44

789 69 7
                                    

Г.т Кук

Понеже скоро наближава годишнината ми с Т/И съм решил да ѝ направя изненада. Трябват ми много снимки за тази цел.

Т/И, Джое и Таеюнг бяха излезнали и аз цял ден рових в албуми, кутии и шкафове, за да намеря най-хубавите ни снимки. Купих нещата, които ми бяха нужни.

Щом чух, че се прибират скрих всичко. Утре трябваше да довърша всичко и след няколко дни да изненадам Т/И.

След 3 дни

Т/И беше на фитнес. След като роди Таеюнг почна да ходи редовно и наистина ѝ личи. Отслабна много.

Хани беше взела децата при себе си, за да можем аз и Т/И да се наслаждаваме на вечерта.

Бях сготвил любимото ѝ ядене. На масата поставих свещи и едно вино с две чаши. От входната врата до кухнята бях сложил по земята рози, като в края на "пътечката" имаше голямо сърце от розови листенца. Преоблякох се и само чаках любимата ми да се прибере.

Г.т Т/И

Прибрах се от фитнеса и бях останала меко казано приятно изненадана. Имаше навсякъде листенца от роза и свещи. Това може да е работа само на Кук. Имаше нещо като пътечка. Този "пътечка" ме отведе в кухнята. На масата имаше вино, свещи и любимото ми ядене.

Изведнъж усетих две ръце на талията ми. Обърнах се и видях Кук. Беше в любимия ми костюм.

- Харесва ли ти?

- Дали ми харесва? Всичко е уникално Кук. Много е хубаво, но е още по-хубаво с теб. - отвърнах му като слепих устните ни.

Седнахме да ядем. Беше се постарал много. След като се наядохме, той ми завърза очите и ме подведе на някъде.

Отвърза ми очите и бяхме в спалнята. Натисна копче и пред мен всичко светна. Имаше окачени наши снимки, от сватбата, от първата ни среща, от работата ми, от киното, от раждането на Джое, даже от раждането на Таеюнг.

Разплаках се. Веднага го прегърнах. Всички тези моменти които сме преживели заедно на едно място...

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora