POV Wim
De volgende ochtend word ik wakker van het lawaai van dichtslaande autodeuren. Alexandra ligt naakt op mij en ik denk spontaan terug aan afgelopen nacht. Wat was dat hemels. Ik hoor de voordeur opengaan en vervolgens: "We zijn thuis!" Ik schrik op en kijk op de klok. Shit, ik heb me overslapen. Snel geef ik Alexandra een stomp. Terwijl ze wakker wordt, trek ik snel een onderbroek en T-shirt aan. "Onze ouders zijn thuis!" alarmeer ik haar. Ze schrikt en vlucht naar haar kamer. Terwijl zij ook kleren aandoet, ga ik naar beneden. "Welkom thuis", begroet ik papa en Sofie. "Amai, jij ziet er moe uit", lacht papa. "Euhm, ja sorry, Thomas, Fien en Yasmina zijn gisterenavond langs geweest. Ik heb nog niet kunnen opruimen", lieg ik, want ze kunnen elk moment de shotglaasjes zien in de woonkamer.
Even later komt Alexandra binnen. Zij ziet er veel beter uit dan ik. Hoe doet ze dat toch? Ze draagt weer haar joggingbroek en een shirt. "Hey, welkom thuis", zegt ze en vliegt onze ouders om de nek. "Zullen we dan maar samen ontbijten, want jullie lijken maar net wakker", stelt papa voor. Oeps, betrapt. Ik en Alexandra knikken. We gaan naar de keuken. Gelukkig is daar wel al alles opgeruimd. We zetten ons aan tafel en Sofie dekt de tafel. Alexandra komt bewust naast me zitten om mijn boterhammen te smeren. "Maar kijk dat eens, is Alexandra nu ook al jouw slaaf, Wim?" merkt papa op. Ik begin te blozen en Alexandra geeft antwoord: "Ik vind het niet zo erg om te doen, hoor. Bovendien, als ik het niet doe, zal hij droge boterhammen moeten eten." Saved by mijn liefste Alexandra.
Na het veel te late ontbijt ruimen ik en Alexandra de living op. Ik fluister dat ik onze ouders heb wijsgemaakt dat mijn vrienden zijn langsgeweest, zodat ze er niet zouden achterkomen dat Alexandra sterke drank heeft gedronken. "Dank je", fluistert ze terug. Ik wil haar een kus geven, maar bedenk mij omdat onze ouders in de buurt zijn. Ik loop door met de shotglaasjes naar de keuken en laad alles in de afwasmachine in.
Daarna ga ik naar boven om mijn kleren aan te doen. Ik hoor iemand achter me aan komen en als ik me omdraai, zie ik dat het Alexandra is. Ik glimlach naar haar en pak haar vast. Ik kus haar. Ze duwt me zachtjes weg en doet teken met haar ogen dat onze ouders ons zouden kunnen betrappen. Ik trek haar daarom mee mijn kamer in en doe de deur dicht. Ik kus haar weer en nu kust ze me terug. "We moeten het ooit aan onze ouders vertellen", zegt ze zacht. Ik denk na. Ik weet dat ze gelijk heeft, maar ik ben bang dat onze wegen weer zullen scheiden als we uitkomen voor onze relatie. "Nu nog niet", zeg ik uiteindelijk en kus haar intens. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik leg mijn handen op haar kont. "Ik hou van je", fluister ik. Ze glimlacht, streelt mijn gezicht en verlaat dan mijn kamer.
Die avond zitten we gezellig aan tafel met heel het gezin. Papa en Sofie vertellen over hun reis. Tijdens het koken was Alexandra mij aan het uitdagen. Daardoor vond ik het best moeilijk om van haar af te blijven. Dus neem ik tijdens het eten wraak door mijn voet tussen haar benen te steken. Haar ogen spreken boekdelen als ze me aankijkt. Ze doet teken dat ik moet stoppen, maar dat ben ik niet van plan. Hier geniet ik wel van.
Na het eten willen onze ouders nog een filmpje kijken. Ze gaan in de zetel liggen en ik en Alexandra zetten ons erbij. Ondanks dat het zomer is, liggen we onder een dekentje. 's Avonds, als de zon is gaan liggen, kan het toch best fris zijn. Papa en Sofie liggen in de grote zetel onder een dekentje en ik en Alexandra in de kleine zetel. Sofie heeft de film gekozen: een James Bondfilm. Terwijl onze ouders aan het kijken zijn, zijn ik en Alexandra wat aan het flikflooien onder het dekentje. Ik begin met een klein porretje, maar Alexandra slaat terug met een hele reeks porren.
Al snel schiet ze in een schaterlach. Papa en Sofie kijken ons aan. "Is het leuk?" vraagt papa. Ik denk dat we allebei blozen. "Wim kan niet van mij afblijven", zegt Alexandra op het moment dat ze me opnieuw port. "Het is andersom", verdedig ik mezelf terwijl ik haar terugpor. Sofie en papa lachen. Alexandra port me weer in mijn ribben. Ik duw me tegen de rugleuning af waardoor Alexandra uit de zetel valt. Ik hou haar wel net op tijd tegen zodat ze zichzelf geen pijn kan doen. Ze kijkt me met een dikke pruillip aan. Papa en Sofie lachen nu nog harder. "Als je braaf bent, mag je terug in de zetel", zeg ik en steek mijn tong naar haar uit. Ze staat recht, kijkt me met een nep boze blik aan en gaat naast me zitten met haar armen gekruist voor haar borsten. Toch kan ik het niet laten om stiekem nog eens te porren.
Even later liggen we weer rustig languit in de zetel. Alexandra ligt nu tussen mijn benen en kijkt geconcentreerd naar de film. In mijn ooghoek zie ik dat papa en Sofie ook heel geconcentreerd aan het kijken zijn. Onder het dekentje leg ik mijn hand op Alexandra's been. Langzaam laat ik mijn hand tussen haar benen glijden en streel de binnenkant van haar been. Alexandra geeft geen kik, maar ik weet dat ze helemaal zot wordt. Ik vraag me af of ik het kan riskeren om verder te gaan. Het is best donker, dus het zou niet opvallen, zolang Alexandra natuurlijk niet begint te kreunen.
Na even wikken en wegen, laat ik mijn hand in haar jogging glijden. Ik hoor haar ademhaling even stokken, maar ze houdt me niet tegen. Ik wrijf over haar slipje. Alexandra kucht om niet te kreunen en pakt even mijn hand vast onder het dekentje, maar dan laat ze me verder doen. Ik laat mijn vinger onder haar slipje glijden en aai haar geslachtsorgaan. Het voelt al erg nat aan daar beneden. Ik begin ervan te grijnzen. In mijn ooghoek zie ik dat papa en Sofie nog niets doorhebben. Als ik mijn vinger in Alexandra wil steken, houdt ze me tegen. Ze maakt me duidelijk met haar hand dat ik niet naar binnen mag. Waarschijnlijk omdat ze anders haar kreunen niet meer kan inhouden. Ik blijf wel haar geslachtsdeel aaien.
Tegen het einde van de film, trek ik mijn hand terug. Ik ben er zelf ook best wild van geworden, maar ik probeer mijn vriend niet stijf te laten worden. Na afloop van de film gaan we allemaal slapen. Papa en Sofie hebben helemaal niets gemerkt tijdens de film, tot ons groot geluk. Het was anders best wel spannend met onze ouders in de buurt. We gaan elk naar onze eigen kamer en ik maak me klaar om te gaan slapen. Ik doe mijn kleren uit en kruip met alleen mijn onderbroek aan in mijn bed. Ik val al gauw in slaap.
Als ik na een tijdje weer wakker word, merk ik dat Alexandra bij mij is komen liggen. Ze heeft geen kleren aan, helemaal niets. Ik wil me omdraaien, maar daardoor wordt zij ook wakker.
JE LEEST
Just a love story
Teen FictionWim is 18 jaar en net afgestudeerd. Zijn ouders zijn gescheiden en wanneer zijn papa een nieuwe relatie aangaat, krijgt Wim niet alleen een stiefmoeder, maar ook een stiefzus erbij. Een stiefzus van 16 jaar, super lief en ongelooflijk knap. Hals ove...