Jimin szemszöge:
-Noss bemehetek ,vagy még csüngsz rajtam pár órát?-nevetek fel ,mikor So-Young még 10 perc után is szorosan ölelget az ajtóban.
-Ja..Aham..Gyere csak be-mosolyodik el ,majd elenged és beljebb lépünk a házba.-Add a kabátod ,felteszem a fogasra.-mondja ,mire én kibújok ruhadarabomból ,átadom neki ,ő pedig gondosan a fogasra helyezi.
Ezután mivel láttam ő is zokniban van levettem a cipőm ,hogy ne piszkoljam össze a fehér járólapot az őszi esős idő miatt sáros lábbelimmel.-Kérsz valamit enni vagy inni?-kérdezi So-Y mikor bevezet a nappaliba ,majd helyetfoglalunk az ott lévő sarokkanapén.
-Este 5 után már nem eszek-mondom ,mert ez így is van-De egy pohár vizet elfogadok.
-Este 6ig szabad enni nem?-kérdezi.
-De ,de már így is elég dagadt vagyok nem kell még több plussz kiló-felelem komolyan ,mire ő elneveti magát.
-Te..dagadt..ez jó..Nézz már ide..Ez itt a zsír..-húzza fel pizsama felsőjét és rámutat lapos hasára..miről beszél ez a lány??
-Nincs ott semmi zsír-mosolyodok el-De itt van-ezzel megbököm saját hasam.
-Nem hiszem én azt..Na de hozom a vized.Pár perc múlva már vissza is tért egy pohár vízzel a kezében.
-Tessék-nyújtja át ,majd helyet foglal mellettem.
-Köszi.És hogyhogy fent vagy még ilyenkor?-kérdezem.
-Noss holnap kezdek annál a kiadó cégnél amiről beszéltem..és..hát elég ideges vagyok.Nemrég küldték el miket kell majd gyakornokként csinálni..és eléggé beijedtem.-meséli.
-Merthogy?
-Hát..a hangommal nincs akkora baj ,mert énekelni még úgy ahogy tudok..de a tánc nem az erősségem..Vagyis próbálkozok én de olyan szerencsétlen vagyok ,hogy mikor táncolok ön és közveszélyesnek érzem magam.-hajtja le a fejét ,halvány mosollyal.
-Ugyan biztos nem vagy olyan rossz.-biztatom.
-Ooh dehogy nem.Egyszer szerepeltem egy sulis táncbemutatón.Kb 5 percet kellett volna csak kihúznom hibátlanul..5 percet..ám mikor én jöttem két forgást tettem meg ,leestem a színpadról és magammal rántottam 2 lányt is..Had ne mondjam Elsöprő sikerem volt.
-Na jó..ez..-próbálok komoly maradni, ám amilyen hangon ezt mesélte és leutánozta ,mi is történt ,egyszerűen nem bírtam és kitört belőlem a nevetés.-Na jó gyere-állok fel pár perc múlva a kanapéról és So-Y felé nyújtom a kezem.
-Mi?Hová?-értetlenkedik.
-Táncolni.-felelem nemes egyszerűséggel ,majd felrántom magamhoz ,mire ő mellkasomnak ütődik.
-Aucs...Látod már most béna vagyok.
-Még szerencse ,hogy én profi vagyok.-ezzel pördítek rajta egyet ,majd vissza rántom, ismét közel magamhoz.
-Meg szerény-neveti el magát a lány.
-Meg az.Na nézzük csak..-ezzel telefonom után nyúlok és bekapcsolom Promise című dalom.
-Ez..Te vagy?-kérdezi So-Y aki rápillant mobilomra mikor meghallja a zenét.
-Hát eléggé hasonlítok arra a srácra nem?-kérdezem ,majd utánzom a képen lévő pózt.
-Hm..háát nem tudom..Ő mintha kicsit jobban nézne ki..-húzza az agyam.
-Na szép..én itt mentorállak te meg lecsúnyázol-játszom a sértődöttet.
-Neeem iiis-mondja ,majd megölel ,mint egy koala-Csak vicceltem.
-Na azért-ölelem vissza-De kezdjük.
-Mit?-lepődik meg ismét.
-A táncot butus.Szerinted minek kapcsoltam zenét?Hogy halljam a hangom?
-Belőled mindent kinézek-neveti el magát ,majd hirtelen elkomorodik-De amúgy nem is tudom ennek a dalnak a táncát..És a dalt sem ismerem szóval ez bukta.
-C c c...-ciccegek ,majd mint egy ragadozó ,körbe sétálom a lányt-Javítanom kell a zenei ízléseden.Mi az ,hogy nem hallottad még ezt az istent énekelni?
-Nem nem hallottam énekelni ,csak ezt a dalt nem hallottam.
-Igazán?Szóval más dalom ismered?
-Képzeld csak igen.-teszi keresztbe a kezét dacosan
-Rendben.Akkor táncoljuk el azt.Mi a címe?
-Lie..De nem táncolni tudom ,hanem énekelni.Mondom ,hogy nem tudok mozogni.
-Hmm..Szóval Lie..-ekkor bekapcsoltam azt a számom.
-Gyere-mondom ,majd ismét magamhoz rántom-Nem olyan nehéz.
-Nem olyan nehéz?Hát te normális vagy?Nézd már meg-ezzel a koreografált változatára kapcsol a dalnak.
Mikor végig néztük a videót amin én táncolok elkapott a nevetés.
-Te most komolyan végig nézettél velem egy videót ahol táncolok ,hogy megmutasd milyen mozdulatokból áll?-kérdezem és már fáj a hasam a röhögéstől.
-Most hogy mondod....-feleli So-Y ,majd ő is nevetésben tör ki.-Na gyere.Nem olyan nehéz az ,mint amilyennek látszik.-mondom végül-Kezdjük az elejével.-ezzel megmutattam neki az első pár lépést-Először is nézzük ezt.Most te jössz.
-Nem.
-Mi az hogy nem?-kacagok fel ,mire ő csak leül a kanapéra.
-Nem..Jimin ez nehéz..nekem ez nem megy.Nem vagyok tehetséges ,nem vagyok ügyes.Nem is értem mit gondoltam ,hogy a BigHit-hez jelentkeztem.Nem fog ez menni.-nyögi.
-Na jó szedd össze magad So-Young!Nem hallgatom tovább ,ahogy itt pocskondiázod magad.Tökéletes vagy ezt már mondtam és senki sem 100%osnak születik ,de a tánc fejleszthető.Szerinted én mindig ilyen voltam?Olyan voltam ,mint egy lufi ,kövér ,a fejem tiszta kráter volt ,egyáltalán nem volt magabiztosságom sem önbizalmam de mikor ezt észrevettem nem nyavajogtam és nem adtam fel hanem felálltam és tettem ellene.Megtanultam leszarni másokat és csak tenni magamért.És most te is ezt fogod csiálni.A testi adottságod meg van hozzá ,hogy tökéletes énekes és táncos legyél,csak fel kell emelned azt a formás popsid és tenni érte..Én pedig segítek.-ezzel újra magamhoz rántottam ő pedig csak harcias tekintettel bólintott ,mint akiben hirtelen felbuzdult az adrenalin.
-Akkor megmutatnád légyszives mégegyszer az első mozdulatot?-kérdezi ,mire én mosolyogva eleget teszek a kérésének ,majd ő megismétli a mozdulatsorozatot.-A lábad ilyenkor feszítsd meg.A kezed pedig kecsesebben emeld-magyarázom fél óra múlva ,mire So-Y kitartóan bólint és újra megismétli a mozdulatot.
-Azaz.Sokkal jobb ügyes vagy.Most pedig 10 perc szünet.-mondom ,majd a konyhája felé veszem az irányt ,egy tiszta pohárba vizet engedek és kiviszem a tánctól már verejtékező lánynak ,aki még mindig a mozdulatot ismételgeti.-Mondom elég.Húzom magamhoz derekánál fogva ,majd átadom neki az italt-Nem hagyom ,hogy túlhajszold magad ,ahogy annó én tettem ,mert az kinyír.Kell a szünet.Világos?
-Jóó na..-ezzel lehúzza a pohár vizet ,majd lábujjhegyre áll és nyom egy puszit az arcomra.-Köszönöm ,hogy segítessz Jimin.
-Igazán nincs mit-felelem mosolyogva és én is megpuszilom arcát.
-Na de most megyek és lezuhanyozok ,mert le vagyok főve.Ott a távírányító a tv mellett ,nézz valamit ha gondolod vagy foglald le magad.Sietek.-mondja ,majd bmegy egy szobába ,ami szerintem a hálója ,mert egy új pólóval és egy cicanadrággal jön ki ,majd bemegy a fürdőszobába és pár perc múlva meg is hallom a csobogó víz hangját én pedig komoly kísértést éreztem rá ,hogy kövessem.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
JE LEEST
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
OverigMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...