49.

1.4K 97 3
                                    

So-Young szemszöge:

~2 hét múlva~

Épp a nappaliban takarítok ,amikor csengetnek.
Biztos Jiminék azok.
Mióta hetekkel ezelőtt megcsókolt ,a viszonyunk eléggé érdekessé vált.
Egy héten legalább egy napot kettesben töltünk.Ilyenkor filmet nézünk ,étterembe megyünk ,vagy csak itthon beszélgetünk egy pohár ital mellett.
Bár sokszor csókolóztunk már azóta (szinte mindig amikor itt van) ,mégsem beszéltünk róla ,hogy járnánk én pedig úgy vagyok vele ,ha ő nem kér meg ,hogy legyek a barátnője én nem erőltetem rá magam és bár tudom ezek a titkos csókok nem túl erkölcsösek ,de akkor egyszerűen nem érdekel.
Mikor megölel ,kezét tarkómra csúsztatja ,hüvelykujjával arcom cirógatja és úgy csókol ,egyszerűen nem tudok ellenállni.
Persze erről a másik 6 fiú nem tud ,legalábbis Jimin azt állítja nem mondta el nekik ,de ahogy néha rám néznek a srácok ,kicsit kételkedek.

Az elmúlt időben kialakítottuk azt a szokást is ,hogy egy héten legalább egy napon mind a 7 fiú átjön hozzám ,vagy épp én megyek el hozzájuk és akkor az egész napot hülyüléssel,lazítással töltjük.Kaját rendelünk vagy csinálunk ,Rap Monster koktélokat meg különböző italokat kever nekünk ,ilyesmi...
A mai nap is ilyen.Ezért jöttek a fiúk ,akiknek miután befejeztem a konyhapult letörlését ,ajtót is nyitottam.

-Na végre!Azt hittem már be sem engedsz minket-húzza az agyam Suga.
-Hát tudtam ,hogy itt vagy így elgondolkodtam rajta-vágok vissza ,mire ő vigyorogva oldalba bök.
-Na szép.Így kell beszélni az idősebbel?Kis szemtelen.
-Oh hát a tiszteletet ki kell érdemelni-felelem nevetve ,közben beljebb engedem őket.

-Aishhh de Jimiiin!-nyavajog Tae mikor már a nappaliban ülnek és a rendelendő pizza feltéten veszekednek-Mondom legyen olivabogyós-sonkás-gombás-extra sajttal.
-Én meg mondom ,hogy nem.Senki nem szereti az olivabogyót rajtad kívül ,te meg nem eszel meg egyedül egy egész pizzát-feleli Jimin.
-De So-Youuung!!-néz rám ekkor boci szemekkel Taehyung.
-Noss én megeszem az olivabogyós pizzát is ha kell...szóval rendelj neki egyet ha annyira szeretné-mondom Jiminnek ,aki bár ingatja kicsit a fejét ,de tekintetem láttán meglágyul és szinte azonnal teszi is amit mondok , leadja a rendelést.

Kb fél óra alatt meg is érkezett a rendelésünk és mint a kiéhezett farkaskölykök vetettük rá magunkat az ételre.
-Ez az a kaja amit nem lehet megunni-nyammogja Jungkook.
-Meg So-Y. csokitortája-teszi hozzá Jimin ártatlan mosollyal.
-Ja az tényleg fino...-értene egyet J Hope ,ám ekkor elakad a szava-Mi nem is ettünk olyan csokitortát amit So-Young sütött.
-Ömm..de...de ettünk-mentené a már menthetetlent Jiminie.
-Nem nem-ingatja fejét Tae is-Arra tuti emlékeznék.
-Én is-vágja rá Jin.
-Szóvaal?-néz hol rám hol Jiminre felhúzott szemöldökkel Nam-Mikor is ettél te So-Young csokitortájából?
-Ugyan már srácok!-szól közbe Suga én pedig már kezdek fellélegezni ,hogy majd megmenti a témát ,de tévedtem ugyanis így folytatta-Nyilvánvaló ,hogy a csokitorta csak egy álnév,egy kód.Mivel Jimin szereti a csokitortát így hívja So-Young...-ám mielőtt befejezte volna mondandóját én megfogtam egy már üres pizzás dobozt és akár csak egy frizbit,a fiúhoz vágtam.
-Jól gondold meg mit mondassz MinYoongi!

-Szóval azt akarjátok nekünk beadni ,hogy egyszer találkoztatok a próbateremben ,utánna Jimin átjött hozzád te meg sütöttél neki csokitortát-foglalja össze a rögtönzött kamu történetem Jin és hangjából lerí' ,hogy egy szavamat sem hiszi el.
Mondjuk nem áll messze a valóságtól amit mondtam ,csak éppenséggel nem a próbateremben találkoztunk ,hanem ez a nap egy amolyan randi féleségnek mondható volt ,amiket mostanság tartunk.
-Az én sztorim százszor hihetőbb még mindig..csak úgy mondooom-vigyorog Yoongi ,mire én ismét emelném a kezem ,hogy lecsapjam valamivel ,ám Jimin ekkor megelőz.
-Oké ez tényleg kamu,de csak annyiban ,hogy nem véletlen találkoztunk hanem randiztunk-jelenti ki ,mintha mi sem lenne egyértelműbb.
-Azta-akad el Kook lélegzete.
-Úgy tudtam-mosolyog Jin.
-Gratuuu-vigyorog Tae.

Ezután még 1 órán át magyarázkodtunk a 6 srácnak ,hogy mióta tart ez ,mi indította el ,miért nem mondtuk el ,és hogy ez akkor most hivatalos?
És bár az utolsóra eddig én sem tudtam pontosan a választ ,mikor Jimin azt felelte ,hogy ő nagyon örülne neki ,hogy ha a barátnője lennék,azt hiszem kezdtem elhinni ,hogy ez igaz és tényleg megtörténik.
Tényleg Park Jimin barátnője vagyok!

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora