39

875 67 6
                                    

Няколко месеца по-късно

Г.т Неутрал

Т/И се възтанови още преди няколко месеца. Всичко вървеше добре. Т/И вече беше в осмия месец. Съвсем скоро щеше да стане в деветия месец. Кук не се отделяше от нея. Бяха като дупе и гащи.

Нека да не забравяме за Джоесан. Днес беше неговия рожден ден. Никога не е бил по-радостен. Вече правеше шест годинки. След дълго мислене Джое реши, че не иска голямо парти. Искаше да празнува рождения си ден само с майка си и баща си.

Цял ден се разхождаха. Играеха в задния двор на голямата им къща. В края на деня Джое духна свещичките на тортата и ядоха от нея. След това всички си легнаха.

Т/И и Кук легнаха на голямото легло и се гушнаха.

- Не мога да повярвам, че толкова бързо порасна.- каза Т/И гледайки към белия таван.

- Аз не мога да повярвам, че ще си имаме още едно детенце. - отвърна Кук оставяйки малка целувка по челото на Т/И. - Сякаш до вчера всички бяхме толкова млади и не знаехме какво искаме от живота. Т/И...

- Да, Кук.

- Благодаря ти!

- За кое?

- Благодаря ти, че си в живота ми. Благодаря ти, че си женена за мен вече шест години и че си в живота ми от седем години. Дойде и промени всичко. Накараме да се събуждам усмихнат всеки ден. Много ти благодаря че след всичко преживяно ти остана в моя живот.

- Джънгкук...

- Да, любов моя.

- Обичам те!

Т/И остави нежна целувка върху устните на Кук и се сгуши в него, като заспа върху гърдите му.

На сутринта

Чу се силен трясък от кухнята и Т/И веднага се събуди. Майченските ѝ "сензори" веднага я предупредиха, че Джоесан е направил беля.

След като Т/И изтича в кухнята видя на земята купа счупена на две парчета и Джое.

- Мамо, аз не... - едвам говореше Джое от рев, защото знаеше че колкото и мили да са родителите му, толкова ще му се скарат.

Но уви нищо не стана. Т/И събра счупеното и го изхвърли. Отиде веднага при Джое и го гушна. В същия момент в стаята влезе Кук.

- Хей, Джое защо плачка?

- Счупих една купа... Сега ще ми се карате ли? - отвърна Джоесан.

- Не. - отсече Т/И. - Искам да внимаваш. Можеше да се нарежеш. Важното в момента е че ти си добре. Миличък какво правиш е с тази купа?

- Исках да направя закуска на теб и тати и реших да ви направя зърнена закуска, но бутнах купата и тя се счупи. - каза Джое, гледайки към земята, защото знаеше че е направил беля.

- Искаш ли да направиш закуска, но аз ще ти помагам? - попита Т/И.

- Да.

Т/И взе всичко нужно и остави Джоесан да направи закуска. Помогна му за сипването на мляко понеже кутията мляко беше много тежка.

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Where stories live. Discover now