#57

110 3 0
                                    

POV Wim

Het was niet makkelijk en ik heb alles uit de kast moeten halen om Alexandra aan het eten te krijgen, maar ik ben blij dat het me toch is gelukt. Nu weet ik dat ze tenminste een beetje op krachten kan komen. Terwijl ik de tafel weer afruim, loopt Alexandra naar boven. Ik hoop dat ze zich niet weer in haar kamer zal opsluiten.

Even later ga ik zelf ook naar boven. Ik loop naar Alexandra's kamer om haar te spreken, maar als ik haar kamer binnen wandel, zie ik haar niet. Ik wil haar naam roepen, maar het water van de douche houdt me tegen. Ik weet al waar ze is. Hopelijk doet het haar goed. Ik wil naar mijn kamer gaan, maar mijn benen brengen me naar de badkamer. Zonder dat Alexandra het merkt, ga ik de badkamer binnen. Ik trek mijn kleren uit en loop richting de inloopdouche waar Alexandra in staat. Ik ga achter haar staan en sla mijn armen om haar heen. Ze schrikt even, maar ontspant zich als ze ziet dat ik het ben. Mijn lichaam verwelkomt het warme water van de douche.

Na een tijdje draait Alexandra de kraan dicht en keert zich naar me toe. Ze slaat haar armpjes om mij heen en knuffelt me. Ik sla mijn armen beschermend om haar fijne lichaampje heen. "Ik wil je niet kwijt", fluistert Alexandra, maar haar stem zwerft weg waardoor ik het amper hoor. Mijn hart doet pijn door haar verdriet, maar ik snap wat ze bedoelt. "Je raakt me niet kwijt", zeg ik zacht en streel haar rug. Ze zucht en durft me niet aankijken. Ik heb al gauw door dat ze weer huilt. "Hey, niet doen, liefste. Je bent veel mooier als je lacht", zeg ik om haar te troosten. Ze kijkt op. "Hoe kan ik lachen als wij binnenkort uit elkaar worden gehaald?" vraagt ze. Ik pak haar gezicht in mijn handen en zeg: "Niemand haalt ons uit elkaar." Ik kus haar lippen om mijn woorden kracht bij te zetten.

Als we uiteindelijk uit de douche stappen, is Alexandra nog steeds droevig. Ik weet haast niet meer wat ik kan doen om haar op te vrolijken. We nemen beide een handdoek van het rek en slaan die om ons heen. "Ik heb een idee, kom mee", zeg ik en pak haar handen in de mijne. "Oké", zegt ze met een stem zo breekbaar als glas. Ik neem haar mee naar mijn kamer en ontdoe haar van haar handdoek. Ik leg haar op mijn bed en streel haar armen. "Je bent zo mooi", fluister ik. Ze glimlacht nauwelijks, maar haar mondhoeken krullen wel heel even omhoog. Ik kus haar lippen en vervolgens haar neusje en voorhoofd.

Ik maak een spoor van kusjes langs haar wangen en haar nek, naar haar borsten toe. Ze houdt me niet tegen wanneer ik haar borsten beklim met mijn lippen. Ik kus haar tepels. Daarna vervolg ik mijn pad naar beneden, naar haar buik. Ik maak een cirkeltje van kusjes om haar navel heen. Dan keer ik weer omhoog tot aan haar lippen. "Laat me je beminnen", fluister ik tegen haar lippen aan. Ze knikt zacht en mijn hand glijdt langs haar zij, over haar dij, naar haar geslachtsorgaan toe. Voorzichtig en zacht streel ik haar clitoris en vervolgens haar schaamlippen. Als ik merk dat ze nat wordt van mijn aanrakingen, laat ik een opgeluchte zucht weerklinken. Het is voor mij een signaal dat het helpt in deze situatie.

Langzaam laat ik me in haar glijden terwijl ik haar teder op de lippen kus. Hoewel ze zelf niet veel beweegt, weet ik wel dat dit haar goed doet. Ik kus haar in haar nek en beweeg traag op en neer. Ik wil er dit keer geen stomende, ruige sekspartij van maken, maar een zachte tedere liefkozing. Ik wil dat ze voelt hoe veel ik van haar hou en dat niemand ons ooit zal kunnen scheiden, niet onze ouders en niet de afstand. Ik wil dat ze weet dat ik er alles aan zal doen om bij haar te blijven.

Haar handen komen los van het deken en overwinnen de zwaartekracht. Ze trekt haar knieën iets hoger en legt haar handen om mijn nek. Ze komt losser en geniet meer van dit moment. Ik laat mijn hand naar haar borsten bewegen en streel ze teder. Vervolgens laat ik mijn hand naar beneden glijden, over haar buik, naar haar geslachtsdeel. Met een vinger speel ik met haar clitoris omdat ik weet dat dat haar een ongelooflijk genot bezorgt. Haar handen, die op mijn rug rusten, pakken me steviger vast. Ik kus haar langdurig en ze begint te hijgen tegen mijn lippen aan. Ik blijf met haar clitoris spelen en langzaam op en neer bewegen.

Niet veel later zet ze haar nagels in mijn rug en klampt zich stevig aan me vast. Ik voel haar klaarkomen en kan mezelf ook niet meer inhouden. Samen komen we klaar en stop ik met bewegen en spelen. Ik laat me zacht op haar zakken zonder haar te verpletteren. Ze verbergt haar gezicht in mijn nek en slaat haar armen en benen om me heen. Niet veel later trek ik me terug en draaien we ons om zodat Alexandra bovenop mij komt te liggen, met haar hoofd op mijn borstkas.

Just a love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu