POV Yasmina
Ik heb met Wim afgesproken om naar de fuif te gaan en had al verwacht dat Alexanda ook mee zou gaan. Zelf heb ik ook afgesproken met luke op die fuif. Ik weet wat er gebeurd is tussen Alexandra en Luke en wil haar wat helpen om van hem af te raken zodat Wim haar hart kan winnen. Wim verdient het en ik denk dat Alexandra een goed meisje is voor hem.
Ik en Luke staan wat te praten. Luke is superhard aan het flirten met mij. "Zullen we een selfie maken?" vraag ik na een tijdje. "Jaja", Luke lijkt heel opgewonden door het idee. Luke haalt zijn gsm tevoorschijn en houdt hem klaar voor een selfie. We trekken er tientallen. "Mag ik eens kijken?" vraag ik. "Tuurlijk", zegt Luke. "Wil jij ondertussen een wodka redbull halen voor mij?" vraag ik lief aan Luke. Hij lijkt helemaal in de ban van mij. Hij vertrekt meteen, zonder nog iets te zeggen. Ik doe teken naar Wim...
POV Wim
Ik zie Yasmina teken doen en zeg tegen Alexanda dat ze hier moet blijven wachten op mij.
Ik loop naar Yasmina toe. Ze geeft me de gsm en ik ontgrendel hem. Ik verwijder snel de naaktfoto van Alexandra uit zijn berichten en ga naar zijn gallerij. Ik ben verbaasd als ik een mapje tegenkom met de naam 'nudes'. Ik klik erop en zoek de foto van Alexandra. WTF die kerel is niet goed in zijn hoofd! Hij heeft gigantisch veel naaktfoto's van verschillende meisjes. Ik besluit dat het het beste is om heel de map gewoon te verwijderen. Ik geef de gsm terug aan Yasmina en loop terug naar Alexandra.
"Oké, dat was het dan", zeg ik tegen Alexandra als ik naast haar kom staan. Ze kijkt me niet-begrijpend aan en ik leg uit: "Luke kan je niets meer maken." "Hoe?" vraagt Alexanda. Ik geef geen antwoord op haar vraag, maar houd Yasmina in de gaten. Ze ging de selfies nog verwijderen. Als Luke bij haar aankomt, zie ik haar zeggen dat ze naar de wc moet. Ze geeft de gsm terug en wandelt naar ons toe. Ze knipoogt als ze ons passeert, dan gaat ze effectief naar toilet. Ik houd Luke in de gaten.
Yasmina is meteen weer bij ons. Ik denk niet dat Alexandra iets doorheeft. Thomas en Fien zijn ondertussen ook op de fuif en komen bij ons staan. Pas een uur later komt Luke op ons afgestormd. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen. "Kom je nog?" vraag hij aan Yasmina zonder ons een blik te gunnen. Beseft hij niet dat Alexandra hier staat? "Neen," antwoordt Yasmina droog, "ik denk er niet aan." "Ik moest gewoon uw gsm hebben", lacht ze vrolijk. "Ja, dat valt tegen, hé", voeg ik eraan toe. Ik zie Luke rood worden van woede terwijl hij zijn gsm bekijkt. Het zal niet lang duren voor hij merkt dat zijn nudes weg zijn.
"Verdomme, klootzak!" roept hij. "Jij, jij, jij gaat hiervoor boeten!" Luke blijft roepen. Ik zie Thomas en Fien weglopen. Dat vind ik vreemd, ik dacht dat hij mijn rechterhand zou zijn. "Sorry, ik was niet aan het opletten", zeg ik tegen Luke, die nu nog bozer wordt.
JE LEEST
Just a love story
Teen FictionWim is 18 jaar en net afgestudeerd. Zijn ouders zijn gescheiden en wanneer zijn papa een nieuwe relatie aangaat, krijgt Wim niet alleen een stiefmoeder, maar ook een stiefzus erbij. Een stiefzus van 16 jaar, super lief en ongelooflijk knap. Hals ove...