13.

1.7K 121 2
                                    

Jimin szemszöge:

-Jimin?Te mit keresel itt?Azt mondtad próbára kell menned..Vagy már végeztetek?És miért nem szóltál ,hogy itt vagy?Jimin mondj már valamit.-mondja So-Young ,még mindig mosollyal az arcán.

Imádom a mosolyát és egyszerűen képtelen lennék elvenni tőle.
Nem engedem ,hogy szomorú legyen ,nem okozhatok neki fájdalmat..Nem tehetem ,mert ha őt bántom ,azzal magamnak is ártok.
Ő az én másik felem.Ő az én jobbik énem ,amit nem hagyhatok elveszni ,még ha ezért hazudnom is kell vagy a pokolra jutok..Inkább kárhozok el ,minthogy elendejem.

-Én csak meg akartalak lepni-hazudom-Nemrég végeztünk a próbával és én egyenesen ide jöttem.Az egyik itt dolgozó azt mondta fent vagy a 10-ediken.Kerestelek ,de ott meg azt mondták ,hogy lejöttél szóval..
-Oh ez nagyon kedves tőled.-mondja majd miután kilépek a liftből ,megölel amit én kissé hezitálva ,de viszonzok.
-Ami azt illeti egy papírt még le kell hoznom a recepcióra ,de utánna végeztem mára ,szóval ha megvársz elmehetnénk valahová.
-Okés.Addig hívok egy taxit.Kint megvárlak.
-Szupi sietek-feleli ,majd mosolyogva beszáll a liftbe.
Mikor a liftajtó becsukódik, én gyorsan körbenézek nem e látott valaki ,de úgy látszik nem.

-És hová is megyünk-kérdezi So-Young mikor már a taxiban ülünk.
-A dorm-ba ha nem gond.Le kell zuhanyoznom és tiszta ruha sem ártana .Nem akarom ,hogy csövesnek nézzenek melletted.
-Ohh okés Büdi.-neveti el magát.
-Mégis kívánod ezt a Büdit.-vágok vissza ,mire Cseri elpirul.
-Fogd be-üt egyet vállamba ,majd elkezd kifelé bámészkodni az ablakon.

-Oké 10 perc és itt vagyok.Addig nyugodtan tv-zz a nappaliban ,vagy maradhatsz itt a szobámban is.Ha végeztem a fürdéssel elviszlek enni valamit ,mert itthon a fiúk minden felzabáltak.-mondom So-Y.-nek, aki csak bólint és folytatja tovább a bámészkodást a szobámban ,én pedig indulok is fürdeni.

Nem tudom mikor fürödtem meg utóljára ilyen gyorsan.
Szinte alig vártam ki ,hogy elkezdjen folyni a víz ,már az egész testem be tusfürdőztem és nemsoká le is mostam.
Gyorsan megmostam a hajam is és már léptem is ki a zuhany alól ,megtörölköztem ,megszárítottam a hajam , felkaptam a magammal a fürdőbe hozott ruháimat és indultam is vissza So-Y.-hez.

-Na indulhatunk Cseri?-kérdezem a szobámba érve ,de So-Y. nincs ott.-So-Young..hol vagy?Indulunk enni?-kérdezem most a nappali felé menet ,ám amikor odaérek elakad a lélegzetem.

A fiúk az asztalnál ültek ,So-Younggal együtt és éppen pizzáznak.
-Mm..Nézd Jimin a fiúk hoztak pizzát-mondja mosolyogva So-Y. két falat között.
-Ja látom..-felelem de közben ezerrel pörög az agyam.

Ha So-Y. mosolyog ,akkor nem tud a BigHit-ről ,vagyis a fiúk nem buktattak le.Akkor jók vagyunk..Eddig legalábbis.
Bár ahogy Suga arckifejezését elnézem ,bármelyik pillanatban eldurranhat az agya ,és beköphet.
Azt pedig nem hagyhatom.

-Na de most menjünk-ezzel odalépek So-Young mellé ,kezénél fogva felállítom a székéről és míg ő még mindig kezében tart egy pizzaszeletet elkezdem kihúzni a lakásból.
-Naa várj már!Hová sietsz?-kérdezi a lány ,de én magyarázkodás nélkül viszem a lift felé.
-Igen Jimin hová mész?Csak nem menekülsz?-szólal meg Suga a háttérből ,keresztbetett kézzel ,szúrós szemmel nézve ,a többi fiú pedig csak értetlenül bámul.
-Csak programunk van-vetem oda és indulnék tovább a lifthez So-Y.-vel ,mire ő elrántja a kezét tőlem.
-Jimin ne rángass már.Tudok magamtól is menni ,de ha el akarsz menni ,akkor legalább had köszönjek el.-ekkor a fiúkhoz lép-Köszi a pizzát fiúk.Jin köszönöm a leveses tippet.Mindenképpen kipróbálom.Jungkook te pedig még visszakapod ,hogy lelőttél azzal a csúzlis izéddel.
-Remek.Na végeztél?-nézek a lányra türelmetlenül ,mire ő csak szemét forgatva fordul vissza a fiúkhoz.
-Ömm és Suga..Mielőtt Jimin kijött a fürdőszobából mondani akartál nekem valamit.Mi lenne az?

NA NE..EZT NEM HISZEM EL..BAZDMEG SUGA NE MERÉSZELD!!

-Majd elmondja legközelebb most menjünk!-ragadnám meg So-Y. karját ismét ,de ő gyorsan elrántja tőlem.
-Várj már egy percet.-veti oda szúrós tekintettel ,majd visszafordul Sugához-Noss?

Ekkor egy amolyan "NA JÓ SUGA ESKÜSZÖM HA MEGTESZED KINYÍRLAK" tekintettel fordultam csapattársam felé aki ezt egy amolyan
"MOST MEG VAGY TE HAZUG FASZ" nézéssel viszonozta.
Hát ezt nem hiszem el...Dühöngök magamban és mivel nem tehetek mást végül tátogok egy "Kérlek ne"t Sugának ,amit ő aljas vigyorral nyugtáz ,majd szólásra nyitja száját.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora