Jimin szemszöge:
Az internet nagyon hasznos dolog.Gyors ,akármit és akárkit megtalálhatsz rajta pillanatok alatt.Legalábbis az biztosan aki tudja ,hogy mit keres.
Ám nekem egy keresztnéven kívül semmi nem volt a kezemben ,szóval mióta beírtam a keresőbe ,hogy So-Young már megtudtam ,hogy a név "szép"et jelent valamint azt is honnan ered és ,hogy kb 200 000 So-Young él csak Busan városában ,szóval az esélye ,hogy megtalálom az én őrangyalom elég csekély.Már kezdtem feladni ,mikor halk kopogtatást hallottam az ajtómból ,majd belépett rajta a csapat maknaeja, Jungkook.
-Bejöhetek?-kérdezi.
-Már bentvagy nem?-felelem ,majd ismét mobilomra pillantok ,hogy még utóljára megpróbálkozzak kereső szavammal.
-De..Esetleg segíthetek valamit?-érdeklődik Kook ,majd leül mellém az ágyamra.
-Nem kösz.
-Hm..Azt a lányt keresed igaz?-kérdezi ,erre felpillantok és félmosollyal az arcán előkapja saját mobilját ,feloldja és felém nyújtja ,amin nem hiszek a szememnek ,de So-Young pillant vissza rám.-Ezt meg hogy???Hogy találtál rá?Én már vagy 2 órája keresem és semmi.
-Hát profi vagyok.-veregeti meg mellkasát Jungkook.
-Ja profin megtalálod őket ,de beszélgetni nem tudsz velük.-vágom rá.
-Ugyan már..Elméletben már minden megvan ,szóval csak a gyakorlatba kell átvezetnem.Neked viszont hiába van meg a gyakorlat ,ha nem megy az elmélet.Ha én nem vagyok sosem találtad volna meg.-vág vissza.
-Túl sokat gondolsz magadról.
-Miért is?
-Mert gyakorlattal elmélet nélkül is érvényesülhetek.Egyszerűen elmentem volna újra a pékségbe és már meg is van oldva az ügy.
-Hmm..az is egy megoldás..de sokkal hosszabb és bonyolultabb,mint az én módszerem.
-Miért is?-érdeklődök ,mire JK lefekszik mellém és úgy kezdi el mutogatni amiket talált So-Youngról.-Míg a te terved kb még 2 órát vett volna igénybe , az én módszeremmel kb 5 perc alatt megtudtam róla mindent.MinSo-Young.19 éves ,szöuli leányzó ,kb 1 éve él itt Busanban.Van egy anyja és egy öccse akik Szöulban élnek még mindig.A legjobb barátnőjével ének zene szakon tanultak ,valamint So-young külön táncot is tanult.Kedvenc színe a piros,kék,fehér,fekete,lila.Kedvenc énekese Lisa a Blackpinkből ,bár nem magáért a lányért rajong ahogy azt írta ,hanem a hangjáért, ezért szereti még Jenniet , Markot a Got 7-ből és ezt figyeld...-ekkor felém mutatja a mobilja képernyőjét és megpillantom ott a bandánk nevét-a BTSt is szereti.Igaz ez csak egy fél éve megosztott dalunk az adatlapján de akkor is.Hmm..lássuk csak mi van még...Ömm..ja igen..Kedvenc kajája nincs ugyanis mindig azt eszik amit megkíván és mivel sokat eszik kövérnek tartja magát.
-Na jó.Ezt meg honnan szeded?-nevetem el magam.
-Hát amiket megoszt...olyan...önkritikus...mintha a második Jimint látnám.Semmi baj nincs vele mégis azt hiszi..Érted nah..
-Ja..ömm..vágom.És van még valami?-kérdezem gyorsan terelve erről a témát.
-Ahaaamm...Kedvenc sorozata a Hwarang.Mikor ezt V-nek mondtam akkorát sikított ,hogy még most is fáj a fülem..szóval ez a csaj tényleg ismer minket..és még szeret is.uuh de várj csak..a legfontosabb... egyszer voltam a barátnője borítóképe.-büszkélkedik.
-Mi van?-nevetem el magam ennek hallatán is.
-A lány akivel Busanba jött..az ő adatlapját is megtaláltam és 1 éve én voltam a borítóképe szóval nem ízlésficamos a csaj.-magyarázza Kook.
-Na jó ízlésficam-kapom ki kezéből telefonját-Most elmehetsz.
-Na de hyung..A telefonom.
-Majd átviszem ,de a többit majd én elolvasom.
-Hát jó.De addig én mit csináljak?
-Mit tudom én..menjél nézzél animét TaeTae-al.
-Uuh..jó ötlet..megy az Inuyasha-ezzel lerohant V szobájába.Fél óra múlva végeztem a Jungkook által kigyűjtött anyagok áttanulmányozásával ,mikor aztán a végére értem úgy éreztem magam mintha már általános iskola óta ismertem volna a lányt.
Tudtam ,hogy az általánost 4,8-as átlaggal zárta és egyedül a fizika nem ment neki, tudtam ,hogy középsuliban milyen versenyeket nyert ,hogy járt íjászkodni is ,tudtam ,hogy már kétszer törte el a lábát.Egyszer gokartozás közben, egyszer pedig egy kiránduláson.Tudtam ,hogy az édesapja valamiért nem szerepel az életében ,bár a pontos okát nem találta Kook sem.
Egyszóval tudtam róla MINDENT.Már csak annyi lenne hátra hogy felvegyem vele a kapcsolatot.
De mégis hogyan??Még kb 1 órát tanakodtam a szobában ,hogy mit is tegyek ,mikor egy hirtelen ötlettől vezérelve megkerestem a Kook által talált insta nevét és egyszerűen ott írtam rá.
Jiminie:Szia csak gondoltam még egyszer megköszönöm a mait és ha esetleg van kedved egy vacsorával is meghálálnám ,viszem a kisujjam is.LolMivel fél óra várakozás után még csak meg sem nézte amit írtam betudtam annak ,hogy nincs fent vagy már nem is érdeklem és korgó hasammal inkább úgy döntöttem lemegyek eszek valamit és mire végzek hátha ír.
-Nahát nahát a magányos farkas kimerészkedett-húzza az agyam Rap Monster mikor lebaktatva a lépcsőn a konyhába lépek ,ahol Jin épp valamit kutyul a tűzhelyen.
-Mi készül?-kérdezem.
-Szezámmagos csirke.
-Mm..azt szeretem.Mikor lesz kész?
-Kb 2 perc.Menj és teríts meg a többiekkel-int Jin és pedig teszem amit mond.
Míg én viszem a tányérokat ,Hope és Rap Mon hozta a poharakat ,Jungkook,Suga és V pedig az evőeszközökért felelt.Jin pár percem belül elénk is tette az ételt ,majd míg ő az egyik asztalfőn ,Rm a másikon én a baloldalon foglaltam helyet mellettem Jungkookkal,mellette V ,jobb oldalon pedig Hope és Suga ült.
-Jóétvágyat.-mondta végül Jin ,mire mi is így szóltunk ,majd elkezdtünk enni.Már majdnem mindenki végzett az evéssel ,mikoris zsebemben megrezdült a mobilom én pedig gondolkodás nélkül előkaptam.
-Park Jimin!-szól rám Jin-Tudod mi a szabály.Asztalnál nincs telefon.
-Jó tudom tudom..-motyogom-De már végeztem.Köszönöm isteni volt.-ezzel felkapom a tányérom ,a mosogatóhoz viszem ,a maradékot kidobom ,majd elmosogatok és már indulok is a szobámba ,amiért meg is kapom a "Nocsak nocsak ,csak nem csajozool??"t ,de mit sem törődve vigyorgó társaimmal ,pár másodperc múlva már a szobámban is vagyok és az imént érkezett üzenetem olvasom el újra meg újra.So-Young:Jól hangzik de sajnos ma a barátnőmmel találkozom.Viszont ha gondolod holnap reggel meghívhatsz egy pizzára.Kisujjeskü ottleszek Lol.
Hmm..akkor holnap..-gondolom magamban ,majd mosolyogva indulok fürdeni.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
ESTÁS LEYENDO
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
De TodoMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...