A inceput cosmarul

46 1 0
                                    

An: -Dar ce ti-a venit ? Nu lucreaza. Nici mama nici tata.
A: -Atunci de unde ai bani?
An:- Normal ca lucreaza! Alfel nu am supravietui.
A:- Mama ce ciufut esti in dimineata asta! Merg jos sa imi fac ceva de mancare.
Aleg sa imi fac cereale cu lapte sau lapte cu cereale. Voi ce puneti prima data? Laptele sau cereale? (Eu cred ca fac parte din cei 1% care nu mananca asa ceva)
Deschid frigiderul sa imi pun laptele peste cereale. Nu ma judecati. Deschid cutia de lapte si vad ca laptele este stricat. Brusc deschide cineva usa. Era o fata cu parul ei lung si negru si imbracata intr-o fusta lunga si taraia dupa ea un topor. Am tipat pana sus la camera lui Andy. Se apropia incet,incet cu pasi mici de mine. Iau un cutit daca tot eram la bucatarie si arunc spre ea. O nimeresc direct in fruntea ei. Sa uitat la mine cu ochii aceia albastrii care straluceau si si-a scos acel cutit din frunte cu mare usurinta. Nu a sangerat deloc si rana sa vindecat sub ochii mei. Vedeam cu ochii mei cum acea rana dispare.
An: -Andreea!
Ma uit la Andy. Dintr-o data acea fata a venit la mine si ma prins de gat. Ramaneam fara aer secunda cu secunda . Ma strangea foarte tare. Intr-un final mi s-au inchis ochii si mi-a dat drumu. Am cazut pe podeaua rece. Atunci mi-am deschis ochii doar un pic deoarece nu mai puteam sa raspir. Il vad pe Andy cum incearca sa faca ceva sa ma salveze asa ca striga acea fantoma. Fantoma sau fata aia sau ce era nu stiu exact nu la bagat in seama. A ridicat toporul deasupra capului meu si era gata sa imi taie capul.
An:- Nu! a tipat foarte tare.
De abia atunci fantoma a tras un pic cu ochiul la el.
A mers in spatele fantomei. A tras toporul si a  reusit sa il ia. A vrut sa dea in fantoma insa aceasta a disparut din fata lui cat ai clipi. Nu mai era in fata lui. Era ca si cum a innebunit si vede fantome dar nu il crede nimeni.
An: -Esti bine?
A:- Da! Doar sunt foarte ametita.
An:- Ai vazut si tu aia?
A:- Normal. Eram cu tine. Ma rog... eram pe jumatate cu tine, dar eram.
An:- Trebuie sa mergem de aici. Nu mai suntem deloc in siguranta.

EMY SI BOGDAN:
B: -Cine era tipa cu care ai venit ieri la grataru acela.
E: -Care gratar?
B: -Cand am mers la parintii tai. Nu aunci cand mai salvat din padurea aceea de micul tau monstru.
E:- In primul rand: *v-am salvat* pentru ca nu erai singurul in pericol. In al doilea rand nu era micul meu monstru. Eu doar il vanam sa nu mai faca vreun rau cuiva. Si in al treilea rand nu trebuia sa imi spui asa de indetaliat pentru ca nu am amnezie.
B:- Revin si intreb: -Cine era tipa?
E:- O cheama Eliza si este iubita mea.
B:-Gata. Atat voiam sa stiu. Acum hai jos ca cica te asteapta muierea.
E:-Dar tu de unde stii ?
B: -Parca am auzit-o cum striga.
Coboara jos. Intradevar Eliza era acolo. Statea cu spatele la noi.
E: -Iubito esti bine?
Eliza nu spune nimic. Emy merge la ea si pe cand sa ii pun mana pe umar Elizei aceasta s-a intors brusc si ia dat peste mana. Era neagra pe sub ochii. Era transformata in zombi si voia sa il transforme si pe Emy cu orice pret.
E:- Wow!
B:- Emy fugi.
E: -Hai pe usa din spate. Repede ca vine dupa noi. Coboara scarile jos intr-un beci incearca sa tina usa sa nu intre Eliza.
B:- E prea puternica. Spune Bogdan rosu la fata.
E:- Mai tine 5 minute. Sa gasesc ceva sa pun al usa.
B: -Esti intr-un beci. Ia scaunul ala de acolo. Alceva nu ai ce.
Emy pune scaunul acolo si incept sa fuga iar.
B:- Oe unde o luam acum ?
E:- Pe aici. Trebuie sa urcam alte scari ca sa iesim afara.
Urca repede scarile si ies afara. Fug pentru a iesi din curtea casei.
B:- Stai! Am gasit un pistol.
E:- Ce? Este imposibil.
B: -Este chiar un pistol.
E:- Bogdan.
B:- Lasa-ma sa il admir.
E:- Bogdan.... BOGDAN!
B: -Ce e ?
Emy doar arata cu degetul spre Eliza care se indreapta din nou spre el. De data asta Eliza a fost foarte rapida si a fost direct la gatul lui Bogdan. Era gata sa il muste.
E:- Nu. Bogdan!
Bogdan avea pistolul inca in mana. Eliza il strangea de gat pentru al omora ca sa il muste. Bogdan indreapta pistolul spre tampla Elizei si trage. Un sunet asurzitor se aude cu tot cu ecoul.
Bogdan se uita direct la Emy care se uita in jos spre cadavrul Elizei.
B:- Imi pare rau! Spune Bogdan tragand aer in piept.
E:- E ok. Nu mai outea sa fac nimic. Era deja moarta. Macar tu te-ai salvat. Dar, vreau sa o ingropam.
B: -Sa ce ? Acum vrei sa ingrop mortii. Din nou.
E: -Este... A fost iubita mea. Si am respect fata de ea. Fie ma ajuti fie lasa-ma in spate.
B: -Te ajut.

Nadia si Darius
N: -Nu crezi ca ar trebui sa mergem la apartament. Pun pariu ca ceilalti sunt acolo deja
D:- A trecut o zi si tu vrei sa ne intoarcem? O sa fie bine.
N: -Atunci hai sa mergem la mall.
D:- Am alta varianta?
N:- Nu!
D: -Hai la mall. Spune Darius si isi da ochii peste cap.
Ne urcam in masina si pornim. Mergem 10 km deoarece cel mai apropiat mall este la 25 km distanta.
N: -Doar noi suntem pe drum. Ce se intampla?
D: -Suntem doar noi. Nu avem semnal. Nu avem internet. Si nu mai e nimeni.
N: -Presimt ca  se va intampla ceva nasol...

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum