8.

2.3K 143 7
                                    

So-Young szemszöge:

-Remek akkor ezzel meg is volnánk - áll fel asztalától NamSoo hyung ,a BigHit menedzsere ,aki már a mi új menedzserünk is.
Ezután az asztalán lévő vezetékes telefon után nyúl.

-SoGi jöhetsz a lányokért.Remek.

Miután letette a telefont ,egy percre rá az aszisztens már az irodában is termett ,majd miután kölcsönösen meghajoltunk új főnökünk előtt ,indulhatott is a túra.

-Ezek itt az aszisztensek irodái-mutat a folyosó jobb oldali ajtajaira ,amelyek mellett elhaladunk.-Itt pedig a tánctanárok vannak-int a bal oldalra.

Ezek után SoGi a következő 10 emeleten is megmutogatta ,melyik teremben kik vannak és mindenhová be is kukkanthattunk.

-Ezek itt az öltözők.-mutat a 11-edik emelet bal oldali ajtajaira-Ez a 10 a statisztáké ,az a 10 pedig a sztárjainké, szóval ha ezen a folyosó jártok ne lepődjetek meg ,ha találkoztok egy egy félmeztelen fiúval, a lányok azért nem olyan merészek de ki tudja-magyarázza SoGi ,mire mind hárman elnevetjük magunkat és így haladunk tovább.

-És azon a folyosón mi van?-mutat MinRin egy folyosóra amit SoGi elkerült.
-Az a bandák külön termének folyosója.Nyugi oda is megyünk ,csak azt utóljára hagyom.-mondja ,majd bemutatja a maradék 10 emeletet is.

-Azta..Hát ez a hely aztán tényleg óriási-ámuldozunk MinRinnel ,SoGi pedig csak mosolyogva figyel minket ,ahogy tátott szájjal bojongunk.
-Jaaa..és mi van ha eltévedek?-ijed meg hirtelen MinRin.
-Noss attól nem kell félni.Egy idő után ki tudod magad ismerni itt és már csukott szemmel is bárhova oda tudsz  találni..De addig is ,ha esetleg elkóborolnátok minden emeleten a lift mellett van egy kisebb térkép.Így ott le tudjátok ellenőrízni merre is vagytok és hová is kell mennetek.
-Oh hála az égnek-sóhajt fel mellettem nyugodtan barátnőm.
-Na de most menjünk vissza a bandák termeihez.Van egy kis meglepetés ott nektek.
-Ooh Okés-visítja MinRin ,majd elkezd rohanni előre.
-MinRin!-szól utánna kísérőnk-Rossz irányba mész.Erre gyere.

Na hát igen.Nem hiába félt a barátnőm az elkeveredéstől ,hisz mint azt most sikeresen bemutatta ,egyenes úton is tökéletesen eltéved.
-Oh..ja..ömm..tudtam én tudtam én-motyogja MinRin ,majd együtt elindultunk az említett termekhez.

Jimin szemszöge:

-Ahjj Jimiin biztos jó ötlet ez??Tisztára hülyén nézünk kii-nyavajog Jungkook ,mikor fejére húzom az egyik hátértáncosunktól kért fekete csukját.
-Tök klasszul néz ki nyugi és nézd a többieken is ez van.-magyarázom-És ugye nem akarjuk ,hogy So-Young rájöjjön ,hogy  itt vagyunk??
-Nem bár nem értem miért..-lógatja az orrát Kook.
-Ahj te gyerek ne idegesíts már!Jimin miattad már háromszor elmagyarázta ,hogy azért, mert nem mondta el a csajnak ,hogy a BigHithez tartozunk meg amúgy sem tudhatjuk ,hogy a nagyfőnök mit szólna ha megtudná ,hogy egy gyakornokkal barátkoztunk.-magyarázza el mégegyszer Kooknak Suga a szitut ,amit az elmúlt egy órában már én is számtalanszor vázoltam, ám mikor Suga hyung magyarázta ezt el Jk-nek akkor persze megértette.Lehidalok

-Na jó-húzok végül magamra is egy fekete csukját.-Írtam SoGinek ,hogy ne mondja meg ,hogy mi vagyunk a BTS. Azt kamuztam azért ne mondja el ,hogy ne sztárként ,hanem táncosként ,előadóként tekjntsenek ránk az új gyakornokaink.Ezt be is vette így beleegyezett ,de még így sem vagyunk teljesen biztonságban.Akármi van NE SZÓLALJATOK MEG!,mert akkor tuti lebukunk.Minden világos?-kérdezem végül mire a 6 csukjás társam csak bólint és ezzel egyszerre kopogtatnak is az ajtónkon.

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon