Dupa cele auzite de la Doamna profesoara am realizat instant ca,colegii mei se duc direct acolo si anume in pod. Ma asigur de ceva spirite vad ca nu e nimeni si fug cat de repede pot.
Eu: -Stati!!
A: - Ce tot ai ? Nu e nimeni. Si pe langa asta ai zis ca nu te ni-a laturi. Deci ce cauti aici?
Eu: -Daca urcati acolo va luati un bilet doar dus catre viata de dincolo.
N: - Marina înțeleg ca esti panicata, dar pe bune e doar un pod cum probabil ai si tu acasa
Eu: -Ala nu e doar un simplu pod. Ala e podul spiritelor,fantomelor si a stafiilor
O: -Exagerezi. Te-ai uitat la prea multe filme
M: -Ce ai in mana ? Marina ma auzi. E ceva in spatele nostru nu-i asa?
Se uita toti in spate si vad o mireasa cum un topor in mana care era jumătate plin cu sange, iar restul era ud cu apa.
Eu: -Fugiți!
Au venit toti fugim spre mine ca niste oi si era sa na dea jos.
G : - Ce facem acum ? Tu ne-ai spus sa fugim
Eu: - Si voiai sa ramai acolo sa ramai eventual in cel mai bun caz fara o mana sau fara un picior?
N : - Alo ochi din umbra, o fantoma e pe urmele noastre la doar cativa pasi de noi si voi acum va certați?
Vazand ca fantoma acea care era desculta cu toporul, cu rochia alba cu o mana plina de sange ca "imprimeu" pe rochie, se apropie din ce in ce mai mult am tinut cont de sfatul doamnei profesoare. Acea fantoma cu cat se apropia de noi mai mult cu atat venea si o vijelie care ne flutura parul in toate direcțiile.
Eu: - Ascultati-ma pe mine, am un plan care o sa mearga, la 3 fugiti toti la parter la sala profesorala. Ati inteles? Nu au zis nimic doar au dat afirmativ din cap.
1....2....3... Fugiti din nou. Nu lăsați pe nimeni in spate.
Fugind spre sala profesorala mi-am dat seama ca nu avem chei cu ce sa deschidem asa ca am inceput sa le cautam.
O: - Mai repede marioneta aia inca se uita dupa noi si in caz ca ati uitat poate trece prin pereti.
A: - Incercam!
N: - Am gasit-o era dupa tabloul cu diriginta noastra.
M : - Mai e de rau. Deschide-ti usa aia o data. Printesa noastra mai are 2 pasi si ajunge
Reusesc sa deschid usa si inauntru era...
CITEȘTI
Școala groazei
TerrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie