47.

1.4K 106 3
                                    

So-Young szemszöge:

Had ne mondjam ,kissé furcsa volt Jiminnel az oldalamon hazamenni ,de meg tudtam volna szokni az érzést.

Miután kinyitottam az ajtót és bementünk ,ő lesegítette a dzsekim ,majd felakasztotta a fogasra ,csak ezután szabadult meg ő is felsőjétől ,ami megintcsak pozitívum volt.Szóval igen..Megtudtam volna szokni ezt a helyzetet.

-Kérsz esetleg inni valamit?-kérdezem mikor a konyhába lépve öntök magamnak egy pohár narancslevet.
-Nem köszi.
-Okés..Akkor ülj le nyugodtan ,vagy nézelődj ,én megyek zuhanyozni-mondom ,mire ő bólint ,én pedig miután megittam italom elindulok a fürdőszobába.

Kb 5-10 perc alatt végeztem is a zuhanyzással ,és már majdnem megdícsértem magam gyorsaságomért ,ám amikor elhúztam a zuhanykabin ajtaját ,hogy a mosógépre készített tiszta ruhám után nyúljak ,nem találtam ott semmit.
-Basszus...-motyogtam magamban és egyszerűen nem tudtam mit tegyek-Hát gratulálok So-Young!Hozod a formád...-korholom tovább magam ,majd mivel nem tudok mást tenni ,magamra tekerem törölközőm és kitipegek a nappalin át a hálómba.

Már kezdtem örülni ,hogy Jimin valahol a ház másik végében kóborol ,vagy neadj isten van olyan mákom ,hogy az udvart nézi meg éppen.Még azt sem bántam volna ha a medencémben úszkál..
-Hmm..a félmeztelen Jimin a medencémben...Nem lenne rossz-mosolyodok el a gondolatra ,miközben épp a szekrényemben kutakodom egy megfelelő farmert és pólót keresve.
-Ennyire vonz a gondolat?-hallom meg azonban ekkor a fiú hangját hátam mögül ,aki mindvégig a szobám sarkában ült és azt a füzetem olvasgatta ,amibe a még készülő dalaimat írom.
-Bazdki!-kiáltok fel rémületemben-Hát te meg...
-Te mondtad ,hogy nézelődhetek..Bár nem hittem ,hogy ilyen szépségeket is láthatok-villant rám ekkor a fiú egy 1000 wattos mosolyt.
-És mégis meddig akartál itt kukkolni?Simán végignézted volna ahogy öltözök?!
-Noss..Én is pasiból vagyok...de nem..Nem lettem volna olyan pofátlan.Ha lekerült volna az a törölköző diszkréten köhögtem volna vagy valami...-feleli még mindig mosolyogva.
-Aham..Hát remek.Ez kedves tőled.
-Tudom..Nagy önfeláldozás-sóhajtja.
-Jól van már te mártír..Akkor most menj ki..Átöltöznék-mondom végül nevetve.
-Oké...Amúgy hozzánk is elmehetnénk majd?Nekem sem ártana egy fürdés és tiszta ruha a randink előtt.
-Mi?
-Mi?...Na siess..-ezzel kiment a szobából.

Jimin szemszöge:

-Most komolyan azt mondtam ,hogy randi?Jesszus...Idióta-korholom magam az kertben ,míg a medencét nézem-Bár ha arra vágysz ,hogy egy pasit félmeztelen láss a medencédben...akkor csak elmennél vele egy randira is..Nem?-agyalok tovább.
-De..Lehetséges-hallom meg ekkor magam mögött So-Young-ot ,mire ilyedtemben szinte ugrottam eggyet.
Ez még nem is lett volna olyan gáz..csakhogy én ne feledjük Park Jimin vagyok,mostanában pedig a szerencsétlenek királya,így természetesen ,mivel a medence szélén álltam ,kis ugrásom miatt egyenesen bele is estem abba.
-Hoppá?-szólal meg ismét So-Y. ,de hangjában hallom ,hogy mindjárt elneveti magát.
-Hoppá?Hát hoppá ám-mondom ,majd már én sem bírom tovább és kitör belőlem a nevetés.

-Nézd a jó oldalát-vigasztal még mindig nevetve So-Young ,mikor már a nappalijában ülök a kanapén ,ő pedig egy törölközőt hoz nekem-Mostmár nem vagy izzadt...
-Aham..Hát ez remek mondhatom-felelem mosolyogva-Bár mikor azt mondtam le szeretnék fürdeni ,nem pont erre gondoltam...
-Ne válogass.Vizet akartál ,hát kaptál.
-Az egyszer biztos.De a ruháim is kaptak dögivel.
-Oh...hát igen...Noss nem hiszem ,hogy ruhát tudok neked adni..Bár van egy miniszoknyám és az tuti jól állnaa...
-Abban én is biztos vagyok ,de inkább meghagyom neked.Tudod nem akarom ,hogy utánna meggyűlöld azt a szoknyát ,mert rajtad nem áll olyan bombán-vágom rá ,mire ő tarkómra csap egyet a vizes törölközővel ,amibe a hajam töröltem eddig.
-Kapd be törpe!-mondja duzzogva-Bár most ,hogy belegondolok igazad lehet-mosolyodik el a végén.

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora