- Какво сте правили тук? Да не сте си играли на втората световна война? Вие малки деца ли сте? Сега кой ще чисти всичко това? - крещеше Т/И.
- Т/И успокой се. Аз ще изчистя. - отвърна ѝ Кук.
- Добре, но ако не изчистиш до блясък ще спиш на дивана 1 месец. - рече му Т/И.
Качи се нагоре по стълбите и се влезна в спалнята, като не пропусна до тресне вратата след себе си.
- Лол...брат. Тя наистина ти беше супер ядосана. - каза Джей Хоуп.
- Ако искаш ще ти помогнем да изчистиш. - каза Джимин.
- Не момчета. Вие се прибирайте. Аз ще почистя тук и ще се опитам да ѝ се реванширам някак си.
- Ще ти помогнем. - отвърна му Джин.
- Не! Отивайте си. Аз ви поканих тук и аз съм отговорен за това какво се случва в МОЯ дом. Отивайте си.
Момчетата си тръгнаха и оставиха Кук сам в кухнята. Каза на Т/И че ще изчисти, речено-сторено. Беше 10 вечерта и Кук тъкмо приключваше с чистенето. От както Т/И му се ядоса, от тогава не я е виждал. Остави парцалите на мястото им в килера и се качи нагоре по стълбите. Когато стигна спалнята видя че пред вратата има възглавница, чаршаф и одеало.
- Явно ще се спи на дивана. - каза си Кук сам на себе си.
Взе завивките и се върна на първия етаж, като влезе в хола.
3 часа по-късно
Г.т Куки
Погледнах към телефона си и видях че на него пише 02:34. Не ми се спи. Искам да си легна на мекото и топло легълце. Да гушна най-хубавото същество на света и да не я пускам чак до сутринта. Искам си Т/И.
- Какво беше това!?
Чух трясък. След малко видях Т/И да идва. Беше толкова сладка. Търкаше очички сладко, сладко. В едната ѝ ръка държеше възглавница и беше нацупила устни.
- Кукииии.
- Кажи.
- Не мога да ти се сърдя. Ти си моето зайче.- каза, като дойде и ме гушна. Аз отвърнах на прегрътката и я вдигнах като я оставих да легне на дивана.
- И аз те обичам дребосъче.
ESTÁS LEYENDO
Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)
FanficМи и аз не знам как ще се развие. Тъй че четете и ще разберете. 06.06.2019 - 1 jungkook 04.08.2019 - 3 jungkookxreader 23.09.2019 - 2 jungkookxreader 18.10.2019 - 2 jungkookxreader 17.11.2019 - 3 reader 17.11.2019 - 1 jungkookxreader 23.07.2020 - 1...