6.

2.8K 174 3
                                    

Jimin szemszöge:

-Az előző napból tanulva talán jobb lenne ha bezárnám az üzletet míg itt vagy-mondja nevetve So-Young miközben bevezet a konyha melletti kis eldugott étkező szerűségbe ,ahol egy kis asztal 2 székkel és egy konyhapult azon egy kávéfőző és egy mikro kapott helyet.
-Nem mondassz hülyeséget-mosolyodok el én is ,majd gelyet foglalunk az asztalnál-De persze tudom én ,hogy csak azért akarsz bezárni,  mert nem akarsz osztozni ezen-ekkor felemelem kisujjam ,mire ő még jobban nevet.
-Aucs..-kap a szívéhez-Lebuktam.

-Na és mióta élsz itt Busanban?-kérdezem kb 15 perccel később ,mikor a pizzánk felénél tartunk.

Muszáj tennem a hülyét ,hiába ismerem már az egész életét.Elég betegnek látszanék ,ha kiderülne már mindent tudok róla és amúgy is ,hátha tud újat mondani.

-Kb 1 éve egy barátnőmmel jöttem ide Szöulból-meséli.
-Ez klasszul hangzik és hogyhogy ott hagytátok Szöult?Mi nincs ott ami itt van?-érdeklődök tovább.
-Hát..ömm..kalandok..Tudod új város,új környék,új kihívások,álmok...-sorolja mosolyogva.-És te?Vagyis ti miért vagytok itt?Nem Szöulban van a fő dormotok?-kérdezi..

Nahát nahát ,csak nem mégis figyelemmel kíséri a bandánkat?

-De..De mivel letudtuk erre a hónapra a nagyobb koncerteket Szöulban valamint külföldön ,most amolyan levezetésként jöttünk Busanba.
-Levezetésként?
-Ja..legalábbis nekem az..és Jungkooknak is.Tudod mi itt születtünk ,szóval itt valahogy konfortosabban érezzük magunkat..érted?-próbálom magyarázni ,de mivel nem tudom sikerül e átadnom amit mondani akarok ,kínosan vakarom meg a tarkóm.
-Ja világos.Én is így vagyok Szöullal.Akármilyen jól is érzem itt magam Busanban ,hiába igazodok ki már itt is ,mindig is Szöul marad az otthonom..amolyan menedékként tekintek rá..
-Ez az a szó igen-mosolyodok el ,mikor rájövök érti mit beszélek-Menedék.Nekem meg Busan a menedékem.

-És akkor ilyenkor a családoddal vagy az itteni dormotokban élsz a fiúkkal?-érdeklődik So-Young mikor már elfogyasztottuk a pizzánkat és épp egy egy narancslevet iszogatunk.
-Noss az első 2 nap mikor idejöttünk ,végig a családommal voltam.Az öcsémmel ,apával és anyával.Most viszont ,hogy már elindultak az itteni közösségtalálkozók és a koncertek ,inkább a dormban vagyok, mivel a sok próba meg megbeszélés mellett nem nagyon lenne időm ingázni a szülői ház ,a dorm és a BigH..azaz a kiadó között-magyarázom gondosan figyelve rá ,el ne áruljam ,hogy a BigHithez tartozom ,ahová ő gyakornoknak jelentkezett.

-Oh értem..Hát ez egy részről tök klassz ,más részről elég szomorú is.-feleli a lány-Mármint biztos szuper lehet a rajongóiddal találkozni ,meg énekelni ,táncolni.Viszont egész évben járjátok ,kelitek a világot és csak pár nap jut a családodra.
-Azta..Esküszöm a fejembe látsz-mondom ,mert ez is tényleg így van.-De ez a szakma sajnos vagy nem sajnos ilyen.Áldozatokkal jár.Sok sok áldozattal.De ha egy ideje benne vagy ,hidd el kifizetődik.
-Abban biztos vagyok.-mosolyog-Most eszembe jutott az a mondás ,hogy "Ilyen ez a pop szakma."
-És tényleg-ekkor egyszerre felnevetünk.

-Szóval neked mi az álmod?-kérdezem végül ,mikor már italainkat is felhörpintettük és már csak jól lakottan beszélgetünk.
-Noss..nem tudom..Vagyis..tudom de hülyén fog ez így most kijönni ha elmondom.-szégyenlősködik ,mire eszembe jut tegnapi előadása amikor az én dalomat ,a Lie-t énekelte teljes odaadással.
-Nem nevetlek ki eskü-biztatom ,majd felemelem kisujjam mire ő ismét feloldódva felkacag.
-Oké oké..szeretnék énekes lenni..Állni egy a hatalmas színpadon és látni ,ahogy a nézőtéren az emberek velem együtt énekelnek.Szeretném ,ha csak egy pillanatra is de elfeledtethetném velük a hétköznap rossz dolgait ,úgy ahogy az én agyam is kikapcsol a zenétől.Adni akarok nekik...egy kis..nyugalmat azt hiszem.Hogy ne a körülöttük lévő gondokkal és ezzel az ocsmács ,undok világgal foglalkozzanak..csak kapcsoljanak ki és adják át magukat a zenének.
-Azta..-nyögöm mikor befejezi ,mert mondanivalójától elakad a lélegzetem.Na már ezért megérte ,hogy adtam esélyt a beszélgetésnek ,mivel ezt tuti nem adta volna át csak az internet és az ott találtak.
-Nagyon nyálasan hangzott ugye?-nevet fel kínosan ,lehajtott fejjel.
-Jesszus dehogy is-nyúlok arca felé és ismét magamra emelem tekintetét-Ez nagyon szépen hangzik.Nagyon tisztán.Amilyen te is vagy..És hidd el ,ha így haladsz tovább egyenesen ,akkor az álmaid igenis valóra válnak.-biztatom.
-Ezt én is hiszem..csak idő kérdése..hosszú idő ,de akkor is.-mosolyodik el ismét és szemében látom megcsillanni a kitartást.
-Talán nem is olyan sokat kell várnod-suttogom mintsem neki ,inkább magamnak.
-Nem hinném.Ami azt illeti tegnap is voltam egy meghallgatáson..az egyik itteni nagy kiadó szervezetnél..de eltoltam.-szomorodik el ismét én pedig csak értetlenül nézem ,mivel ott voltam a meghallgatásán ,bár ő ezt nem tudta ,és tökéletes volt.Nem értem miről beszél..
-Ezt ,hogy érted?
-Hát csak elrontottam..jött egy hülye ötlet és hülyeséget csináltam..így tuti nem vesznek fel gyakornoknak szóval..mindegy.
-Nyugtával dicsérd a napot MinSo-Young-simítom végig biztatóan karját pulcsiját keresztül ,mire ő ismét rám emeli boci szemeit.
-Azta Park Jimin te egyre bölcsebb vagy-nevet fel végül ,majd kezem kezéhez emeli ,kinyújtja kisujját és miután én is ezt teszem még jobban nevet.
-Ne is mondd-felelem végül-De nem kezded már unni a kisujjam?-nevetek én is vele.
-Ezt a kis édest?Soha!-válaszolja ,majd még vagy 5 percig mosolyogva nézi ujjam.

Még kb fél órát beszélgettünk ,mikor megcsörrent a telefonja.
-Hm..ki lehet az ilyenkor?Pillant a fali órára.Fél12.
-Vedd fel nyugodtan-mondom-Én addig megnézem nem e írtak a fiúk.
-Oh..Okés.-mondta ,majd felvette a mobilját.
-Halló...Igen én vagyok..Hogy mi?Honnan?!?!Micsoda???Ismételje meg kérem...Azta..Igen..igen..rendben..köszönöm...-mondja a telefonba én pedig már tudom is ki hívja.A BigHites aszisztens biztos most tudatta vele ,hogy felvették.-Várjon..Egy kérdés.És SeonMinRin?Igazán?Ő is?Hát ez remek...köszönöm igen.Akkor délután 4..Viszhall.-ezzel mosolyogva lerakja a készüléket ,amit én is mosollyal arcomon nézek ,ő pedig ekkor legnagyobb meglepetésemre karjaimba veti magát.

-Jesszussss el sem hiszeeem!!!!!-sikoltja.
-Na mi történt?-teszem az értetlent.
-Igazad lett..Kibaszottul igazad lett.Felvettek..Engem és a barátnőm is felvettek gyakornoknak a BigHithez!!
-Na látod..Ez remek.Gratulálok-mondom neki még mindig karjaimban tartva ,majd szorosan megölelem.

Istenem milyen kibaszottul finom illata van és milyen jó a karjaimban tartani.
Várj csak!!Mi a fenét gondoltál az előbb??Mi a fene van veled Park Jimin?!?!
Képedek el saját magamon ,majd mikor So-Young is magához szorít már el is száll előbbi gondolatom és ismét csak rá figyelek.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now