Jimin szemszöge:
Este 9 van és épp a szobámban végzem a végső simításokat a hajamon ,mikor Kook lép be egy szál törölközőben.
-Még fel sem öltöztél?-kédezem ,miközben a tükörben igazgatom magam.
-Még nem-feleli morcosan-Semmi kedvem elmenni abba a klubba.
-De hát ez még a te ötleted volt ,mikor megnyílt a hely.
-Igen.De akkor még nem volt itt ez a lány.
-És?
-És nem akarom ,hogy ő is jöjjön.
-Jungkook...
-Ne Jungkookozz itt nekem te is.Tudom ,hogy ő az új So-Young ,de attól még nem szeretem és soha nem is fogom megkedvelni-mondja a maknae ,majd miután felhúzott egy boxszert és egy nadrágot ,lefekszik a most közös franciaágyunkra.-Kész vagytok?-lép be kb 10 perc múlva So-Young észbontó ,piros ruhájában ,már útra készen.
-Igen én kész vagyok-mondom azonnal és gyorsan kislisszanok a szobából ,hogy megússzam So-Young előre hallható üvöltözését Kook-al és amint a nappaliba érek ,meg is hallom a várt kiabálást.
-Hát ezt nem hiszem el Kook!Megbeszéltünk valamit nem?!Kaptál több órát ,hogy kiduzzogd magad.Ne szemtelenkedj. 5 percet kapsz ,hogy felöltözz vagy itthon maradsz!
Ezután Jk mondott valamit ,de azt nem hallottuk jól ,majd mikor So-Young kiviharzott ,felkapta a kocsikulcsot és elindult ki.-Most akkor menjünk ki mi is vagy várjuk meg Kook-ot?-kérdezi összezavarodva Tae.
-Fogalmam sincs-válaszolja RM.
-Én utánna megyek.Ti várjátok meg Jungkookot-mondom végül pár perc múlva ,majd elindulok So-Y. után, ám a folyosón majdnem keresztül zuhantam a földön kuporgó MinHee-n.
-Basszus...-nyerem vissza épphogy az egyensúlyom.
-Jesszus.Bocsi...-szólal meg a lány megszeppenve.
-Semmi gond..De miért is gubbasztassz itt?-kérdezem.
-Noss elkészültem ,de meghallottam ,hogy So-Young szerintem miattam kiabál Jungkookal és..nem tudtam mit csináljak így megpróbáltam csendben kislisszanni ,de utánna So-Young elviharzott mellettem és gondoltam most nem akarja ,hogy én is idegesítsem így inkább itt maradtam a folyosón-hadarja a lány és térdére hajtja a fejét-Nem akarok zavarni senkit én csak...csak szeretnék beilleszkedni..azt hiszem...
Ekkor pedig ,ahogy elnéztem ezt a lányt így a folyosó földjén gugolni ,azt hiszem kezdtem megérteni őt.
Új helyre jött ,új emberek közé ,akik nem tudják elfogadni ,befogadni és még bunkók is vele ,de ő csak kétségbeesve próbálkozik tovább...
Nem ezt érdemli-állapítom meg végül és kezet nyújtok neki.
-Na gyere.Menjünk ki So-Young-hoz együtt.Jungkook ha elkészül jön utánnunk a srácokkal-mondom ,mire ő csak meglepetten néz rám.
-O..oké..Csak még felveszem a cipőm -mondja végül ,ezután feláll ,bemegy Kook szobájába ,ami most az övé és felveszi lábbelijét is ,így készen is van.
-Mehetünk-mondja ezután és indulunk is ki So-Young-hoz.Mikor kiértünk So-Young a kocsi egyik hátsó ülésén ült és látszott próbál megnyugodni.
Még idegesen is dögösen néz ki-gondolom magamban és ekkor mégegyszer végigmérem a lányt-Nagyon dögösen-motyogom akaratom ellenére hangosan is ,mire MinHee felkapja a fejét.
-Nahát nahát..csak nem szerelem van a levegőbeen???-mosolyog.
Basszus..
-Nem-vágom rá azonnal ,majd elindulunk So-Y-hoz.
-Szia-szólal meg halkan elsőként MinHee mikor az autóhoz érünk.
-Sziasztok-sóhajt fel So-Young mikor észrevesz minket-A többiek?
-Mondtam nekik ,hogy várják meg Kook-ot ,de mindjárt jönnek.
-Jó.
És amint ezt kimondta megjelent a 6 fiú ,mint elegánsan feketébe öltözbe ,ahogy én is.
-És még csak össze sem beszéltetek?-kérdezi MinHee elképedve.
-Ja..ennyi év közös munka meg együttélés után már azt hiszem telepaták vagyunk-felelem nevetve.-Indulááás-pattan be mosolyogva Hope So-Young mellé.
-Jaja.Ma este én vezetek-mondja Rap Monster és beül a volán mögé.
Pár perc múlva már szinte mindenki beült a kocsiba ,csak Jin és Jungkook maradt akik a So-Young felőli nyitott ajtó mellett álltak és Kookon látszott ,hogy mondani akar valamit.
Ezután mikor Jintől kapott egy biztató bordán könyökölést bele is vágott a maknae mondandójába.-Sajnálom So-Y. ,hogy megint gyerekesen viselkedtem-mondja bűnbánóan a fiú ,mire So-Young egy percig szigorúan néz rá ,majd elmosolyodik ,kiszáll a kocsiból és megöleli Jk-t.
-Megbocsájtok.-súgja neki ,majd miután kiölelgették magukat mindenki beszáll az autóba és indulhat a buli.Mikor megérkeztünk a klubba ,helyetfoglaltunk egy a sarokban eldugott box bőr kanapéin és Suga rendelt mindenkinek egy-egy italt.
Míg innivalónkat vártuk eleinte kínos csend uralkodott a társaságon ,ám mikor J-Hope felvetette rendezzünk tánc párbajt ,azonnal oldódott a feszkó.
Én Taehyunggal ,So-Younggal és Jinnel voltam ,míg Jungkook ,Suga ,Rap Monster ,MinHee és J-Hope alkották a másik csapatot.
A táncparkettnek szánt részlegre vonultunk és kezdődhetett a "harc".
Elsőként mi táncoltunk Jennie Solo című dalára ,majd Hope-ék következtek a Got 7 Just Right című számával ,ezután pedig ezt is dalok követték.Már elfogyasztottuk harmadik ,sőt negyedik italunkat is és az este elején kissé feszengő Jungkook is egészen feloldódott már MinHee társaságában ,mikor So-Young "5 perc pihenő"-t hirdetett.
-Huhh..ezzel az estével ma letudtam a holnapi edzést-mondja lihegve ,nevetve Jin.
-Dettó-szólal meg Yoongi is ,a boxban ülve.
-Juuujj ilyet leheet?-néz nagy szemekkel Tae So-Youngra-Léégysziii.
-Noss szerintem-kezdi válaszát mosolyogva So-Young ,majd elkomolyodik-Szerintem MinHee-t kérdezd erről.Már ő tervezi a napirendeteket.-ezután ,mondata végén egy halvány mosolyt villant ,de hiába ,Taehyungot már le is lombozta.
-Ja..tényleg...Akkor mindegy-feleli Tae és inkább elkezdi inni előbb kapott italát.Noss igen.Azt hiszem még mindig kényes téma MinHee érkezése és So-Young távozása.Csak remélni tudom ,hogy ez valahogy idővel változik ,mert ha nem az senkinek sem lesz jó.-gondolom magamban majd én is kortyolok egyet italomból.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
YOU ARE READING
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
RandomMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...