29

1K 68 5
                                    

- Джое искаш ли да излезем и да направим снежен човек в снега?

- Дааа!

Стахахме и се облякохме топло. Излязохме на задния двор и започнахме да правим снежния човек. След малко и Кук се присъедини. След като го направихме се целехме с топки сняг и правихме ангелчета в снега. Няма как да пропусна часта в която трябваше да се прибираме, а Джое се тръшкаше. В крайна сметка се прибрахме и се преоблякохме в домашни дрехи.

Седнахме на дивана в хола и пуснахме телевизора. Гледахме Том и Джери. Мисля че на Кук му беше по-интересно детското, отколкото беше интересно на Джоесан. В началото на епизода имаше една песничка и Куки я знаеше цялата. Еми това е Кук. Какво да го правя. Аз такъв си го обичам.

- Мамо.

- Да, принце.

- Гладен съм.

- Искате ли да си поръчаме пица? - попита Кук.

- Дааа! - извика радостно Джое. Аз си взех телефона и поръчах пица.

- След около половин час ще дойде. - казах им аз. Не мисля че ме чуха защото гледаха телевизия.

Докато те гледаха телевизия аз си взех душ. Облякох се така:

Някои хора ще кажат, че се обличам като тинейджър, но това че едно момиче вече е майка не значи че не може да се облича модерно

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Някои хора ще кажат, че се обличам като тинейджър, но това че едно момиче вече е майка не значи че не може да се облича модерно. Същност има нещо което трябва да кажа на Кук. Преди около седмица разбрах че съм бременна. Ще му съобщава новината на Коледа. Ще е като коледен подарък за Куки.

След няколко дни

Днес беше Коледа. Вече бях направила коледната вечеря и сега чакахме родителите на Кук да дойдат. Джое много се радваше, че ще види баба си и дядо си, но и Кук не изоставаше назад. Не ги беше виждал откакто Джое беше на две годинки.

Че се звън и аз побързах да отворя вратата, но Кук ме изпревари. Всички се прегръщаха и поздравяваха. Същност с майката на Кук имахме много общо. Тя също беше хибрид, като мен.

Беше дошъл и Джънгсън. По-големия брат на Джънгкук. Също и момчетата от групата...

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora