18

1.3K 77 10
                                    

- Госпожо Лия. Това е момичето което е за интервюто.

- Добре Дилън. Отивай да работиш.

Момчето излезна от стаята и ме остави сама с дамата.

- Здравей. Ти трябва да си Т/И. Нали?

- Да, аз съм госпожо...

- Ким Лия. Казвай ми само Лия.

- Ъм добре.

- Да започваме с интервюто. Някога работила ли си нещо подобно?

- Не.

- На колко сте години?

- 20 години.

Няколко минути  по-късно

- Е мисля че вече имам решение. Наета си.

- Наистина!?

- Да. Наистина. Не само защото си умна, но си и много сладка.

- От кога почвам.

- От понеделник. Работното ти време е от 10 до 17 първа смяна, а втора смяна е от 12 до 19. Смяните се сменят на седмица. Сега ще си първа смяна, а другата седмица втора.

- Някаква униформа?

- Не. С каквито искаш дрехи. За мен е важно на моите хора да им е удобно. Ако нямаш работа след интервюто, отиди на бара и Дилън ще ти покаже някои неща.

- Добре Лия. Довиждане.

- Чао.

Тръгнах към бара. Но там го нямаше онова момче. Лия му казва Дилън. Явно това е името му. Имаше някакво момиче.

- Хей. Ти си новата тук нали?

- Да. Лия ми каза да дойда тук да се науча на някои неща. Но онова момче го няма.

- Дилън е в почивка. Аз ще те науча. Аз съм Адриана, но ми казвай Ари.

- Приятно ми с Ари. Аз съм Т/И.

-От къде си? Не ми приличаш на корейка и не само защото имаш ушички на коте и опашка.

- Същност ми казаха, че родителите ми са от България, но аз през целия си живот съм живяла тук. А ти? Нямаш корейски чарти.

- От Америка съм. Доста се забавихме с работата. Ела да ти покажа някои неща.

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt