Blocul

55 1 2
                                    

Bogdan&Emy
Pov Bogdan

Ne plimbam prin oras. Incercam sa ne dam seama ce se intampla. Dintr-o data ii vedem pe Petrisor si Raluca. Mergem la ei. Fugim pentru ai prinde din urma. Erau gata sa se urce intr-o masina.
B:- Ralu! Ba Petre! Stati!
Ra:- Auzi si tu asta ?
P:- Da! Uita-te acolo!
E:- Sunteti transparenti.
P: -Si voi! Cu ne-ati gasit?
B:- Din greseala!
E:- Taci ma! Ne plimbam pe aici in speranta ca vom gasi ceva. Sau pe cineva.
Ra: -E... asta da speranta!
P:- Deci... de ce sunteti fantome?
B:- Voi sunteti fantomele!
Ra: -Noi toti suntem fantome! Sa nu ne despartim zic.
Mergem mai departe. Dintr-o data Bogdan se opreste brusc. Ne uitam la el si...
E:- Stiu cladirea asta.
P:- Ai locuit aici?
E:- Este vorba despre o fata pe nume Liliana. Avea in jur de 20 de ani. Era in anul 1 de facultate. Isi cauta chirie dar nu gasea. Pana cand intr-o zi a cumparat un ziar local unde scria ca cineva cauta un chirias intr-un bloc cu apartamentul 666. Liliana bucuroasa a acceptat dar era nedumerita doarece costa foarte putin. Apartamentul era nou nout. Vecini o intrebau pe Liliana cum poate sta in acel apartament? Liliana le raspundea "Dar apartamentul nu are nimic". Vecini admirau curajul fetei si ii spuneau "Fata draga acolo a murit spanzurat un om. De atunci in acel apartament nu mai rezista nimeni mai mult de 6 zile". Liliana intra in apartament simtind o prezenta ciudata. Nu a bagat-o in seama crezand ca vecini spun doar aberatii ca sa o sperie. Intr-o seara la ora 00:06 fata aude 6 ciocanituri in usa. Se uita pe vizir si vede o fata alba la fata si cu ochii rosii. Crezand ca are nevoie de ajutor Liliana o pofteste in casa si o intreaba " Ai nevoie de ajutor?". Fata raspune "Am venit sa iti cer lectiile de la facultate". Dupa ce termina cu lectiile fata vorbeste cu
Liliana pana la ora 01:06. Si asa Liliana trebuia sa stea treaza in fiecate noapte. Pana intr-o seara a servit-o pe acea fata cu o cafea si o tigara.
  Aceasta a refuzat-o spunand ca nu ii face bine deoarece are niste probleme cu piela si se va transforma in ceva urat. Liliana a crezut ca fata minte si a insistat sa ia . Fata ia 6 guri de cafea si 6 fumuri dupa care incepe sa se transforme intr-o fiara care era arsa. O strange pe Liliana de gat pana la sange spunandui ca o va omora in 6 moduri diferite. Iar la sfarsit va sta si va rade de Liliana cum se va chiuni.
   Fantoma mai bantuie si azi apartamentul din Pitesti si inca face victime.
B:- De unde stii toate astea?
E: -Liliana era prietena buna cu o verisoara de a mea.
P:- Si tu vrei sa spui ca noi acum suntem in Pitesti?
E:- Cam asa ceva. Stiu foarte bine acest apartament. Am incercat sa prind acea fantoma. Este una foarte periculoasa. Face parte dintr-o linie de fantoma antice. Rar mai gasesti asa ceva.
Ra: -Ma bucur ca sunt rare.
B:- Ok. Pana ai stat tu de vorba si ne-ai tot povestit eu am gasit o cale sa ne unim. Raluca si Petrisor va trebui sa va prindeti de noi. Va vom trage aici.
Planul lui Bogdan functioneaza. Se uita toti la apartmentul cu pricina si vad acea secventa cum fata se spanzura si o magie mov zburatoare intra in ea facandui ochii rosii.
Ra:- Zic sa ne caram de aici. Nu vreau sa patesc si eu ca Liliana.
Iau o masina si plecam lasand un fum negru in spate.

Nadia si Darius

N: -Stam la tine acasa si nu ai descoperit nimic.
D:- De ce nu ai facut-o tu daca esti mai desteapta?
N:-Nu am descoperit nimic. Dar mergem acasa la Erik si Monica.
D:- Pentru ?
N:- Sa vedem de ei. Poate stiu ceva.
Ajungem la Monica si Erik dupa 10 minute. Asa ii de marfa cand nu este trafic deloc.  Nu mai injuri, esti mai calm. O vedeam pe Monica intinsa pe jos si capul lui Erik la 2 km de trup. De spaima am tipat si am inceput sa plang.
D:- Sunt transparenti!
N:- Cred ca e un fel de vraja. Monica e intr-o balta de sange iar, Erik nu are nimic. Ma rog... nu are capul dar, nu are nici sange.
D: - Eu zic sa ii tragem. Daca putem.
N:- Eu pot sa pun mana pe Monica.
D:- Si eu pe Erik. Si pe capul lui.
Ii tragem pe amandoi. Simtim cum o energie puternica trece prin noi. Asteptam 3 minute si Monica se trezeste.
N: -Moni? Tu nu ai... murit?
M:- Nu cred. Ma doare umarul si spatele dar, auzeam tot ce se intampla si ce vorbiti in jurul meu. Erik e tot asa?
D:- Da. Spune luand in mana capul lui Erik si il pune la loc.
Capul lui Eirk este atras ca un magnet de corp. Am inceput sa tipam pe acolo.
Buzele albe ale lui devin rozali, parul nespalat devine culoarea lui naturala, ochii ii se deschid greu de pleoapele grele.
M:- Luati arme.
In secunda 2 fiecare avea cate ceva in mana.
Er:- Ma doare capul si gatul!
D:- Ba! Chiar tu esti ?
Er: -Ba... din pacate pentru tina da. Chiar eu sunt. De ce trebuia sa fiu altundeva sau in altcineva ?
M:- Tu nu mai ti minte nimic asa?.
Er: -Ba da. Stiu ca atunci cand eram mic mancam rumegus pe ascuns ca sa nu ma vada mama. Sau strangeam apa de ploaie intr-un pahar si dupa mi-o puneam in cap si ii spuneam mamei ca fac baie.
M:- Tembelule! Din ultimele 2 ore. Nu din ultimi 20 de ani.
Er:- Aaa... nu. Stai! Nu mai stiu nimic.
M:- Atunci sa va povestesc zic.
N:- E ceva groaznic. Eu nu stiu ce ari fi facut.
D:- Ce ai facut si in mall. Te-ai panicat si ai luat-o de nebuna peste tot.
N:- A functionat?
D:- Practic da. Dar, teoretic este stupid.
N:- O idee stupida care functioneaza nu mai e stupida. Asa ca gura mica si stanga imprejur toti. Mergem la magazin sa luam ceva de mancare ca si asa e totul gratis dupa care ii cautam pe restul.
Er:- Pana o sa cautam noi tot...

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum