POV Wim
Ik heb Alexandra zo hard gemist. Door onze kus eerder vandaag herinner ik me weer hoe hemels het was toen we nog een koppel waren. De hele dag heb ik me proberen in te houden, maar nu ze bij me in bed ligt, word ik helemaal zot van haar. Ik trek haar bovenop me en kus haar intiem. Haar vrouwelijke lichaamsvormen schuren tegen mijn lichaam aan en ik raak er opgewonden van. Ik wil niets liever dan de liefde met haar bedrijven. Ik wil haar vastnemen, haar laten genieten en haar de tijd van haar leven geven.
Als ik merk dat Alexandra ook opgewonden raakt, laat ik mijn handen naar de rand van haar nachtkleed glijden. Ik ga langzaam te werk zodat ik zeker weet dat ze dit wil. Als ze me niet tegenhoudt, ben ik opgelucht en trek haar nachtkleed uit. Ze heeft geen bh aan. Ik laat mijn hand naar boven glijden, van haar kont tot aan haar borsten. Ik streel haar borsten en speel met haar tepels. Ze hijgt zacht en kust me in mijn nek. Ze bijt ook zachtjes in mijn oorlel. Ik word er helemaal wild van.
Al snel zijn we allebei volledig naakt. Ik wil net bij Alexandra naar binnen glijden als ze me tegenhoudt. Nee, niet nu?! Ik geef haar ruimte en vraag wat er scheelt. "Ik wil eerst iets anders proberen", fluistert ze en duwt me op mijn rug. Ze komt over me heen zitten ter hoogte van mijn knieën. "Wat ga je doen?" fluister ik. Op dat moment voel ik haar hand om mijn stijve. Hmm, wat is ze stout. Ze speelt even met mijn grote, stijve vriend. Dan haalt ze haar hand weg en ik verwacht dat ze weer naast me komt liggen, maar dan voel ik plots haar lippen om mijn grote vriend heen sluiten. "Alexandra", hijg ik genietend.
Terwijl ze me oraal bevredigd, laat ik haar zich omdraaien zodat ze met haar geslachtsorgaan boven mijn hoofd komt te staan. Ik speel eerst wat met haar clitoris. Dan streel ik met mijn tong langs haar geslachtsdeel. Ze kreunt en begint harder te zuigen, waardoor ik haar hevig begin te beffen. Ik voel een bom groeien binnen in mij, maar houd haar op tijd tegen. Ik wil nu nog niet klaarkomen, denk ik bij mezelf. Ze draait zich weer om en komt in mijn armen liggen. "Ik zie je graag", fluister ik terwijl ik haar knuffel. Ze kust mijn lippen en streelt mijn gezicht. Hemels.
Als we op adem zijn gekomen, gaat ze over mij heen zitten, waardoor ik gemakkelijk bij haar naar binnen glijd. Ik grom zacht. Dan begint ze langzaam te bewegen. Ze hijgt en ik voel haar nagels in mijn schouders drukken. Ik beweeg mee op hetzelfde tempo en voel dat ik dieper in haar raak. Ze kreunt zacht elke keer als ik naar binnen stoot. We verhogen het tempo en zo ook de frequentie van het stoten, kreunen en hijgen. "Wim", kreunt ze en ze pakt me stevig vast. Haar nagels drukken diep in mijn huid. Ze krabt me en ik zal niet verbaasd zijn als mijn huid ervan open ligt, maar ik laat haar doen, want dit is zo hemels.
"Ik ga komen", hijg ik na een tijdje met de bedoeling even rustig aan te doen om tijd te rekken, maar Alexandra denkt daar anders over. Ze verhoogd haar tempo en maakt haar bewegingen groter. Ik kreun. Alexandra hijgt luid, ze gilt bijna van genot. Ik voel de bom in mij ontploffen en tezelfdertijd kreunt Alexandra zo luid dat ik weet dat zij ook klaarkomt. Ze klampt zich stevig vast aan me en krabt me weer. Uitgeput ga ik op haar liggen. Net als een aapje heeft ze haar armen en benen om me heen geslagen.
Na een tijdje schrik ik wakker. Ik was in slaap gevallen. Ik zie Alexandra's lieve gezichtje naar mij kijken. "Hey", fluistert ze zacht. Haar gezicht straalt liefde uit. Ik glimlach terug en rol van haar af om haar niet plat te drukken met mijn gewicht. Ze komt tegen me aan liggen en pakt me vast. Ik sla mijn armen om haar heen. Wat ben ik toch een gelukzak op dit moment. Ik heb alles voor haar over. Waarom heb ik haar ooit laten gaan? Ik zweer dat ik haar nooit nog loslaat tot het einde der tijden. Ze verdient het beste van het beste en dat zal ik haar geven. Met die gedachten en Alexandra in mijn armen, val ik in slaap.
JE LEEST
Just a love story
Teen FictionWim is 18 jaar en net afgestudeerd. Zijn ouders zijn gescheiden en wanneer zijn papa een nieuwe relatie aangaat, krijgt Wim niet alleen een stiefmoeder, maar ook een stiefzus erbij. Een stiefzus van 16 jaar, super lief en ongelooflijk knap. Hals ove...