So-Young szemszöge:
-Azta mintha csak egy pizzázóból hoztad volna.Az íze ,a kinézete..So-Young te vagy Jin lány változata-áradozik Kook ,mikor már a harmadik pizza szeletet végzi ki.
-Örülök ,hogy ízlik.-mosolyodom el.
-Jó feleség lesz belőled.
-Na jó..meg vagy áldva ezzel a feleséges dumáddal.Komolyan mondom nyakon váglak megint.
-Most miért?-értetlenkedik-Nem mondtam ,hogy az én feleségem leszel...Lehet ,hogy Jiminé.Mikor befejezi a mondatot én majdnem megfulladok a félrenyelt pizza szelettől ,mire ő hátba ver.
-Úgy van..meg is ölsz ,meg is versz.Két nap alatt kicsinálsz Jeon Jungkook!-hordom le ,mikor már jobban vagyok.
-Oké oké..bocsánat..Ha akarod akkor elveszlek én üsse kavics-mártírkodik.
-Na húzzál fel a szobádba és öltözz át ,mielőtt még megtalállak folytani-szűröm a szavakat fogaim között ,mert tényleg legszívesebben megverném most a fiút.
-Jó jó...drágám-kiáltja az utolsó szót ,majd rohanni kezd.-Uuh ez tök jó lenne Suga hyungnak-mutat Jk egy emojikkal teli pólóra pár órával később.
-Ömmm..mi ugyan arról a Sugáról beszélünk?A mindig komoly..rapper-ről?
-Ahamm..De most mé' nem lenne vicces?-röhög Kook.
-Jungkook ugye tudod ,hogy soha a büdös életben nem venné fel?
-És azt te honnan tudod?Alig találkoztál velük.-duzzog.
-Jó akkor vedd meg..De ha nem veszi fel és az erőszakoskodásod miatt nyakon vág hozzám ne menekülj-mondom ,majd tovább válogatok a plázában.Kb fél óráig nézelődtem egyedül ,mikor ismét mellettem termett Jungkook.
-Na megvettél mindent?-kérdezem.
-Nem..Sugának még mindig nem találtam semmit..ahogy J Hopenak és Jiminnek sem.De a pólót megvettem ,mert vicces.-feleli.
-Azt odaadhatnád Hopenak..Ő szerintem örülne neki és hordaná is.-javasolom.
-Hm jó ötlet.Akkor már csak Suga hyung és Jiminie maradt.Még 2 óra keresgélés után végül Sugának egy Rap God feliratú pulcsit találtunk ,Jiminnek pedig egy koalás plüsst.
-Aahj tele a kezem ,So-Y. ints egy taxit.
-Komolyan?És mégis hogyan?Nálam van 4 ember ajándéka azaz 4 szatyor meg még az innivalód is!Tele a kezem.
-Aaahj..oké várj megoldjuk.-feleli végül ,majd elkezd a koalát tartó kezével integetni egy taxisnak ,aki értetlenkedve ugyan de megállt.
Ezután megadtuk Jk-ék házának a címét és indultunk is.-És ,hogy érzed magad?-kérdezi Jungkook egy óra múlva mikor már az édesanyja koortermében vagyunk ahová otthona után jöttünk, én pedig most messziről kerülöm azt a víz adagolót és inkább az ágy melletti infúziót nézem ,ahogy a folyadékcseppek csöpögnek.
-Jól kicsikém és ti ,hogy vagytok?Holnap mész vissza Szöulba igaz?-kérdezi mrs. Jeon.
-Igen..Sajnos muszáj mennem ,bár nem akarlak így itt hagyni.
-Semmi bajom drágám.Még 2 hétig kell bent maradnom apád pedig minden reggel és délután bejön hozzám.Minden rendben lesz.-nyugtatja fiát édesanyja.
-Oké..De majd hívlak sokszor.
-Rendben van picikém..És amúgy hogy vagytok?Dúl a l'amour?-mosolyodik el Kook anyukája és hol rám hol Jk-re pillant.
-Mi?Mi nem..mi nem vagyunk együtt..-habogom ,mire Kook megragadja a derekam és ölébe ültet.
-Még..De így is a fogadott feleségem..De amúgy Jimin már lestopolta ,szóval ez amolyan tiltott szerelem-magyarázza vigyorogva Jungkook.
-Nem csak tiltott ,de egyirányú is-nevetem el magam feje látán ,majd felállok öléből.
-Pedig összeillenétek-mondja végül Jungkook anyukája-De igaz , néha többet ér egy lány barát ,mint 100 barátnő.
-Ez így van-bólogat végül egyetértően a fiú is.
-Elnézést..A látogatási idő lejárt.Lassan kezdődik a vizit.-mondja egy ekkor belépő nővérke.
Ezek után Jungkook könnyes búcsút vett édesanyjától, én is elköszöntem és indultunk vissza Jk-ékhez.-Jaaajjj nem akarok Szöulba menniii-nyavalyog Jk este 10-kor ,mikor már ágyban fekszünk.
-Mi?-kérdezem kómas hangon ,mert had ne mondjam én már majdnem aludtam.
-Itt akarok maradni.-motyogja ,majd megölel.
-De a fiúk már várnak.Biztos hiányzol nekik.-simítom meg feje búbját ,mint egy kisgyereknek,így próbálom vigasztalni.
-Jóó..de olyan jól éreztem magam veled..
-Én is veled Jungkookie ,de ők a csapatod.Vissza kell menned hozzájuk.Szükségük van rád.
-Nekem meg rád.Ki fog nekem pizzát sülni?
-Jin.
-És ki fog velem sorozatokat nézni?
-Taehyung.
-Aahj de az nem olyaan..Kit szivatok azzal ,hogy a feleségem lesz?
-Sugát-felelem, erre mindketten elnevetjük magunkat ,majd még egyszer megölelem Kookot ,mire ő pár percen belül már el is alszik.-Ébresztő álomszuszék!Hasadra süt a nap.-ébresztgetem reggel 7-kor Jk-t.
-Mi???Neeee...nem akarok..álmos vagyook.-nyüszíti.
-Muszáj.1 órán belül indul a gép.A cuccaidat már összepakoltam ,neked csak fel kell öltöznöd és indulhatunk is.-mondom-De ha 10 perc múlva nem vagy készen, fogom a saját bőröndöm és egyedül veszem be Szöult.
-Mi??pattan fel azonnal a fiú.-Mit mondtál?Te..te is jössz?
-Igen..A menedzser hyung reggel 6-kor hívott ,hogy maradjak én is ott veletek ,hogy bepillantást nyerjek a színfalak mögé meg ilyenek.
-Azta-ugrik ki az ágyból és megölel-Szupi.Majd én körbevezetlek és mindenhová magammal viszelek és és..-hadarja és szorosan megölel
-Oké nyugi..Rendben van.Csak eressz el ,mert megfulladok.-nyögöm ,mire Jk nagynehezek elenged.-Akkor induljon a szöuli kalandunk!-szólal fel Kook ,mikor már a gépen ülünk.
-Vagy szöuli hajsza-felelem ,majd minketten elnevetjük magunkat.
Akkor vágjunk bele...▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
DU LIEST GERADE
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
SonstigesMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...