Aud pași rapizi spre mine, simt cum doua mâini mă cuprind și încep să râd, deoarece Scott începe să mă gâdile.
- Răzbunarea e dulce, spune și continuă.
- Fraier, spun printre râsete.
- Vai, ce porumbei, o aud pe Maia zăcând tristă.
- Pe dracu', spun și îl îmbrâncesc pe Scott și plec.
Plec direct în camera mea, unde îmi continui serialul. Se aud câteva reproșuri jos, sigur se cearta din cauza mea. Scott nu se poate abține, doar știe că Maia e foarte geloasă.
Aleg să ies câteva minute să mă plimb, mă îmbrac lejer și pun mână pe teniși să îi încalț.- Unde pleci ? mă întreabă Scott mușcând din pară.
- Să mă plimb, spun și ies pe ușă.
Aleg să merg la o cafenea, îmi e dor de un cappuccino cald cu lapte și mult zahăr. Mă așez la o masă aproape de fereastră pentru a putea privi minunatul peisaj. Îmi savurez băutura când mă trezesc cu o baltă de suc la picioare.
- Scuze, sunt așa tont, spune și se apleacă să șteargă.
- E ok, spun și dau să îl ajut.
Îmi ridic privirea și văd o pereche de ochi verde-albastrui, un maxilar foarte bine sculptat, un ten foarte palid și un păr auriu și drept. Nu arata debloc rău, dar nu asta e important.
- Mersi, colega mea e plecată și nu pot face față, spune și da să plece cu tavă.
- Dacă vrei te-aș putea ajut, așa mai comunic și eu, spun si ii zâmbesc.
- Serios, aș aprecia mult, uite aici un carnețel și daca nu știi ceva, mă întrebi, spune și plecă zâmbindu-mi.
După ce servesc cateva mese și după ce am comunicat cu câteva persoane, a venit și timpul pauzei mele.
- Frumos, te-ai descurcat foarte bine. Ce zici, nu ai vrea să lucrezi aici ? Clienții sunt foarte mulțumiți de tine.
- Nu știu, sigur, de ce nu, spun zâmbind.
- Ok, am vorbit și cu șefa și ar fii încântată să lucrezi aici. Gată pauza, ne întoarcem la muncă, spune cu o buză umplută, dând impresia că e supărat.
- Of, spun și eu cu o buză umflată.
După o zi lungă de munca, era și timpul să plec acasă, îl salut pe Paul și plec.
- Emily....
Punct.
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.