07

1.7K 104 4
                                    

След разговора с Чим, Т/И слезе. Беше...просто...ЛАЛ. Толкова е красива.

Г.т Т/И

Облякох се така:

Когато отидох при Кук и чи стана смешно

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Когато отидох при Кук и чи стана смешно. Беше забил погледа си в мен и устата му беше отворена. Още малко ще му потечът лигите.

- Затваряй си устата, че ще глътнеш някоя муха!

- Ти пък сега. Аз се радвам на хубавото ми момиче, а тя "Ще глътнеш муха". - последното го каза имитирайки гласа ми.

- Добре. Ще тръгваме ли?

- Да, но Т/И...

- Кажи зайо.

- Чим ни покани у тях и аз се съгласих да отидем.

- Добре, няма проблем.

Г.т Неутрал

Т/И и Кук се качиха в колата Куки и потеглиха към дома на Джимин. Когато пристигнаха излезнаха от колата и се насочиха към входната врата. Звъннаха на звънеца и след няколко секунди Джимин отвори врата.

- Хей Кук! Хей Т/И! Влизайте, не стойте на врата.

- Хей, как си Чим?

- Добре. - след отговора на Чим, някакво момиче се появи.

- А да ви запозная. Сана това са Джънгкук и Т/И. Джънгкук и Т/И това е Сана. - добави Джимин почесвайки се по врата.

- Ъм здрасти. - отвърна им Сана.

- Здравей! - отговориха в един глас Кук и Т/И.

Вечерта мина добре. Всички се забавляваха. На вън стана много тъмно и студено, а и Кук беше пил малко и затова Кук и Т/И останаха да спят у Чим. Т/И не беше много съгласна понеже беше забелязала, Сана как гледа Куки.

Г.т Т/И

Тая Сана почва да ме дразни. Само се бута при Куки и си търси извинения само и само да е до него. Няма да мине тая работа. Ще ѝ покажа на кой е  Кук.

Г.т Сана

Този Джънгкук е доста сладък. А пък оная Т/И само ме гледа гадно. Че той да не е на нея.

Г.т Кук

Т/И и Сана се гледат гадно. Но честно мен Сана малко ме дразни. Винаги където съм аз трябва да е и тя. Имам чувството че ме харесва, а Т/И ревнува от това. Ако Сана си мисли, че ще има шанс с мен - много се лъже. Аз съм на и само на Т/И. Тя ми открадна сърцето. Ще покажа на Сана, ча аз съм само на Т/И.

Докато Т/И оправяше леглото аз, Чим и  Сана си говорихме. Аз станах и тръгнах към Т/И. Уверих се, че Сана ни гледа и целунах Т/И по устните. Само да ѝ бяхте видяли физономията.

-Това за какво беше?

- Не мога ли да целуна моето ГАДЖЕ! - последната дума я казах по силно, за да може да чуе Сана.

- Добре зайо.





Айде! Още една част. Скоро ще има нова глава. Коментирайте мнението си и гласувайте.❤️

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora