Usa

101 4 3
                                    

A apasat butonul, s-a dat jos de pe scara si vedem usa cum vine jos.
Al: -Uite usa.
Mergem toti la usa si iesim. Iesim din ascunzătoarea aceea si intram din nou in biblioteca aceea imensa.Evident înainte de asta am trecut din nou prin acel topogan plin cu baloane.
N: -Nu pot sa cred! Am iesit!
An: -Da. Insfarsit!
C: -Total calculelor mele usa prin care ajungem la școală se va deschide in 30 de minute.
O: -Si ce facem? Nu am gasit simblolul acela. Si nici scrisoarea
N: -Ce simbol.
A: -E ca un triunghi
N: -Asta? spune aratand simbolul pe care si la pus in buzunar atunci cand era sa cada.
M:- Unde l-ai gasit?
N: -Era intr-o carte de pe acolo.
B: -Si ce facem 30 de minute?
A: -Stam langa usa
B: -Pe bune?
A: -Da.
DUPA 30 DE MINUTE.
N: -Aia nu e usa ?
C: -Ba da. Haideti repede!
Fara a mai sta pe ganduri iesim pe usa aia blestemata.
Ne trezim de unde am plecat adica din sala profesorala.
R: -Am crezut ca nu mai iesim de acolo niciodată.
B: -Principal e ca am iesit si important e ce facem in continuare
Al: -Haideti in sala de sport.
V: -Dar nu am gasit continuarea scrisorii
D: -Nu vrei sa mergi înapoi acolo nu? De abia am iesit
Dupa ce ajungem in sala de sport vedem o foaie pe banca. Mergem toti la ea si ne-am dat seama instant ca este continuarea scrisorii. Luam si cealaltă pare si le unim. In scrisoare scria:

   Cand o sa citii această scrisoare o sa veniti dintr-o experiență nu tocmai placuta. Eu stiu tot ce faceti, unde sunteti, ce vreti etc. Stiu totul despre voi. Acum va întrebați ce am vrut sa spun cu "Ati trecut la următorul  nivel" . Cum sa va explic eu voua. Tot ce se întâmplă e un joc. E un joc real din care trebuie sa iesiti singuri. Fara ajutor. Raluca si Bianca sunt menite acolo pentru a avea grija de el. Daca nu o sa începeți de la început.
  Tot cosmarul o sa se termine cand o sa se deschida usa dupa cum vati dat seama.
Pentru a afla cum se deschide usa trebuie sa găsiți urmatoarea scrisoare care se afla in sala de sport.
               
          Cu drag profesorul de geografie.

Nu cred ca se aștepta nimeni la asta. Duoa ce am citit ne-am uitat uni la alti foarte nedumeriti. Privire nostre spuneau acelasi lucru. Sa cautan scrisoarea. Am inceput cautariile pentru nu mai suportam infernul de acolo. Era ciudat faptul ca peste tot era plin de fantome cu rochi albe cum ar fi Baba urlatoare, mai erau si o gramada de serpi, tarantule,insecte, păianjeni cat un burete se spalat vase. Toate clasele erau pline cu ceva doar sala de sport era goala. Nu stim de ce dar ceva imi spune ca o sa aflam in scrisoarea pe care trebuie sa o gasi. Ne-am împărțit toti in sala de sport cate unul, deoarece sala era suficient de mare. Am căutat sub banci, sub scaune, sub saltene. Ne-am urcat chiar si sus pe lustre, dar nimic.
  Am început ca cautam prin dulapul cu echipamente, prin dulapul cu mingi si chiar si prin vestiare. Atat la fete cat si la băieți.
N: -Cautam mai bine de 2 ore si nu am gasit nimic
A: -Mie imi spui. Ma doar picioarele de nu mai pot
Al: -Eu nu imi mai simt mainile la cat am cautat
An: -Mie foamne. Si mie si sete.
B: -Eu zic sa mergem la cantina. Poate gasim acolo ceva de mâncare
R: -Chiar daca gasim mancarea aceea o sa fie stricata. Suntem aici de 1 săptămână. La ce te aștepți?
O: -Suntem intr-un univers paranormal. Nimic nu e cum pare sau la cum te aștepți.
Eu zic sa incercam
N: -Si cum iesim de aici. Cand am venit am avut noroc ca nu era nimnei dar acum e plin de mumi.
A: -Baieti nu aveti un joc in care putem opri mumiile?
D: -Eu nu stiu nici unul
V: -Nici eu cu Cristi
An: -Eu nici atat. Ma joc doar jocuri clasice cum ar fi: CS:GO, Fornite, Minecraft etc.
R: -Atunci haideti ca gandim logic
B: -Adica?
O: -Adica ce vor mumiile de fapt?
A: -Sa ne prinda
O: -Si de ce ar vrea sa ne prinda ?
M: -Ca sa ne distrugă
Al: -Eu cred ca este ceva sau cineva care le ghideaza. Si detine puterea lor.
An: -Hai sa incercam in sala de informatica. Nu trebuie sa iesim pe hol ca sa ajungem acolo. Mergem pe unde mergeau oameni de servici. Adica ne trebuie o cheie sa deschidem usa de laga vestiare.
A: -Nu avem cheie. Ai uitat?
An: -Bine! Atunci...

   
  Mulțumesc mult pentru cele 320 de vizionari. Sunteti de vis 😍😙😘😍

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum