Докато Кук и Джоесан се гъделичкаха, Т/И вече беше готова с вечерята. Качи се към втория етаж и чу силен смях. Когато влезе в стаята на сина си, Т/И видя как Кук гъделичкаше Джоесан.
- Стига си го гъделичкал. Цялото му лице стана червено от смях. - каза Т/И на Кук, като се засмя леко. Той от своя страна спря.
- Мамо, гладен съм.- каза Джоесан с тъничко гласче, салгайки ръка на коремчето си.
- Тъкмо вечерята е готова. Елате да ядете.
Кук стана и вдигна Джоесан, а той се сгуши във врата на баща си. Слезнаха на първия етаж и влезнаха в кухнята. Джънгкук остави Джоесан на стола срещу него, а през това време Т/И сервира вечерята. Всички почнаха да се хранят, но Т/И забеляза нещо.
- Хей Джое. Какво ти има? Ти обичаш да ядеш спагети.
- Мамо, ако си играя с новите играчки, на старите играчки няма ли да им бъде тъжно, че не си играя с тях.
- Всички играчки са щастливи. Ти си играеш и със старите. - каза Кук.
- Прав си, тате. - каза Джоесан ставайки от стола и почвайки да бяга към хола, като остави родителите си сами в кухнята.
- Джое, а вечерята? - извика Т/И след него, но той вече беше в другата стая и не я чу.
- Джое?- попита Кук.
- Да. Измислих му прякор. Не го ли харесваш?
- Харесвам всичко свързано с двама ви.
1 час по-късно
Вече беше 10 часа и Кук и Т/И гледаха филм, а Джоесан си играеше с играчки. По едно време Джое започна леко да заспи на килима и това не остана не забелязано от майка му.
- Джоесан. Хайде да си лягаш.
- Не, не ми се спи. Искам още да си играя с играчките.
- Джое. Слушай мама и ела да си лягаме. - каза Кук ставайки от дивана. Вдигна малкото момченце и се качиха на горния етаж в стаята му.
Докато Джоесан си слагаше пижамата и си миеше зъбките с помощта на баща си, Т/И събра играчките от килима в хола и ги остави на мястото си. Качи се в стаята на сина си и видя една очарователна гледка...
Съжалявам че не съм редовна като преди. Съжалявам и ако има грешки. Ще се постарая да качвам по често, а ако не успея ще се постарая главите да са дълги.❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)
FanfictionМи и аз не знам как ще се развие. Тъй че четете и ще разберете. 06.06.2019 - 1 jungkook 04.08.2019 - 3 jungkookxreader 23.09.2019 - 2 jungkookxreader 18.10.2019 - 2 jungkookxreader 17.11.2019 - 3 reader 17.11.2019 - 1 jungkookxreader 23.07.2020 - 1...