26.

1.6K 113 0
                                    

So-Young szemszöge:

~ 1 hét múlva ~

-So-Y. kész vagy?-kopogtat be Jk-vel közös szobámba Suga.
-Igen egy pillanat-felelem és még egy utolsó pillantást vetek tükörképemre.

Már egy hete vagyok BTS-sel a nap 24 órájában ,ami azt kell mondanom meg is látszik.Egyre kimerültebb vagyok.Nem is gondolná az ember ,hogy ilyen nehéz a színfalak mögötti szervezkedés és a 7 fiú koordinálása ,fuvarozása.
Minden nap edzéssel kezdenek ,utánna jön egy pár óra próba ,majd stúdiózás, közönségtalálkozó vagy koncert.
Mivel a menedzser hyung tegnap megkért maradjak még a fiúkkal ,meghosszabbítottam a szabadságom Busanban 1 hónapra ,így azt a pénzt is buktam..na mindegy.
Még egyszer megigazítom laza kontyom ,majd pulcsim kapucniját és indulok is ki a kocsinál rám váró fiúkhoz.

-Mehetünk?-kérdezem mikor a volán mögé ülök és hátra fordulok a srácokhoz.
-Igeeen..-visítja vigyorogva Jk és Tae.
-Hangosabbaaan-nevetek.
-Igenis kapitáány-vágja rá erre már mindenki, én pedig mosolyogva indítom be a motort.

-Akkor ma próba után stúdiózunk?-kérdezi a mellettem ,anyósülésen ülő Suga.
-Igen..vagyis csak a csapat egyik része.Jin és RM megkérte J Hope-ot ,hogy gyakorolja velük a koreokat..Szóval titeket elviszlek a stúdióba ,utánna hármójukat mikor végeztek a saját dalrészletükkel visszaviszem őket a próbaterembe.-válaszolom ,majd lekanyarodok a próbaterem épületéhez.-Megérkeztünk!-kiáltom el magam ,mire a szundikáló Rap Monster lassan kinyitja szemeit és kómásan néz vissza rám-Köszönjük ,hogy a MinSo-Young járatot választottalák ,reméljük kellemesen utaztak-játszom a stuardest ,majd kiszállok a kisbuszból és kinyitom a fiúknak az ajtót ,ők pedig egyessével kezdenek kiugrálni a járműből.

-So-Y.-lép mellém Yoongi ,mikor már a próbateremben melegítenek be.
-Hm?
-Miután visszamentünk a dormba tudnál nekem segíteni egy kicsit?-kérdezi a szőke fiú lehajtott fejjel ,kínosan mosolyogva.
-Azta..ez aztán még mocskosan is hangozhatott volna-húzom az agyát.
-Rossz az aki rosszra gondol-neveti fel.
-Tudjuk tudjuk..de hülye aki nem-vágok vissza-Amúgy persze.Természetesen segítek.Miről lenne szó?-komolyodok meg ,ugyanis Suga nem az a srác aki a mocskos vicceiről híres, így ha ő kér valamit az tényleg fontos lehet.
-Noss..van egy dal..most fejeztem be..és szeretném ha meghallgatnád és elmondanád róla a véleményed.
-Ez klasszul hangzik-mosolyodok el biztatóan-Természetesen segítek.Köszönöm ,hogy rám gondoltál és megszavaztad a bizalmat.
-Ugyan semmiség.Én köszönöm-mosolyodik el ő is.
-Suga!-hallom meg ekkor Jimin erőteljes hangját és mikor felé fordulok villámló tekintetével találom szembe magam.

Mit ne mondjak egy hete tökéletesen sikerült elszeparálnom magam tőle.Minden taggal beszélgettem a csapatból még vele is váltottam pár szót ,de a hangsúlyt inkább a többi 6 srácra helyeztem.Nem vettem fel Jimin kétértelmű megszólalásait ,nem is néztem rá ,csak ha muszáj volt és igyekeztem csak munkaként tekinteni rá.
Na ja..igyekeztem..de mivel én is csak emberből vagyok így vétkezhetek is kicsit..így hát néha néha el-el kaptam pár pillanatot ,mikor egy szál törölközőben lépett ki a fürdőből ,vagy mikor próba után izzadságát levetett pólójába törölte és megpillantottam kocka hasát és az a verejtékező homlok amibe kósza hajtincsek lógtak..Khmm..hát...igen..De a lényeg ,hogy igyekszem oké?

-Megyek már Törpe!-szól oda Suga ,majd még egy gyors mosollyal ajándékoz meg ,azután indul is a többiekhez és kezdetét veszi a próba.

-Aaahjj...annyira elfáradtammmm-nyavajog V ,mikor végeznek a táncok gyakorlásával.
-Noss nagyon sajnálom-mondom mikor az öltöző felé terelem őket-De most van 15 percetek ,hogy lezuhanyozzatok és felfrissítsétek magatokat.Utánna ha készen vagytok ha nem ,ha van ruha rajtatok ,ha nincs megfoglak titeket és megyünk a stúdióba.
-Kőnagy őrnagy-motyogja Kook.
-Mi a baj kölyöknem bírod a tempót?Szeretnél egy kis déli alcsizást?-gügyögöm neki ,mert tudom idegesíti ,ha a korával princelem.
-Elmész te a ....-vágna vissza ,mire Yoongi terem mellette és tarkón csapja.
-Aucs...-nyekken fel Jk.
-Mit is akartál mondani neki?-kérdezi dühös tekintettel a maknaetól Suga ,mire az még mindig tarkóját dörzsölgetve válaszol.
-Hát ha végig hallgattál volna akkor tudnád ,hogy azt akartam mondani..hogy..elmész te a ..kocsikulcsért és addigra mi már kész is vagyunk.-menti ki magát bravúrosan a fiatalabb ,mire Yoongi csak elismerően bólint mentsége hallatán ,majd mind bemennem az öltözőbe én pedig tényleg indulok vissza a kocsikulcsért.

-Letelt a 15 perc-kopogok be az öltözőbe ,mikor eljött az indulás ideje.
-Okéé-kiabálja ki RM ,majd szépen lassan egyessével elkezdenek kijönni.

-Remek csak 20 perc késésben vagyunk ,de lényeg ,hogy készen vagytok-korholom le őket burkoltan,mikor az autó mellett sorakoznak ,hogy megtartsam a már szokásommá vált létszám ellenőrzést ,mivel az első 2-3 napban sikeresen elhagytam egy óra alatt kb kétszer is hol Jk-t ,hol Tae-t ,néha még J-Hope-ot is..Szóval ja..kell az ellenőrzés próba ,stúdiózás ,koncert és közösség tali után.
-Jin?
-Vagyok.-felei Jin ,majd beszáll a járműbe és elfoglalja helyét.
-Monster?
-Vagyok.-ezzel ő is bepattant a kocsiba.
-J-Hope?
-Pipa.
-Jungkook?-Semmi válasz.-Jungkook??-Pillantok fel ekkor telefonomból ,amiben eddig épp egy címet ellenőríztem ,ahová a fiúknak pár nap múlva egy közösségtalálkozót szerveztek.
-Jungkook?!-kiáltom el magam ismét,mikor nem látom a maknaet az előttem állók között-Hát ezt nem hiszem el-kezdek mérgelődni ,mivel komolyan késésben vagyunk-Már megint hol van ez a ....
-Itt!!-kiált fel ekkor mögülem a fiú aki épp most szaladt ki az épületből ,ahol eddig voltunk.
-Mégis merre kóboroltál csillagom?-kérdezem ingerülten.
-Nem találtam a cipőm.A szekrényembe tettem de mire visszamentünk és öltöztem volna eltűnt-magyarázza én pedig a hátam mögül meghallom Tae kuncogását és azonnal le is esik a szitu.
-Taehyung!-szólok a fiúra-Értem én ,hogy vicces gyerek vagy és szeretlek is ezért HA nem az én időmmel baszakodsz a poénjaiddal.Szóval ha lennél szives ezeket a vicceidet a dormban lerendezni..azt nagyon megköszönném.Ha pedig a menedzser hyung kérdőre von ,hogy miért késtünk fél órát ,te fogod neki elmagyarázni.-ezzel befejezem mondandómat ,gyorsan saját szememmel ellenőrzöm le ,mindenki jelen van e,majd mikor mindenkit rendben találok és beszálltak a kocsiba már indulunk is.

20 perc múlva már a stúdió bejáratán tereltem be a fiúkat ,mikor valaki hátulról teljes erejéből átkarolt és elkezdett ölelgetni ,mint egy koala.
-Mi a fene?-értetlenkedek.
-Ne haragudj rám..-motyogja ekkor hátamnak Tae ,mire hirtelen nem is tudom mire gondol-Nem akartalak felmérgelni.
-El van felejtve-mondom végül mikor V elenged-De máskor gondolkozz..Tényleg szeretem a poénjaidat meg a prankeket..Sőt szívesen segítek is benne ,de nem munkaidőben.Minden percetek be van osztva és ezt a rendet nem boríthatjuk fel ,mert fél órával minden dőlhet és dőlt is.Most nem tudom Jint ,RM-et és Hope-ot elvinni a külön próbájukra ,mivel stúdió után azonnal rohannunk kell a BigHithez ,mert megbeszélés van.Nem mehetek el ebédelni ,mert nem hagyhatlak itt titeket szóval a mai napunkés a kajám is borult .Szeretlek Kim Taehyung de meg kell tanulnod felnőni ,mikor a helyzet úgy kívánja.-magyarázom mire ő bólogat.
-Igen..értem..Sajnálom So-Young.
Ezután még gyorsan megöleltem a fiút ,mert nem akartam vele nagyon kemény lenni ,majd indulhatott a stúdiózás.

-Remek ez is megvan.-mondom 2 óra múlva ,mikor a fiúk végeztek az aznapra kiírt dalok feléneklésével ,én pedig megírtam a jövőheti programlistájukat-Akkor létszám ellenőrzés és indulunk.Jin?
-Vagyok.
-RM?
-Itt.
-J Hope?
-Jelen
-Jungkook?
-Itt vagyok.
-Jimin?
-Pipa.
-Suga?
-Itt.
-Taehyung?
Semmi válasz.Ne már..Megint kezdődik?
-Hát ezt már komolyan nem hiszem el.-sóhajtok fel tehetetlenül.
-Vagyook!!-hallom meg ekkor Tae-t ,aki épp most toppan be egy zacskóval és egy pohárral a kezében.
-Te meg mégis hol voltál?-kérdezem.
-Noss..mivel miattam ugrott az ebédidőd hoztam neked kaját.-feleli ,majd átadja a zacskót-Sonkás pizza ,csokis-áfonyás muffin éés egy machiato-adja át ekkor a pohár kávét is.
-Tae..én..én azt nem azért mondtam-kap el a lelkiismeretfurdalás.
-Tudom..De akkor is.Igazad volt.Gyerekes voltam és ez veled szemben sem volt fair..Szóval itt a kárpótlás.Jóétvágyat.
-K..köszönöm-nyögöm ki végül és könnyek szöknek a szemembe.
-Klassz.Noss egy korty kávéért cserébe én vezetek ,hogy te tudj enni a fél órás úta alatt-ajánlja fel végül szolgálatát Suga ,amit én mosolyogva elfogadok ,átnyújtom neki poharam amiből ő lehúz egy kortyot ,majd indulunk is én pedig arra a megállapításra jutok ,hogy akármennyire is fárasztóak néha..szeretem ezt a csapatot..Szeretem a BTS-t.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang