03

2.3K 116 0
                                    

Г.т Т/И

Събудих се в 4:50. Бях в моята стая. Беше рано и нямаше какво да правя. Кук спеше. Взех си слушалките и си пуснах музика. Това ми е любимата песен.

Почнах да си танцувам. След известно време си свалих слушалките и пуснах музиката. След като изслушах няколко песни спрях музиката. Вече беше 8:20. Чакай кога стана 8 часа. Боже мой. Тръгнах към кухнята и ох боже. Кук стоеше и ме гледаше. От колко време ме гледа? Дано не е видял как танцувам?

Г.т Кук

Събудих се в 8 часа. Оправих се и тръгнах към кухнята, но нещо ме спря. Чух музика, която идваше от стаята на Т/И. Отидох до вратата и за мой късмет  беше леко открехната. Тя танцуваше и то при това доста добре. След няколко минути спря музиката и тръгна към вратата. Явно се оплаши когато ме видя.

- Танцуваш много добре.
- Ъм...мерси. Хайде да закусваме.
- Добре.

Г.т Неутрал

Т/И и Кук слезнаха в кухнята и си направиха вашли с шоколад.

- Какво ще правил после? - попита Кук
- Ти не си ли на работа?
- Днес съм в почивка. - отвърна Куки, като се усмихна като зайче.
- Супер!
- Ако искаш след закуска ще отидем в мола и ще ти купим дрехи.
- Съгласна.

Skip time

След дълго ядене и водене на разговори, Куки и Т/И отидоха в мола. Влезнаха в един магазин и почнаха да мерят дрехи. След това влезнаха във втори, трети, четвърти, пети и още много магазини. След пазаруването двамата се прибраха много уморени.

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant