Един много хубав сън...
Г.т Кук
Тя каза да. ТЯ КАЗА ДААА! Много се радвам, че вече сме заедно. Вярно че се познаваме от скоро, но тя е много по различна от другите момичета и не само зареди това че е хибрид. Всичките ми бивши гаджета бяха едни и същи - кифли, които ти харчат парите за сумати грим, а без грим изглеждат като ритнати от кон и излизат с теб, само защото си известен. Но Т/И не е такава. Тя е мила, интересува се как се чуствам и не ми харчи парите за тъпотии. Ако трябва да я опиша с една дума това ще е навъзможно, защото тя е невероятна.
Г.т Т/И
С Кук вече сме заедно. Много съм щастлива. За първи път имам приятел. Радвам се че първата ми любов е той.
- Искаш ли да гледаме някой филм? - попита ме той, усмихвайки се чаровно. Беше като зайче.
- Добре, но кой филм?
- Ако искам "Мара".
- Той нали беше страшен?
- Спокойно коте, аз ще съм до теб. - отвърна ми той.
Чакай той коте ли ме нарече!? Ах тоя заек. Винаги знае как да ме изненада.
- Добре, зайо.
- Зайо?
- Да. Ти ми викаш котенце, а аз на теб зайче. Какво не ти ли харесва прякора?
- Не, харесва ми котеее. - каза усмихвайки се мазно и отново ме целуна.
- Радвам се че ти харесва. Идвай да гледаме филма.
Г.т Неутрал
Т/И и Кук седнаха в хола на големия удобен диван и пуснаха филма. На страшните части Т/И се гушкаше в Кук, а той при всеки подобен път се усмихваше. Филма свърши. Беше станало 17:56.
- Сега какво ще правим? - попита момичето сядайки в скута на приятеля си, който от друга страна си сложи ръцете на кръста ѝ.
- Ако искаш да излезем навън. Е какво ще кажеш?
- Ми добре. Отивам да се преоблека и излизаме.
- ОК. Бъди бърза. Чу ли?
Г.т Кук
Докато Т/И се преобличаше телефона ми взънна. Беше Джимин.
Разговора
Чим: Кук искаш ли да дойдеш у нас да играем на видео игри.
Кук: Аз щях да излизам с Т/И, но ще дойдем. Има ли проблем и тя да дойде?
Чим: Няма проблем. Нека дойде. И една приятелка ще дойде. ОК?
Кук: ОК!
Край на разговора
Толкова ви стига за днес. Не се натоварвайте. След малко ще пусна още една глава. За ся чао.
VOUS LISEZ
Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)
FanfictionМи и аз не знам как ще се развие. Тъй че четете и ще разберете. 06.06.2019 - 1 jungkook 04.08.2019 - 3 jungkookxreader 23.09.2019 - 2 jungkookxreader 18.10.2019 - 2 jungkookxreader 17.11.2019 - 3 reader 17.11.2019 - 1 jungkookxreader 23.07.2020 - 1...