Cine e acolo ?

37 5 0
                                    

Începea să se întunece, însă continui să merg, aveam presimțirea ca mă învârt în cerc. Simt cum tot corpul meu devin moale, poate și din cauza lipsei de hrană. Încerc să caut un loc unde să mă adăpostesc, însă nimic, singura soluție fiind să mă urc într-un copac.

- Super, acum cred Tarzan, sper ca în curând apăra și Jane, spun încercand să mă cațăr.

Priveam cerul înstelat, era o noapte frumoasă, era o briză călduță. Încercam să uit de probleme și să mă bucur de peisaj, însă un foșnet mă trezește la realitate. Priveam în jos, văzând o silueta destul de masivă, ,,super un criminal în serie", îmi spun în gand ,,sau e Jane ? Daca e așa, mai bine fară ea".

Urmăream totul din copac, culegea crengi și tăia bușteni . Il aud scoțând o înjurătură de toată frumusețea, nu mă puteam abține, am început a chicoti. Insa nu a fost tocmai cea mai buna alegere din viața mea, în secunda următoare individul începe să mă caute.

- Ce dracu' ?! , ieși îți văd moaca ? Te crezi șmecher ? Treci încoa Tarzan, spune el viteaz

Logic că nu mă puteam abține din ras, și având chef de joacă.

- Doar dacă ești Jane, cobor, spun cu un ton bărbătește.

- Nu, sunt maimuța Cheetah, așa treci încoa, spune răzând.

- O, dar azi nu am banane la mine, spun eu răzând.

- Nu vrei cobori ? Ok, o aștept aici până dimineață, atunci nu o să mai ai scăpare, spune și se aseară fix sub copacul unde mă aflam.
E frumoasă vremea, nu-i așa ?

- Da, e frumoasă, spun eu cu vocea mea normală, imediat încercând să imit vocea unui barbat.

- Realizezi mi-am dat seama ești o tipă,nu ?, spune răzând. De ce crezi am decis rămân ?

Bine, asta e foarte ciudat, dar se pare ca Jane e un cavaler, sper să adoarmă până să se facă lumina pentru a pleca. Lumina zilei își face prezenta destul de repede, privesc în jos, Cavalerul meu plecase. Sau poate mi l-am imaginat din cauza lipsei de somn și hrana ? Cred că da, era prea frumos să fie adevărat.
Cobor cu grijă punând ambele picioare pe pământ, dau să plec și .....

Salut ! Doamne, sunteți uimitori, jur. Deci nu are cum, cartea aceasta fie pe locul 137 din 861 la aventura, 232 din 1,2 mii la acțiune și 34 din 159 la vise. mulțumesc super mult, habar nu aveti cât de fericită sunt. VA IUBESC ! 💓

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum