So-Young szemszöge:
Lassan délután 1 óra van.
Amióta hazahoztam a srácokat és letettem arról ,hogy kiderítsem mi baja van velem Jiminnek , visszavonultam Kook-kal közös szobámba és amíg a fiúk a nappaliban foglalták el magukat ,mivel nem volt mára semmi más programjuk ,én a Sugával közös dalomból próbáltam ihletet meríteni és írni hozzá még egy versszakot ,ami csak az én tollamból származik.Noss igen.Próbálkoztam én ,komolyan , minden tudásomat beletéve ,csakhogy egyszerűen nem ment.Nincs mit tenni.Nem vagyok Min Yoongi ,így nekem nem ,hogy egy egész dalhoz kevés 40 perc , de egy sorhoz is és tényleg nem tudom elhinni ,hogy Suga ennyi idő alatt írt meg egy dalt ,én meg még egy rímet sem tudok mondatba foglalni.
-Bejöhetek?-kérdezi ekkor gondolataim tárgya ,mire én a rémülettől ,majdnem leesek az ágyról.
-Suga...Persze..gyere csak-makogom végül.
-Hogy haladsz?-ül le mellém.
-Noss...szörnyen.Kitaláltam ,hogy írok még egy versszakot a dalhoz ,ami csak az enyém és nem a te segítségeddel írtam ,de nem ,hogy egy verszak ,de egy szó sem került még a lapomra-mutatom felé üres oldalam.
-Értem..Pedig nem olyan nehéz az hidd el.Csak előbb gondolkodj ,mielőtt belevágsz.
-Próbálom én ,de nem megy...-szomorkodok tovább.
-Oké akkor most csukd be a szemed.-tanácsolja végül.
-M..mi?Yoongi ugye...
-Nem csókollak meg nyugi.Csak csukd be a szemed.
-Hát jó-egyezek bele végül és teszem amit mond.
-Noss mit látsz?
-Ömm..Semmit?
-Biip..rossz válasz.Képzeld el a dalt amit eddig írtunk.Miről szól?
-Egy lányról és egy fiúról akik szeretik egymást ,de mégis elválnak ,mert a fiú eltaszítja magától a másik felét.
-Pontosan.Na akkor most ezt szépen képzeld el.
-Yoongi...Ugye tudod ,hogy ez megtörtént velem és nem csak a képzeletemben?-nyitom ki a szemem ismét és a szívemben lévő képzeletbeli tőr ,amit Jimin döfött belém ,mintha fordulna egyet szervemben.
-Jó..akkor csak jusson eszedbe mit éreztél akkor és csukd vissza a szemed!
-De Suga..
-Na csináld már!-szólít fel rosszalló tekintettel ekkor ,mire újra becsukom a szemem.
-Oké megvan.És most?
-Most folytasd.Miről szól még a dal?
-A fájdalomról amit érezt..amit a lány érez..és a válasz keresésről ,hogy mi miért történt.
-Szuper látod megy ez.És milyen kérdéseket is tenne fel ez a lány annak a fiúnak?
-Hogy mit tett ,hogy ezt érdemelte?Hogy a srác saját magáért vagy érte hagyta el?Hogy volt e harmadik fél?Vagy hogy lehet e még ebből valami...?-rohamoznak meg a kérdések ,amiket én azonnal ki is mondok ,majd pár perc csönd után ,mikor kinyitom a szemem az épp az ajtón kilépő Yoongit pillantom meg.
-Na látod megy ez.Ezzel az én segítségemre már nincs is tovább szükséged.Jó munkát.-mondja ,majd kimegy én pedig azonnal ihlettel telve kezdem körmölni a sorokat.Jimin szemszöge:
-Sakk matt-visongja Tae ,majd rácsap az asztalra.
-Ne csalj Kim Taehyung!Nem is sakkozunk.Ez UNO-szól rá Jungkook.
-Jó tök mindegy a lényeg ,hogy nyertem és kész.A sakk matt pedig sokkal jobban hangzik ,mint az ,hogy Uno.
-Értjük oké.Na de Jin most te jössz-szólal fel Hope ,mire az említett tag ledob egy +4-es kártyát Hope pedig csak tátott szájjal mered rá ,majd nagynehezen felszedi a lapokat.
-Jimin most te jössz.De ha te is leteszel itt nekem egy +4-es lapot ,nem leszünk jóban.-mondja nekem Jk ,mire én azért is lecsapok egy +4es kártyát ,sőt ,hogy még tovább idegesítsem Kook-ot és még egyet teszek rá.
-Ezt...Nem...Hiszem...El...-sápad le a maknae ,majd kemény 10 perc veszekedés után felhúzza a 8 lapot én pedig mivel elfogyott a kártyám, a konyhába megyek ,ott öntök magamnak egy pohár narancslevet ,majd ,hogy elkerüljem Jungkook haragjának utórengéseit a szobámba indulok.Már majdnem elértem a szobámhoz ,mikor Jk ajtaja mögül meghallottam egy dallamot.
Miután az ajtóhoz hajoltam és úgy hallgatóztam tovább meghallottam So-Young hangját ,amint egy számomra ismeretlen dalt énekel.
-"Csak mondd el mit akarsz ,mit miért teszel ,mert ha nem esküszöm végleg elveszek"-énekli-"Légy mérges vagy nevess a képembe ,nem kell ,hogy szeress csak beszélj velem"-folytatja ,mire én résnyire megnyitom az ajtót és megpillantom őt ,ahogy nekem háttal az ágyon ül.
Fejhallgató ,egy rövid pizsamanadrág és egy BTS-logós trikó van rajta.
Istenem milyen dögösen áll neki ez a laza stílus is.Még a hanyagul copfba kötött haja is jól néz ki..-ábrándozok ,miközben figyelem és hallgatom ,ahogy tovább énekel ,ám mikor eljut egy olyan sorhoz ,hogy "Én sosem hazudtam neked ,akkor te miért teszed?".Azonnal eszembe jut amit reggel megtudtam , elmegy a kedvem a további bámulásától és gyorsan elhagyom a szobát.~visszaemlékezés ma reggelre~
Épp felkapom a fülesem amiért visszarohantam a házba és már indulnék is vissza le a többiekhez ,hogy edzőterembe menjünk ,mikor a dohányzóasztalon nyitvahagyott laptop csipogni kezd.
Ez So-Y. gépe és bár tudom nem lenne szabad ,egy perc gondolkodási idő után a géphez lépek és mikor megpillantom az érkező levél tárgyként megjelenő szavát és ,hogy a feladó a menedzser fő aszisztense,azonnal a levélre kattintok és nem érdekel a következmény.Tárgy: Érkező utód
Kedves Min kisasszony!
Az utódja akiről a múlt héten beszéltünk önnek , holnap érkezik.
Kérem menjen érte reggel 8-ra a Busani fő repülőtérre ,a 12/C kapun érkezik majd.
Vigye el őt a dormba és mutassa be őt a BTS-nek ,valamint vázolja fel leendő feladatait.
A betanítására 2 napot kap.Igyekezzen minél hamarabb pálya kész alkalmazottat faragni belőle, a mi és a saját karriere érdekében.
Ami pedig az első dalát illeti ,egyeztettem a stúdióval és a tánctanárával ,jövőhét hétfőn reggel 10-kor lesz a megbeszélése velük itt a BigHit 127-es tárgyalótermében.
Ne késsen és jó munkát!Üdvözlettel:
Kim SeonRin
A BigHit Entertainment fő aszisztenseMiután elolvastam a levelet, a torkomban olvasás alatt egyre csak növekvő gombóc szinte már görögdinnye nagyságúvá vált.
-Hogy mi?So-Young elmegy és valaki más jön helyette?És ő ezt már rég tudta ,mégsem beszélt róla nekünk?-kavarognak gondolataim ,majd mikor kemény 5 perc sokk után sem tudom miért így kell ezt megtudnom ,csak utat engedek haragomnak és az első tárgyba ami először a közelembe kerül ,jelen esetben egy fotelbe rúgok teljes erőmből ,mire az kemény 20-30 centit megy alrébb ,én pedig csak ezután indulok vissza a lent rám várókhoz.
~visszaemlékezés vége~
-Na ja. A lényeg az ,hogy ő nem hazudott soha senkinek-morgok szobámban szarkasztikusan-Hisz ő maga Miss tökély.A tökéletesség istennője.
-Milyen istennő?-kérdezi ekkor egy hang ,mire megfordulok és az ajtóban álló RM-et pillantom meg.
-Semmi.Mit akarsz?
-Először is egy kis tiszteletet.Még mindig idősebb vagyok ,mint te öcsi!-ró meg.
-Jó.Sajnálom hyung...
-Másodszor pedig mondd csak el szépen, ki dühöd tárgya?
-Senki...Csak...
-Csak mi?
-Csak megtudtam valakiről valamit ,amit nem néztem volna ki belőle és azt hiszem csalódtam benne.
-Mit tett ez a valaki ,hogy így megbántotta a mi kis törpénket?-lép be ekkor Jin kötényben.
-Na jó.Ti az ajtóm előtt hallgatóztok és várjátok mikor jön a végszó ,hogy belépjetek??-kérdezem kínosan felnevetve.
-Miii??Dehooogy..Csak azért jöttem ,hogy szóljak csináltam egy kis sütit.-nyújtja el mondata elejét Jin hyung ,majd szépen lassan elkezd vörösödni az arca..
Aham..kamuu gondolom magamban, majd elmosolyodok.
-Na de ki bántott meg?-kérdezi ismét.
-Nem lényeg.Hagyjuk-vetem oda végül ,majd a konyha felé veszem az irányt-Hol van az a süti?▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
DiversosMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...