30

954 68 10
                                    

- Бабо, дядо! - викаше Джое с всичка сила, бягайки към тях да ги гушне.

- Как си Джое? Сега кажи на дядо кой слуша повече...ти или родителите ти. - попита го бащата на Кук, клякали на неговото ниво.

- Аз. - отвърна му Джое и го гушна.

Всички седнахме на масата и почнахме да се храним. Джое си играеше с синовете на момечетата. Като ги погледнах седемте малки момченца на едно място започват да ми приличат на следващата кпоп група. Нищо чудно и това да стане.

След като се нахранихме почнахме да си отваряме подаръците. Кук ми даде подаръка ми от него и когато го отворих, имах чуството че пак се влюбих в него. Беше албум със снимки. От както се бяхме запознали до сега. Снимки от болницата когато се роди Джое, от сватбата ни, от концерта на кой ми предложи. Усетих как сълзи напират в очите ми.

- Кук и аз имам подарък за теб.- казах му, а той от своя страна просто ме погледна.

- Добре, дай го.

- Ще го получиш след 8 месеца.

- Как така!?

- Бременна съм! - почти изкрещях.

- СУПЕР! - каза Кук и се разплака от щастие. - Много се радвам. Ще си имам още едно детенце. - каза, като постави едната си ръка на корема ми.

- Мамо, какво има на тати? - попита ме Джоесан, като ме подръпваше леко за ръкава.

- Джое, ще си имаш братче или сестриче. - съобщи му Джънгкук.

- Искам сестричка! - заяви Джое.

- Ще видим. След 8 месеца, когато щъркела долети. - разбира се не можем да кажем на Джое какво се случва след 8 месеца, затова използваме извинението, че щъркела носи децата.





Съжалявам че не съм редовна!❤️❤️❤️

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang