30*. będę cię kochać na zawsze

1.4K 167 28
                                    

*to alternatywna wersja poprzedniego rozdziału (czyli epilogu fluffowego), jako że moja dusza i serce są oddane szatanowi

— i tak właśnie się skończyła... a może zaczęła? moja historia z park jiminem — powiedziałem z uśmiechem, wierzchem dłoni ocierając łzy, które zdążyły wypłynąć bez mojej zgody podczas tej krótkiej opowieści.

wszyscy dookoła płakali, byłem przytłoczony ilością smutnych twarzy, aż zgubiłem drogę powrotną do swojego fotela.

miałem zaledwie sześćdziesiąt pięć lat, a czułem się jak osiemdziesięciolatek, przez swoje chore kości.

— dziadku? — zapytał soobin, kiedy ceremonia się zakończyła i wszyscy próbowali swobodnie rozmawiać. niektórzy również podchodzili do trumny stojącej na środku sali, aby złożyć odpowiednie wyrazy szacunku zmarłemu. — a żyliście długo i szczęśliwie?

zaśmiałem się, starając się nie udusić kaszlem przy nieszczęsnym chłopcu. miał już siedemnaście lat i na pewno zdawał sobie sprawę z mojej przypadłości, ale nie chciałem mu dawać większych powodów do zmartwień.

— byłem mężem twojego dziadka przez czterdzieści cztery lata. oświadczył mi się kilka tygodni po tamtym wyznaniu miłości. i kochałem go nad życie... ba! nadal go kocham. — zakrztusiłem się śliną. z reguły nie wypowiadałem tyłu słów naraz, ale tego dnia po prostu wypadało. — tak, było długo i szczęśliwie.

potem beomgyu podsunął mój fotel bliżej trumny, żebym mógł ostatni raz spojrzeć na twarz mojego ukochanego, miłości mojego życia.

— aj, jimin — wymamrotałem cicho, a łzy złości ciurkiem spłynęły po moich policzkach. — musiałeś mi zrobić na złość i odejść pierwszy? ty głupi kocurze.

pogładziłem go po policzku, bladym i zimnym, zupełnie innym niż zaledwie tydzień temu.

— będę cię kochać na zawsze, nawet jak śmierć zabierze również mnie.

bo tak właśnie działa prawdziwa miłość.

dziękuje wam, kochani, za wasze komentarze i gwiazdki, i milosc.

bo miłość która nas łączy jest prawdziwa, tak jak jimina i yoongiego!

(obserwujcie mnie bo mam w planach wiele ff)

kocham was, miłego wieczoru!!!

say you meow me | m.yg x p.jmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz