So-Young szemszöge:
-Két sonkás ,kukoricás pizzát és két szőlőlevet kérnénk-mondja az előttem álló lány ,barátnőjével az oldalán mosolyogva.
-Tessék-adom át az ételt és az italokat és eltekintve attól ,hogy hétfő reggel 7 óra van mosolyt erőltetek az arcomra- 4000 won.-mondom ,majd mikor megkapom a pénzt ,elhelyezem a kasszában ,amikor pedig a lányok távoznak ismét a kis konyha felé veszem az irányt és folytatom a pékáruk és pizzák sütését.A nevem MinSo-Young ,19 éves vagyok és Busanban élek és dolgozok egy kis pékségben.
Az édesanyámmal és az 5 éves öcsémmel éltem Szöulban egészen 18 éves koromig (apám születésem előtt elhagyta anyut,hogy rohadna meg) ,de az egyik barátnőmmel egy éve Busanba költöztünk amolyan "próba szerencse néven" ,hogy majd énekesnők leszünk.Hát na igen ez eddig még nemigen jött össze ,de nem adjuk fel...
Addig is én ebben a kis pékségben dolgozom ,míg barátnőm az egyik Busani hírlap fotósa.
Anyu sokszor győzködött arról ,hogy menjek vissza és haggyam ezt az éneklés dolgot ,de én nem adom fel ,mivel hiszem azt ,hogy az álmok valóra válnak és érzem ,hogy a mi álmunk is ilyen lesz.~Ekkor még nem is gondoltam volna milyen módon és milyen hamar igazam lesz.~
-Hello..-hallom meg ismét egy vevő hangját ,így ismét kilépek a konyhából ,hogy kiszolgáljam.
-Jóreggelt-hajolok meg illedelmesen,amit a maszkot,sapkát és szemüveget viselő srác viszonoz is-Mit adhatok?-kérdezem.
-Hm..nem is tudom minden nagyon gusztának néz ki- mondja ,majd levéve napszemüvegét közelebbről is szemügyre veszi a pékárukkal telipakolt pultot.
-Noss igen a reggeli nálam is a nap kérdése.Sós legyen vagy édes?Ha édes akkor csokis,vanilliás vagy esetleg gyümölcsös?Ha sós akkor sajtos,sonkás,szalámis vagy mindegyik?Nehéz...-magyarázom mosolyogva ,mivel nálam ez tényleg hosszas meggondolást igényel.
-Ne is mondd-nevet fel a srác-Nekem meg nem elég ,hogy meg kell jegyeznem 6 srác kérését ,de még a sajátom is ki kell találnom.
-Az aztán a dupla kihívás-mosolyodok el-Esetleg családdal jöttél?
-Olyasmi-hajtja le ismét a fejét a fiú és a fánkokat veszi szemügyre-Ők az én.. amolyan..második családom.
-Második család..kedvesen hangzik.
-Ja mintha lenne 4 másik apám meg 2 öcsém.Ez a fánk tényleg ananászos?-csodálkozik el.
-Igen.A krémjében és a tésztájában is van ananász.
-Hmm..jól hangzik.Én szerintem egy olyat kérnék.
-Rendben és a többieknek?
-Ömm..Nekik 3 csokis táska , 2 sonkás pizza és egy epres csokis muffin.
-Okés..-ezzel becsomagolom a kért ételeket ,majd átnyújtom a zacskókat a fiúnak.-Még valamit esetleg?-kérdezem.
-Még 7 mentes ásványvizet légyszi.-Tessék.Nyújtom át az innivalókat is,de mivel a srác keze már tele má alig tudja fogni őket.-Várj adok neked egy szatyrot-mondom nevetve ,majd mikor belepakolom neki a hadseregnek is elegendő ellátmányt a kasszához lépek.-Ez 10 000 won.
-Tessék-nyújtja át az összeget ,ekkor pedig megpillantom apró kezecskéjét ,ami mosolyt csal az arcomra.
-Jesszus de cuki az ujjad-mondom mire ő lelki szemeim előtt látom ,hogy elpirul ,mikor elhúzza kezét.
-Áhh ne is mondd..Képzelheted milyen nagy átok ez egy 21 éves pasinak..-nevet fel-De most komolyan.Nézd meg!-ezzel átteszi másik kezébe a szatyrot és a másikkal odaemeli kezem a sajátja mellé, majd mikor kinyújtom kisujjam ,ő is kinyújtja sajátját így aztán végképp látszik a különbség.Az ő ujja kb az enyém fele.-Jajj tuti lehet vele csajozni-húzom az agyát mire ő ismét felnevet.
-Jaja ez a titkos fegyverem.Kicsi de hatásos.
-Na hát igen nem a méret a lényeg-felelem.
-Bizony ám ,hanem a technika.-erre a mondatára elpirulok.
-Heeyy rossz az aki rosszra gondol-mondja kuncogva mikor feltünik neki vörös fejem.
-De hülye aki nem-válaszolom.
-Jogoss.Noss örülök ,hogy találkoztunk...
-So-Young.-segítem ki.
-So-Young...-ismétli nevem maszkja mögött ,engem pedig valamiért kiráz a hideg ,ahogy kiejti a nevem.-Most viszont mennem kell.Szia.
-Szia én is örültem...-ekkor várnám ,hogy ő is bemutatkozzon de nem teszi ehelyett elindul ki a pékségből én pedig szerintem már sosem tudom meg ki is volt ő.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Noss ez lett volna az első rész remélem tetszett.
Találkozunk legközelebb Puszaa !
YOU ARE READING
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
RandomMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...