28.

1.6K 103 0
                                    

So-Young szemszöge:

Hajnal 2 volt mire végeztünk a dalszöveg megírásával és kitaláltunk rá egy dallatom.A feléneklést holnapra,azaz ma reggeli utánra hagytuk.
Most reggel 6 van és miután nagynehezen kikászálódtam az ágyból ,a fürdőben felfrissítettem magam ,majd a konyhába vettem az irányt ,az asztalra tettem 8 tálat és 8 bögrét ,a tálakat megtöltöttem műzlivel ,a bögrékbe pedig kávét öntöttem ,mire pedig ezzel is megvoltam a fiúk szépen lassan elkezdtek ébredezni és kiszálingózni az étkezőbe.
-Jóreggelt-jelenik meg elsőnek Jin ,majd egy gyors ölelés után leül az asztalfőre.
-Jóreggelt-köszöntöm én is ,majd mellette helyet foglalok.
-Jóreggeelth-ásítja pár perc múlva Kook és ő is lehuppan mellém.
-Jóreggelt-köszöntjük Jinnel.
-Te meg mégis hol a fenében voltál hajnalig?-von fáradt szemekkel kérdőre a maknae-Alig tudtam aludni amíg nem voltál a szobában-magyarázza.
-Ennyire aggódtál értem?-húzogatom szemöldökön ,mire ő csak értetlen tekintettel bámul vissza rám.
-Mi van?Nem..csak mondtam már ,hogy nem szeretek egyedül aludni.És ha velem alszol cseresznye illatot érzek álmomban-mondja ,majd vigyorogva tömi tovább a fejét.
-Na kösz.Már azt hittem hiányoztam-morgolódok ,majd én is elkezdek enni.
-Jóreggelt!-hallom meg pár perc múlva J Hope mosolygós hangját és amint megpillantom napocskás zoknijában és pizsamájában nekem is azonnal jobb kedvem lesz.
-Neked is-feleljük ,majd ő is neki áll a reggelinek.

Kb még 15 perc kellett ,hogy a csapat többi tagja is megérkezzen.
RM ,Jimin és Suga kómásan ültek az asztalhoz ,csak Tae volt ugy ahogy már éber.Monsteren és Sugán nem lepődtem meg ,hogy álmosak ,mivel ők mindig hajnalig ébren vannak és dalokat írnak ,de Jimint nem igazán tudtam hová tenni.Ő általában már 10-kor ment lefeküdni ,minden reggel kipihenten ébred és 5 perc kómás fej után szépen lassan feléberedik.
Most viszont egész reggeli alatt alig tudta nyitvatartani szemeit ,amik alatt sötét karikák pihentek.
-Jiminie..-szólal meg Jk ,mintha csak a fejembe látott volna kire gondolok-Jól vagy?Elég ramatyul nézel ki.
-Ja..Remekül-morogja vissza Jimin válaszul ,majd feláll az asztaltól és mielőtt még a mosogatóhoz vinné tálját és bögréjét még egy szúrós pillantással ajándékozza meg Sugát ,amit szintén nem tudtam hová tenni.

-Összevesztetek?-kérdezem Yoongit ,mikor Jimin már visszavonult szobájába.
-Nem tom'..Biztos.-feleli lazán a velem szemben ülő fiú-Majd megbékél.Na de ha végeztél folytatjuk a dalt?-vált témát ,mire én rögtön bólintok-Klassz.Akkor megyek átöltözök és a szobában várlak-mondja végül ,majd ő is mosogatóba helyezi tálját és bögréjét azután indul a hálójába.

-Yoongi..-szólok be halkan az ajtón kb fél óra múlva és meg sem várva ,hogy behívjon benyitok ,ám mikor megpillantom a szoba közepén álló Jimint és Sugát akik épp veszekednek valamin ,azonnal visszalépek és mivel nem vettek észre a nagy vitájuk miatt én simán hallgatózhatok.
-Csak tartsd magad távol tőle-mondja Jimin.
-1.Nekem te ne mondd meg ,hogy mit csináljak ,2. Tartsd magad te távol tőle ,mivel téged utál és 3.Húzz ki a szobámból de rögtön.-feleli Yoongi.
-Suga..Komolyan mondom.Ha nem hagyod őt békén én...
-Te mi?Mit csinálsz Jimin?
-Olyat amit még magam is megbánok.
-Akkor hajrá.Kezdheted is ,mert nem fogom magamtól eltaszítani So-Youngot ,ahogyan azt te is tetted.Ezt a lányt nem szabad csak úgy elengedni.Egy olyan fiút érdemel akire bármiben ,bárhol számíthat.Aki kiáll mellette akár a világgal szemben is , nem pedig olyat aki azonnal elmenekül kifogásokat keresve.Én pedig nagyon szivesen leszek ez az ember és itt nem pasiként gondolok magamra..ha kell a legjobb barátja leszek.Meghallgatom ha rossz kedve van és megverem azt a szarházit, aki miatt szomorú vagy megteszek bármit ,hogy neki jó legyen.Mert ilyen az mikor szeretsz valakit.De te ezt biztos kurvára nem érted meg Park Jimin ,mert egy kis beszari vagy aki annak idején nem merte felvállalni őt,inkább azzal nyugtattad magad ,hogy miatta mész el pedig nem.Csak féltél ,hogy elveszted a hírneved és a rajongóig.Kibaszottul egy önző pöcs vagy és kettőnk közül rád nincs szüksége So-Y-nek.Ezek után pedig ne szabd meg ,hogy kivel lehet és kivel nem.Lemondtál róla.-szűri végül fogai közt Yoongi ,én pedig csak lesokkolódva állok és hallgatom.
-Rohadtul nincs igazad!De nem fogok itt nekállni magyarázkodni neked..Nem vagyok hajlandó még egyszer figyelmeztetni szóval jól figyelj most rám.Akadj le a lányról!-válaszolja végül Jimin ,majd lépteket hallok ,mire én azonnal elugrok az ajtótól és a mögöttem lévő fürdőszobába bújok.

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora