04

2K 112 6
                                    

Джънгкук седна на дивана и пусна телевизора, а Т/И влезна в банята и се изкъпа. Много се радваше че има нови дрехи. Взе една от многото торби и изкара от там дрехи. Облече ги. Изглеждаше така:

Слезна на първия етаж и влезе в хола където беше вече спяштия Кук

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Слезна на първия етаж и влезе в хола където беше вече спяштия Кук. Тя се вгледа в него.

Г.т Т/И

Изглежда много сладък докато спи. С тази рошава коса и тези устни. Ако трябва да го опиша с една дума, тя щеше да е перфектен. Взех едно одеало и го завих. Отидох в кухнята и започнах да си ровя в телефона, за да намеря някаква рецепта. Но уви не намерих и затова се спрях на рамен.

Докато готвих, усетих някой да се приближава към мен. Рязко се обърнах като в едната си ръка държах лъжица, която бях насочила към мистериозния човек. В крайна сметка това беше само сънения Куки, който си търкаше очичките. Аз оставих лъжицата и продължих да си готвя. Осетих погледа му, който се беше забил в мен.

Г.т. Кук

Събудих се на дивана в хола. Станах и приятна миризма на полуготов рамен ме насочи към кухнята. Когато стигнах Т/И готвеше. Обърна се рязко и насочи лъжица към мен. Явно е помислила че е някой друг, като например крадец. След като видя че съм аз остави лъжицата и продължи да готви. Аз седнах на един стол и се вгледах в нея. След около 10 минути храната беше готова. Ядохме и решихме че е време да си лягаме. Всеки влезна в своята стая, като преди това си казахме по едно 'Лека нощ'. Аз си взех душ. През цялото време в главата ми беше само Т/И. Не мога да си я избия. Само за нея мисля. Имам чувство, че почвам да я имам за повече от домашен любимец или приятел...

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora