POV Alexandra
Ik had niet verwacht dat Wim nog naar beneden zou komen. Hij heeft me waarschijnlijk horen praten. Ik heb Freya alles verteld over mij en Wim... Nouja, ik heb haar nog niet verteld dat we seks hebben gehad, wel dat we enkele nachten samen hebben geslapen en dat hij me heeft meegenomen op een date. Van zodra Wim binnenkwam, ben ik verandert van onderwerp en heb het gesprek afgerond. Wim wil nog iets doen, zegt hij. Ik vraag hem wat hij wil doen en hij zegt dat ik aan tafel moet gaan zitten. Hij verdwijnt in de keuken en ik pak mijn gsm er weer bij. Freya heeft nog een berichtje gestuurd.
F: Vertel mij alles!
Als wim terugkomt, heeft hij twee flessen sterke drank mee. Ik denk dat ik al weet waar dit naartoe gaat, dus zeg ik gauw: "De fles Passoã is voor mij, houdt jij die fles Malibu maar." Wim lacht. "We gaan een paar spelletjes spelen", zegt hij. Ohjee, dat ook nog. Wim begint uit te leggen wat we gaan doen: "Je krijgt straks een schaal met koekjes op je voorhoofd. Je moet binnen de minuut drie koekjes in je mond krijgen door enkel je gezichtsspieren te gebruiken, anders moet je een shotglaasje opdrinken. Als het je lukt, drink ik een glaasje."
Terwijl ik bezig ben, ligt Wim al in een deuk van het lachen. Daardoor begin ik zelf ook te lachen en verlies ik natuurlijk. Hij schenkt meteen een glaasje in voor mij en ik drink het in een teug leeg. Hij kijkt me verbaasd aan. "Je moet het goed doen, hé", lach ik. Hij rolt met zijn ogen. "Het is aan jou", val ik hem in de rede. Hij doet dezelfde opdracht en tot mijn verbazing, lukt het hem wel. Hij heeft dit vast al vaker gespeeld. Met een grijns op zijn gezicht schenkt hij weer een glaasje uit voor mij.
Het tweede spel dat we spelen is 'niet liegen'. We moeten om de beurt een verhaal vertellen en de ander moet raden of het de waarheid is of een leugen. Als je fout raad, moet je drinken en als je betrapt wordt op een leugen moet je ook drinken. Hierbij kan ik mijn achterstand inhalen, want ik kan best geloofwaardig liegen, al zeg ik het zelf. Toch kan hij mij bij zijn verhaal in de val lokken en moet ik weer een shotje drinken. Zo komen we op een tussenstand van 3-2 voor mij.
Het laatste spel dat we spelen, is een tongtwister. Wim zoekt een lijst voorbeelden op en ik moet hem nazeggen. Ik voel dat de alcohol al stevig toeslaat en doe mijn uiterste best, maar bij 'zeven Schotse scheve schaatsers schaatsen zeven Schotse schaatsen scheef' loopt het mis. Het lukt me niet meer dat over mijn lippen te krijgen en daar komt het volgende shotje aan. Na afloop staan we op 9-5 en ik ben zodanig ver dat ik denk dat ik de trap niet meer op zal raken. Wim lacht: "Je kijkt scheel." "Dat is jouw schuld", zeg ik. Ik wil opstaan maar voel geen kracht meer in mijn benen en de vloer is dichterbij dan ik had verwacht.
Wim helpt mij naar de badkamer, waar ik mijn tandjes poets. Wim is geconcentreerd bezig met een sms te sturen naar onze ouders, maar ik leid hem af door mij voorover te bukken en met mijn kont te schudden. Wim grijnst, komt achter mij staan en laat zijn handen onder mijn shirt glijden. Zijn handen gaan langzaam omhoog tot aan mijn borsten. Hij speelt met mijn tepels en doet langzaam mijn shirt uit, waardoor ik helemaal naakt voor hem sta.
Hij pakt me op, draagt me naar zijn kamer en zet me op zijn bureau. Hij duwt me achterover tot ik plat op mijn rug lig en duwt een vinger bij me naar binnen. Als hij voelt dat het vlot gaat, duwt hij er een tweede vinger bij. Hij speelt zo heerlijk met me. Hij haalt zijn vingers er weer uit, knoopt zijn broek los en duwt zijn grote vriend in mij. Hij trekt mijn benen omhoog waardoor ik na enkele stoten al bijna klaarkom.
"Mag ik je vastbinden?" vraag ik kreunend. Wim kijkt verbaasd naar me, maar geeft toch toe. Ik sta op en we wandelen naar zijn bed. Ik pak zoveel sjaals als ik maar kan en maak zijn handen en voeten vast aan elke hoek van het bed. Bovendien gebruik ik nog een sjaal als blinddoek voor Wim. Nu is het mijn beurt om hem te verwennen.
JE LEEST
Just a love story
Teen FictionWim is 18 jaar en net afgestudeerd. Zijn ouders zijn gescheiden en wanneer zijn papa een nieuwe relatie aangaat, krijgt Wim niet alleen een stiefmoeder, maar ook een stiefzus erbij. Een stiefzus van 16 jaar, super lief en ongelooflijk knap. Hals ove...