27

1K 67 1
                                    

Една очарователна гледка. Кук беше легнал на леглото, а Джое се беше сгушил в него. Джоесан забеляза майка си и веднага се усмихна широко.

- Мамо, ела и ти да се гушкаш с нас.

Гушкаха се и накрая Джое заспа. Кук леко го повдигна от себе си и остави на легло. Т/И го зави и целуна по челото, а Кук повтори действията ѝ.

Г.т Т/И

Напоследък всичко в живота ми е невероятно. Имам невероятен съпруг и невероятно дете. Кук и Джое са всичко за мен. Даже когато Джое трябва да ходи на градина ми е тъжно, че се разделяме за няколко часа. Преди имахме куче, но с Кук го подарихме на Джимин. Реших ме така за правилно, понеже имаме достатъчно отговорности с Джоесан.

Както и да е. С Кук отидохме да се оправяме и ние да си лягаме. Докато си миехме зъбите забелязах, че Кук е замислен за нещо.

- Зайо, за какво толкова мислиш?

- Мисля за това как мога да имам толкова невероятно семейство. Сякаш до вчера бяхме гаджета  и се гушнахме , докато гледахме филм.

- Ама ние и сега се гушкаме докато гледаме филм.

- Да, но имаме нещо, което е безценно.

- Кое?

- Джоесан. Още помня как за първи път го хванах с ръцете си след раждането му.

- Да. Беше невероятно. Да си майка е страхотно.

- Видя ли че ще се справиш, като майка. А ти се притесняваше че няма да се справиш.

- Добре, добре. Стига си ме мъмрил, като стар дядо, а идвай да си лягаме.

След няколко часа
Г.т Неутрал

Вече всички спяха и беше 3 часа сутринта. Същност не всички спяха. Врата на спалнята се отвори и Т/И веднага се събуди, като видя виновника. Малкия, сладък Джоесан, който изглеждаше малко притеснен. Той от своя страна веднага притича към леглото и се метна върху майка му.

- Джое, какво има?

- Има чудовище под леглото ми.

- Няма чудовища никъде.

- Не, има.- едвам казваше вече Джое през рев.

- Хей, какво има? - попита току що събудилият се Кук.

- Тате, под леглото ми има чодовище.

- Искаш ли да спиш при мен и мама?

- Да.

И така Джоесан легна при Т/И и Джънгкук и заспа държейки ръката на майка си и баща си.

Thank yøu, Next (Jungkøøk x reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora