45.

1.4K 107 4
                                    

So-Young szemszöge:

Miven kb délután 1 órakor elaludtam így este 9-re már kipihentem magam.
Visszaaludni nem tudtam ,így inkább elkezdtem bepakolni a bőröndömbe amivel idejöttem ,mivel holnap reggel 11-kor repülök vissza Soul-ba.

Kemény 40 perc múlva végeztem is a bepakolással ,unalmamban pedig ismét mobilom után nyúltam.
Amikor azonban feloldottam a telefonom el sem hittem amit láttam. 36 nem fogadott hívás Jimintől , 44 SMS , valamint keresett még instagrammon ,facebookon ,de még snapchaten is.
-Na most meg mit akarsz?-kérdezem szarkasztikusan és bár legbelül hallani akarom a hangját ,beszélni akarok vele ,a mai nap után inkább csak meg sem nézem üzeneteit ,ledobom a telefonom az ágyamra és bekapcsolom a tv-t.

Jimin szemszöge:

-Szia...Megint én vagyok.Mivel még mindig nem vetted fel és az üzeneteimre sem válaszolsz ,gondolom már láttad azt a hülye kiírást ,de tudnod kell ,hogy az csak kamu.Nincs semmijen lány az életemben és nem is lesz soha más lány..csakis te....még ha ezt nem is hiszed el nekem...De azért ha ezt hallod...légyszives hívj vissza..Szia So-Young-hagyom már kb a huszadik üzenetet a hangpostáján ,majd mikor már tudom úgysem válaszol ,mert most meg már alszik ,fogok egy boxert valamint egy pólót és elindulok zuhanyozni.

Fél óráig hagytam ,hogy a víz zúduljon rám ,hátha ez kitisztítja a gondolataimat és ad valami jó ötletet ,hogy mitévő is legyek ,de nem így lett ,tehát mikor kiléptem a zuhany alól,ugyan olyan tanácstalan voltam ,mint ezelőtt fél órával.

Miután felöltöztem és megmostam a fogam ,elhatároztam ,hogy muszáj pihennem ,mert holnap korán kell kelnünk mivel újabb koncertünk lesz.
Na ja..csakhogy hogyan is tudnék aludni ,miközben folyton folyvást So-Youngon jár az eszem.
Nem azon amit az újságok ,a tv , az internet mondd rólam ,hanem az ,hogy valyon Cseri mit gondol.
-Ne higgy nekik kérlek...-motyogom a sötét szobámban ,mire oldalamba ekkor szúró fájdalom nyilal.
-JUNGKOOK!-üvöltöm el magam.
-M..mi van??-kapja fel álmos fejét a maknae.
-Ne hadonássz itt! Kinyírsz engem mikor alszol.
-Bocs de most mit csináljak?Nem két pasinak találták ki ezt az ágyat.
-Ez egy franciaágy. 2 méter széles.Ne mondd már ,hogy ez nem elég neked..
-Hát pedig nem.És te is nagy helyet foglalsz ám.Állandóan félig a földön fekve ébredek reggelente.
-Én meg a falnak nyomva.
-Ahjj..So-Younggal sosem voltak ilyen gondjaim.Őt mindig megölelhettem ráadásul finom cseresznye illata volt....
-Ezzel azt mondod ,hogy én büdös vagyok?!-kapok észbe, ám a lány neve hallatán is megsajdul a szívem.
-Nem vagy büdös ,de nem vagy So-Young...És annyira hiányzik....-mondja elcsukló hangon Jk.
-Tudom öcskös...Nekem is...Hidd el..nekem is...
-Szerinted ő is hallott rólad?
-A kamu szerelmemre gondolsz?
-Ja..
-Nem tudom..Szerintem igen..
-És még mindig nem vette fel neked a telefont?
-Nem..
-Sajnálom...
-Ja..én is..Na de aludjunk..Holnap fellépés..
-Tudom..Jóéjt Jimin ssi.
-Jóéjt Jungkook ssi.

************************************
~másnap reggel~

-Ébresztő fiúk!-lép be mosollyal az arcán MinHee ,mint minden kibaszott reggel 7-kor.
-Jungkook..Jimin keljetek!-szólal meg megint ,mikor már ágyunk mellett gubbaszt és lehúzza rólunk a takarót.
-Mi a fasz???-pattan ki a szeme a maknaenak-Mit akarsz?
-1 órátok van elkészülni és indulunk-feleli a lány.
-De miért kell lerángatni rólunk a takarót?-vonja felháborodva kérdőre Kook.
-Új módszer.Látod te is milyen gyorsan felébredtél..-mosolyog a lány.
-Ezt csináld meg Yoongi-val is ,ő tuti megtép érte-motyogom kómásan ,majd visszaveszem tőle a takarót.
-Jimin!Vissza ne aludj!-nyafog és engem egyre jobban kezd idegesíteni-Jimiin.
-MinHeeeeeeee-utánozom kényes hangját ,mire a feje paradicsom piros lesz és végül elhagyja a szobát.

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu