cu lanturi la maini si la picioare. In mana stanga aveau o sa săgeată. Cum sangele lui era scris pe perete
M-am intors din morti. Daca ati supraviețuit pana acum ati avut noroc. De acum sunteți morți toți.
Il dezlegam pe Bogdan si de la maini si de la picioare.
An: -Bro. Esti bine?
Bogdan doar a afirmat danad din cap.
R: -Bogdan... Mirosi a benzina.
Bo: -Stiu. A încercat sa...
CITEȘTI
Școala groazei
TerrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie