#41

151 3 0
                                    

POV Wim

Alexandra is echt een zotte meid. Al de hele dag is ze uit de bol aan het gaan op speeltuigen voor kinderen en als ze de kans krijgt, plaagt ze me er ook nog eens mee. Nu moet ik haar duwen op de schommel. Ze is echt ongelooflijk. Ik merk dat Sofie foto's aan het maken is terwijl ik Alexandra duw op de schommel en daarom doe ik eens goed zot. Alexandra heeft niets door en blijft rustig een deuntje neuriën. Als papa terug is met de drankjes, gaan we weer naar het bankje waar Sofie nog zit.

"Zullen we weer naar huis gaan?" stelt papa voor na een tijdje. "Dat lijkt me een goed plan", antwoordt Sofie en we begeven ons naar de uitgang van het park. We passeren nog langs de shop omdat Alexandra er zo graag nog een kijkje wil gaan nemen. Bij een rek knuffelberen blijft ze staan. "Kijk hoe mooi ze allemaal zijn... en zo zacht", zegt ze dromerig. Ik moet erom lachen. Als ze verder doorloopt, kijk ik naar de knuffel waar haar ogen de hele tijd op gevestigd waren. Het is een blauwe wolf van ongeveer 30 cm groot. Ik pak hem uit het rek. Hij is inderdaad heel zacht. Ik kijk naar het prijskaartje en verschiet me bijna een bult. Het is hier allesbehalve goedkoop, maar ik zag hoe verliefd ze keek naar die knuffel, dus ik besluit om hem achter haar rug toch te kopen.

Als Alexandra weer buiten komt, heb ik de knuffel al weggestopt in papa's rugzak. We gaan naar de auto en rijden naar huis. Ik en Alexandra zitten de hele rit zwijgend op de achterbank. Alexandra staart dromerig uit het raam. Ik denk dat ze moe is van deze drukke dag. Van zodra we thuis zijn, gaat ze dan ook meteen in de zetel liggen. Papa en Sofie begeven zich naar de keuken om te koken en ik zet me bij Alexandra in de zetel. Ik zet de tv op en Alexandra vraagt om naar MTV te zappen. Ik zucht, maar doe wat ze vraagt. Een of ander programma genaamd Catfish is op tv. Ik ken het niet en op het eerste gezicht ziet het er belachelijk uit, maar van zodra ik de clou van het programma door heb, kijk ik aandachtig naar wat er gebeurd.

Het duurt niet lang voor Alexandra volledig van de kaart is en ik zou van post kunnen veranderen, maar dit programma is zo verslavend dat ik blijf kijken. Anderhalve aflevering gaat voorbij en papa roept dat we aan tafel mogen komen. Ik sta op en kijk naar de nog slapende Alexandra. Ik buig me over haar heen en fluister: "Alexandra, het eten staat klaar." Geen reactie. Ik buig nog wat verder voorover en fluister het nogmaals in haar oor. Nu komt er wel reactie. Ze draait zich naar me toe en opent haar ogen. "Goedemorgen, schone slaapster", lach ik en geef haar een kus. Ze staat op uit de zetel en volgt me naar de keuken.

Na het eten spelen we nog een gezelschapsspel met onze ouders. Daarna gaat Alexandra naar bed. Ik blijf nog wat tv kijken met papa en Sofie, maar na een tijdje ga ik ook naar boven. Ik doe geen licht aan in mijn kamer, want ik kruip toch meteen mijn bed in. Ik trek mijn kleren uit en loopt naar de plaats waar mijn bed staat. Als ik erin kruip, merk ik dat er al iemand in ligt. Ik schrik eerst, maar als ik door heb dat het Alexandra is, kruip ik dicht tegen haar aan. Ze pakt me vast en begint me te kussen. "Waar bleef je zo lang? Ik was op je aan het wachten", fluistert ze terwijl ze bovenop mij rolt. Ongelooflijk. Ze kust me met passie en wrijft met haar lichaam tegen het mijne aan. Ik word er al gauw opgewonden van en voor ik het weet, hebben we weer seks.

De volgende morgen word ik vroeg wakker doordat Alexandra met mijn grote vriend aan het spelen is. "Wat ben je aan het doen?" vraag ik fluisterend. "Ik ben je gewoon aan het inspecteren", grijnst ze zacht. Ik rol met mijn ogen en laat haar doen terwijl ik mijn ogen weer sluit. Ineens voel ik een tong en twee lippen aan mijn grote vriend. Ik open mijn ogen en zie dat Alexandra zich over mijn spel heeft ontfermd. "Alexandra, pas op daar", waarschuw ik haar, maar dan voel ik hoe ze me pijpt en moet ik moeite doen om niet te beginnen kreunen.

"Oh, Alexandra", fluister ik vol genot. Daarop gaat ze harder pijpen en grijp ik naar haar schouders. Ik zou zo luid kunnen kreunen dat heel de buurt het kan horen, maar ik doe mijn uiterste best om mezelf in te houden. Ik bijt in plaats daarvan in mijn kussen, maar er ontsnapt toch een zachte kreun. Niet veel later voel ik dat ik bijna ga klaarkomen en waarschuw Alexandra: "Alexandra wacht, ik ga komen." Maar in plaats van terug te trekken, blijft ze gaan en ik kan het niet meer inhouden. Ze schrikt niet terug maar slikt alles gewoon door, alsof het niets is.

Na afloop komt ze weer gewoon naast me liggen. "Goedemorgen", zegt ze met een onschuldige glimlach. "Oh, wees maar zeker dat het een goede morgen is", zeg ik voldaan en pak haar stevig vast in een knuffel. Ik geef haar een aantal kusjes. Dan fluister ik: "Ik hou van je." Ze glimlacht en kust mijn neus. "Ik ook van jou", fluistert ze terug. Dan trek ik haar nog dichter tegen me aan en legt ze haar hoofdje op mijn borstkas. Ik wil haar houden voor eeuwig en altijd, denk ik bij mezelf.

Just a love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu