Przedstawienie Postaci

10K 128 20
                                    

Sociale
Ig: klaudia_mazur2435
Yt: Klaudia Mazur

Cześć, to ja dzisiaj będę wszystkich wam przedstawiał z rodziny i będę pisał w osobie męskiej, bo jestem płodem i na razie mamusia i tatuś nie znają mojej płci.
Max Walker to jest mój tatuś. To on mnie spłodził i to on mnie kocha.
Julie Thomson to moja mamusia, która nosi mnie w swoim brzuszku. To ona będzie czuła jak zacznę się ruszać i to ona wymiotuje przeze mnie. Jak się urodzę to muszę ją za to przeprosić. Właśnie to ona mnie urodzi i to przy jej piersi będę czuł się najbezpieczniej.
Oliver Thomson to brat mojej mamusi, czyli mój wujek. Podobno trochę zły był jak usłyszał o mnie, ale już mu wybaczyłem.
Betty Thomson to żona wujka Olivera, czyli moja ciocia. Bardzo lubi pomagać mojej mamusi i będę musiał jej podziękować za to. To właśnie ona pomaga jej w ciężkich chwilach, gdy mamusia ukrywa jakieś rzeczy przed tatusiem. Nie wiem czy to jest dobre, ale mam nadzieję, że napewno nie złe.
Alex Thomson to jest córeczka cioci i wujka. Jest bardzo fajna i grzeczna. Lubię ją, bo zawsze poprawia humor mamusi.
Catherine Thomson to mama mojej mamusi, czyli moja babcia. Jest bardzo zabawna i bardzo dobrze dba o mnie i moją mamusie. Pamiętam jaka zadowolona była gdy o mnie pierwszy raz usłyszała.
Ben Thomson to tata mojej mamusi, czyli mój dziadek. Jest bardzo miły i śmieszny. On dziwnie zareagował na mnie. Był strasznie zmieszany. Był zły ździwiłony, wystraszony, a zarazem wesoły i szczęśliwy. Podobno później z tatą przeprowadzał bardzo poważną rozmowę. Obydwoje z mamusią się trochę byliśmy. Na szczęście wszystko jest dobrze i nawet relacje taty z dziadkiem się polepszyły. Tak mówi mamusia i babcia.
Lena Walker to jedna z sióstr tatusia, czyli moja ciocia. Jest bardzo fajna i miła. Ona jeszcze nie wie o mnie. Chociaż podobno za niedługo ma się dowiedzieć.
Nicolas jakiś to chłopak cioci Lena, czyli chyba taki wujek. Za bardzo nie ogarniam co to znaczy chłopak cioci, ale może niedługo się dowiem.
Agatha Walker to kolejna siostra tatusia, czyli zarazem kolejna ciocia. Mamusia jej za bardzo nie lubi, a tatuś jest n nią zły, bo podobno ostatnio coś złego zrobiła przez co mamusia była zła.
Patrick Walker to jest brat tatusia, czyli wujek. Mama się go trochę boji i ja w sumie też, bo jest strasznie duży. Mimo wszystko tatuś jest większy.
Monica Walker to jest mama tatusia, czyli druga babcia. Ona jest bardzo miła dla mamy chociaż krótko się znają. Za to tatę wychowała na bardzo fajnego tatusia za co jej bardzo dziękuję.
Paul Walkerto jest mąż babci Monici, czyli mój drugi dziadek. Jest także tatą mojego tatusia. Jest czasem trochę zbyt zajęty, tak tatuś kiedyś mówił.
Philip Walker to jest brat dziadka Paula, czyli taki wujek. Jest podobno czasem miły i zabawny, ale częściej poważny.
Elena Walker to jest żona wujka Philipa, czyli taka ciocia. Jest miła i bardzo dobrze wychowuje swoje dzieci.
Angelika Walker to córka wujka i cioci. Jest jedyną dziewczyną w swoim rodzeństwie. (w komentarzach piszcie "słodko")
Tom Walker to jest brat Angeliki. Podobno trochę zadarł sobie ostatnio z moją mamą.
Nathan Walker to jest brat Angeliki i Toma. On jest w sumie fajny. Ja nic na pewno nie mam do niego.
Christian Walker to jest całej tej trójki brat. Musieli mieć bardzo wesoło. Fajnie byłoby gdybym też miał tyle rodzeństwa.

Ten rozdział z każdą nową postacią będzie aktualizowany. Nie wiem czy to są wszyscy z rodziny. Ale jeśli kogoś z rodziny pominęłam to piszcie. Mam nadzieję, że są tu osoby, które czytają uważnie i napiszą co trzeba.

Moje skarby i ja! [W TRAKCIE KOREKTY]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz