POV Alexandra
Wim neemt me mee op date, een echte date! Ik ben al de hele dag benieuwd waar we naartoe gaan. Nu is het eindelijk zover. Ik heb mijn cocktailjurkje aangetrokken en ga mijn pumps eronder aandoen. Ik pak ook mijn handtas die ik ooit voor een trouwfeest van een collega van mama heb gekocht. Ik ben er klaar voor. Wim ziet er ook knap uit in zijn zwarte broek en bruin hemd. Als ik naar beneden loop, spuit ik nog wat parfum op.
Even later parkeert Wim zijn auto op een openbare parking aan de rand van de stad. "Ik hoop dat je een eindje kan stappen met die hakken", zegt hij. "Euhm, ik denk het", zeg ik en we stappen uit. Het is best frisjes buiten, ondanks dat het zomer is. Wim ziet dat ik het fris heb, haalt een trui uit de auto en hangt die over mijn schouders. "Dank je", zeg ik. We beginnen te wandelen, stadinwaarts. De lucht kleurt rood-roos door de ondergaande zon. Het is prachtig. Ik haak mijn arm in Wims arm en ga dichter tegen hem aanlopen.
Na een dikke vijf minuten komen we aan bij een schattig restaurantje in het midden van een winkelstraat. Het restaurant heeft een binnenpleintje, maar wij gaan binnen zitten. Wim zegt dat hij gereserveerd heeft en al gauw krijgen we een tafeltje voor twee personen toegewezen. We gaan zitten. Tussen ons in op de tafel staan een kaarsje en twee wijnglazen. Ik neem de kaart in mijn handen en blader naar de hoofdgerechten. Ik slik als ik de prijzen zie: die zijn ook niet van de poes... Ik wil niet dat hij vanavond al te veel geld uitgeeft, dus besluit ik een pasta te nemen, die zijn goedkoper. Wim blijkt ook voor een pasta te gaan.
Als de ober langskomt, bestelt Wim onze pasta's en twee glazen witte wijn. Ik wil hem zeggen dat dat niet hoeft, maar met zijn blik houdt hij me tegen. De ober noteert alles en loopt dan naar de bar. "Jij verdient het beste van het beste", zegt Wim met een glimlach en hij pakt mijn hand vast. Zijn gips zit weggestopt in zijn hemd, waardoor het lijkt dat zijn pols super hard is opgezwollen. Het is best schattig. De ober komt al snel terug met twee glazen witte wijn. Wim toast op ons en ik proef voor het eerst in mijn leven witte wijn. Ik vind het lekker.
Na het eten rekent Wim af en gaan we weer naar de auto. "Dank je wel", zeg ik als we de auto instappen. We staan helemaal alleen op de bovenste verdieping van de parking met de snuit naar een heuvel gericht. Wim kijkt me aan en ik neem zijn gezicht in mijn handen. We kussen elkaar vurig en ik klik Wim weer los. Wim klikt mij ook los en ik kruip bovenop Wims schoot. Ik tongzoen hem intens. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik begin weer opgewonden te raken. "Hmm, Alexandra", gromt Wim. "Oh Wim, ik zie je graag", zeg ik hijgend. Ik zou hem willen doen, maar dat lijkt me nu misschien niet zo gemakkelijk.
Wim laat zijn hand tussen mijn benen glijden. Ik kreun. Ik wil het, ik wil hem. Hij duwt mijn slipje opzij en laat een vinger naar binnen glippen. Ik voel de adrenaline door mijn lijf gieren en kus hem nog intenser. Terwijl hij me bevredigt, kreun en hijg ik tegen zijn lippen aan. "Ik word zot van je", hijg ik. "Hm, ik ook", zegt Wim. "Niet hier, dat is te riskant", zeg ik. Wim knikt en trekt zijn hand terug. Ik ga weer op mijn plaats zitten, we klikken ons vast en vertrekken naar huis.
De rit naar huis is snel voorbij en als we thuis aankomen gaan we snel naar binnen. Wim en ik lopen rechtstreeks naar boven, naar zijn slaapkamer. Ik spring in Wims armen en kus hem weer vurig. Hij ritst mijn jurk los en ik begin aan zijn broek te prutsen. Al gauw vliegen onze kleren door de kamer en zijn we weer naakt. Wim gooit me op bed en komt tussen mijn benen liggen. Ik pak zijn grote vriend vast en speel ermee. Wim wordt helemaal zot en terwijl hij een condoom aandoet, streel ik zijn bovenlichaam. Dan zit hij al gauw weer in mij. Ik kreun: "Oh, Wim." Wim kreunt ook. "Alexandra, je bent ongelooflijk", zegt hij en kust me. Ik voel me helemaal in de zevende hemel nu.
Na afloop vallen we gewoon in slaap. We zijn te moe om nog langer wakker te blijven. Ik kruip half op Wim om mijn lichaam van de kou te beschermen. Wim slaat zijn armen om me heen en ik ben sneller in slaap dan dat ik nog iets kan zeggen.
JE LEEST
Just a love story
Dla nastolatkówWim is 18 jaar en net afgestudeerd. Zijn ouders zijn gescheiden en wanneer zijn papa een nieuwe relatie aangaat, krijgt Wim niet alleen een stiefmoeder, maar ook een stiefzus erbij. Een stiefzus van 16 jaar, super lief en ongelooflijk knap. Hals ove...